Gå til innhold

Den Store Hundetråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er den på sem ja. Er en utrolig rolig og snill RR. :) Diger hannhund. Handler alltid der for det er to minutter unna der jeg bor og de har vom.

Frossen V&H? Hmm. Det er jo faktisk såpass kort unna at jeg kan dra dit for å kjøpe 7 pølser av gangen nesten.

Ja. De har alle typene av halvkilospølsene og blokk hvis jeg husker rett. 130 kr for 10 pølser eller 15 kr pølsa.

Endret av mushi
Lenke til kommentar

Skal prøve å ta bilder av Diesel med flagg etterpå :p Så for meg at det ikke kom til å gå.. men hvis jeg later som det er en pinne så funker det fett :!: *rope på sola*.

Vi har sett på tog.. Gjett hvilken svart hund som stjal showet et par ganger? Bjeffet litt på trommene :roll:

 

 

edit: Vi fant ingen flagg, så det ble bare med dette bildet :)

n750515373_2894741_6551.jpg

post-133950-1211046459_thumb.jpg

Endret av Zaroos
Lenke til kommentar

Det er en lysstripe i stua som morgenen. Der ligger bikkja :wee:

 

Hvis du ser på høyre side av halsen er det ett digert gnagsår hun fikk etter en tur på en halvtime igår. Var rett på dyrebutikken idag for å kjøpe ett nytt halsbånd til henne. Uansett hva jeg tar på, så gnager det. T.o.m. den helpolstra selevesten gnager.

Kjøpte ett halsbånd med masse pusepels på. Hun var kjempeglad når vi gikk tur med det på, halen rett opp og hun var overlykkelig :)

post-61441-1211292655_thumb.jpg

Endret av mushi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...