Gå til innhold

Tips og tricks til Dell XPS 1710


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

vet ikke om sharp skjermen, men denne samsungen sec3155 var skikkelig møkk.

 

Den burde aldri ha blitt montert på bærbaren.

 

lyslekkasje og trykkpunkter. På helt hvit bakgrunn lignet det på skitten snø.

 

Men lg philips lpl000 er veldig bra, ennå en stripe nederst men dette må være pga av selve maskinen siden mange har rapportert dette.

 

Hvilken lcd en får har en ingen kontroll på.

 

 

 

En har heller ikke kontroll på hvilken ny lcd teknikker kommer med, er en uheldig er det en ny sec3155.

Lenke til kommentar

jeg fikk ikke de spesifikasjonene jeg skulle hatt når jeg bestillte pc`n for ca 4mnd siden(3 års service samt completecare, 100gb 7200rpm isteden for 120gb 5400rpm, bluetooth, trådløs mus, galt operativ system osv..)

 

enda ikke fått orden i sakene fra dell sin side, aldri tilbakemelding, må alltids ringe opp igjen etter 1 uke da de skulle "ringer om 5 minutt).. sendt klage, mailet ringt meg halvt ihjel.., ringt å snakket med kundeoppfølging osv osv.. men alt ender på kundebehandler man kjøper maskinen fra og hun er aldri på jobb virker det som, og vikar har de tydeligvis ikke hørt om. ikke vet jeg... så jeg har vært veldig uheldig å må melde at jeg er totalt skuffet å misfornøyd med servicen jeg skulle hatt.. frister ikke å kjøpe en ny maskin derfra igjen.. som jeg faktisk trenger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...