Gå til innhold

Tips og tricks til Dell XPS 1710


Anbefalte innlegg

hvordan oppleves skjermen med bakgrunnslys? tenker på nederste delen, hva er "vanlig"?

 

Ser det er en del lys som slipper ut, samt det er en horisontal linje som merkes helt nederst.

 

uten kamera, så kan ikke ta bilde av det. Skjermen er sec3155.

 

vurderer å få en teknikker hjem å skifte skjerm, men vil først vite om andre har dette

 

Hadde samme på en dell8600, sendte den inn og fikk ny skjerm uten noe lys problemer.

8170835[/snapback]

 

Hei! Samme på min skjerm. Slipper ut lys nederst så det danner en lys stripe, men jeg personlig syns det går helt greit så kommer ikke til å bytte inn.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

så er ikke eneste.

 

siden teknikker kommer hjem, så er ikke mye brydderi å prøve ny skjerm og se om den er bedre.

 

men er usikker på om en bør prøve dette, sist ordnet de service pga av samme feil.

 

slipper ihvertfall et dhl bud som presser maskinen i en for liten eske denne gangen.

Lenke til kommentar

bruker everest til å finne skjermtype.

 

lyset er l irriterende hvis en ikke sitter 100% foran skjermen.

 

litt på skrå så er det ikke bare fra nederste del, men også en vertikal del på midten.

 

digital kameraet er borte for helgen, men kan legge opp bilder på mandag.

 

sannsynlig vil jeg sende disse til dell service og be om ny skjerm.

 

sec3155 er samsung, og lg skal være bedre. Men en kan ikke forlange dette ved service.

 

Men uansett, når teknikker kommer hjem kan en sjekke om nye skjerm er bedre(døde pixler,lys) er den ikke det så settes inn den originale.

 

så en taper ingenting.

 

hittil har dell vært 100% med standard service, så på stedet bør være bedre.

Lenke til kommentar
Selv har jeg portreplikator på USB, men er utrolig misfonøyd med at jeg ikke får surround-lydkortet i den til å fungere under Vista :(

8167239[/snapback]

Hmm...

 

Du sier at det er 7.1 lydkort i XPS?

På min XPS er det bare en utgang til hodetelefoner, så jeg skjønner ikke helt dette.

 

Så lurer jeg på en ting til; Først når jeg fikk min XPS var den musestille, men nå hører jeg viftene hele tiden. Noen som kan fortelle meg hvorfor?

Jeg tviler på at det er for mye støv ettersom at jeg har brukt luft på boks.

 

EDIT: Jeg lurer på en ting til =)

 

Hva står XPS for? Xtreme Power ettellerannet?

Endret av Rikkely
Lenke til kommentar
Selv har jeg portreplikator på USB, men er utrolig misfonøyd med at jeg ikke får surround-lydkortet i den til å fungere under Vista :(

8167239[/snapback]

Hmm...

 

Du sier at det er 7.1 lydkort i XPS?

På min XPS er det bare en utgang til hodetelefoner, så jeg skjønner ikke helt dette.

 

Så lurer jeg på en ting til; Først når jeg fikk min XPS var den musestille, men nå hører jeg viftene hele tiden. Noen som kan fortelle meg hvorfor?

Jeg tviler på at det er for mye støv ettersom at jeg har brukt luft på boks.

 

EDIT: Jeg lurer på en ting til =)

 

Hva står XPS for? Xtreme Power ettellerannet?

8172380[/snapback]

 

Har akkuratt samme spørsmål. Maskinen starter alltid noen vifter etter ca 15 min uansett hva jeg gjør. Enten det er å være på internett eller i Word.

Lenke til kommentar
Selv har jeg portreplikator på USB, men er utrolig misfonøyd med at jeg ikke får surround-lydkortet i den til å fungere under Vista :(

8167239[/snapback]

Hmm...

 

Du sier at det er 7.1 lydkort i XPS?

På min XPS er det bare en utgang til hodetelefoner, så jeg skjønner ikke helt dette.

 

 

Mulig jeg ikke uttrykte meg klart, men det er 5.1 lydkortet i Kensington portreplikatoren (optional fra dell) jeg ikke får til å fungere

Lenke til kommentar

Hei!

 

Muligens ett dumt spørsmål men XPS M1710 har IR for fjernkontroll, fungerer dette kun med MCE utgaven av Win ? Min har XP Pro engelsk utgave. Kan Dell sin egen jalla media software styres med fjernkontroll (MEC kontrollen) ?

 

Eller finnes det andre løsninger ?

Lenke til kommentar

Hallo folk!

 

Har også dell XPS 1710 rå maskin og tøff utsenede =) stolte eier =)

 

men i d siste har jeg fått blå skjerm om denne nv4_disp dritten

 

noen andre som har det?

 

spiller sims2 og alle expansion packs til så får jeg den evig kjekke blåe skjermen opp spillet henger seg og feil melding om nv4_disp kommer

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=734689

 

håper noen kan hjelpe meg..

 

-Arthur-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...