Mauro Skrevet 8. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2006 ja, men navnet enzo høretes veldig kjent ut både for meg og broren min. broren min mener at stamtavlenavnet var Quest orlando eller noe med orlando. og hun var fra tygesen 6270780[/snapback] Oreade ? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 8. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2006 (endret) http://forum.hundesonen.no/index.php?s=&sh...ndpost&p=228819 *Deppe for at jeg ikke får lov å ha hund her* Kan jo faen meg GÅ og hente den jo! Så nærme er det. Sjokk at yndlingsbikkja kommer ferdig opplært og billig akkurat når jeg ikke kan ha hund! Endret 8. juni 2006 av mushi Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 8. juni 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. juni 2006 Min embla og pus 6268494[/snapback] Morsomt med hunder og katter som er venner. Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 8. juni 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. juni 2006 (endret) En venn av broren min fikk en hund som het randi men han mislikte det sånn at han skiftet navn til Ghandi. Forresten så lurer jeg på om det er greit at hunden min får en skikkelig grov brødskive med leverpostei på? 6270797[/snapback] Du må gjerne gi den brødskive, men hvis den er vant til å bare få tørrfor, kan det hende den blir dårlig i magen av å få noe annet. Dessuten kan den finne ut at leverpostei smaker mye bedre enn tørrfor, og slutter derfor å like tørrforet. Endret 8. juni 2006 av I.A.G. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2006 Vofsen koser seg her med nyfisket deilig ørret. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836 Skrevet 9. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2006 så ut som den koste seg ja. Så en helt annen ting. Noen bra "blodige" navneforslag til en rottweiler? Attila Butch Brutus Hero Rex Tassen:P Sleng gjerne inn noen forslag Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 9. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2006 Er det ikke farlig for hunder å spise fisk med masse bein i? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 9. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2006 Er det ikke farlig for hunder å spise fisk med masse bein i? 6276727[/snapback] Ikke hvis det er rått etter det jeg har forstått av all infoen om råforing de siste dagene.. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 9. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2006 (endret) Pappa skal kanskje få seg Border Collie snart. Nydelige hunder Endret 10. juni 2006 av king_of_kong Lenke til kommentar
mushi Skrevet 9. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2006 så ut som den koste seg ja. Så en helt annen ting. Noen bra "blodige" navneforslag til en rottweiler? 6276689[/snapback] Atilla Loke Herkules The Rock Rambo Rotty :!: Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 9. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2006 Rart å se hund spise fisk... Er det bare meg som syntes det var rart..? Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 9. juni 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. juni 2006 (endret) Så en helt annen ting. Noen bra "blodige" navneforslag til en rottweiler? [...] Sleng gjerne inn noen forslag 6276689[/snapback] Hvorfor ikke oppkalle den etter hardware (eller andre pc-uttrykk): Asus Terabyte (kallenavn: Tera / TB) Pentium (kallenavn: Penti) Ram Chipen (eller bare Chip, eller Chippi) Pluggen Transistoren... ( ) Er man nerd, så er man nerd! Endret 9. juni 2006 av I.A.G. Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 9. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2006 Chip og Pentium var litt kult faktisk, hvis man ikke tenker over det som data komponenter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 9. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2006 Doffen, Halvard, Leif Einar. Bent Johnny. Neida, men doffen er stilig da Lenke til kommentar
mushi Skrevet 9. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2006 Når vi først er inne på datanavn. Får ny katt i løpet av uka. Hun skal hete SCSI (skøssi) Synes det er et tøft navn jeg. Må være ganske nerd for å ta den egentlig Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2006 Er det ikke farlig for hunder å spise fisk med masse bein i? 6276727[/snapback] Som erlendRU skriver så er det ingen fare så lenge det er rått. Kokt ben eller fisk splinkter opp og KAN skade hunden men om det blir gitt rått så er faren så og si null. Men man skal helst ikke gi ben som er vektbærende som f.eks hoved benet til en elg eller okse da denne vekt bærende benet er ekstra hard og splinter fort opp i skarpe biter og skal som sagt helst ikke gies men ellers er det meste av ben i rått tilstand knask for hunder. Rart å se hund spise fisk... Er det bare meg som syntes det var rart..? 6277484[/snapback] Hehe er kanskje ikke helt vanlig å gi hunden rått fisk men det er en del fiskemel og andre fiske produkter i hundefor. Faktisk får hunden selolje som er bra for hud og pelsen til vofsen mens han før fikk omega3 lakseolje. Han liker fisken sin ja. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 9. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2006 Pappa skal kanskje få seg Boader Collie snart. Nydelige hunder 6276895[/snapback] Border Collie heter det Er faren din sauebonde? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 10. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2006 Pappa skal kanskje få seg Boader Collie snart. Nydelige hunder 6276895[/snapback] Border Collie heter det Er faren din sauebonde? 6278978[/snapback] 90% av de som har border collie nå om dagen har den som familiehund. Dette er en av de mest krevende hunderasene og nesten alle jeg ser er masete og veldig stressa pga. lite stimuli. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 10. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2006 Pappa skal kanskje få seg Boader Collie snart. Nydelige hunder 6276895[/snapback] Border Collie heter det Er faren din sauebonde? 6278978[/snapback] 90% av de som har border collie nå om dagen har den som familiehund. Dette er en av de mest krevende hunderasene og nesten alle jeg ser er masete og veldig stressa pga. lite stimuli. 6279184[/snapback] Jeg vet det veldig godt, derfor jeg spurte. Folk som ikke har peiling på hund kjøper ofte Border Collie fordi de er lett tilgjengelige og ofte billige. Utrolig synd Lenke til kommentar
mushi Skrevet 10. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2006 Og fordi det tydligvis er den eneste bikkja som folk tror kommer "ferdig opplært og kjempelydig" Bare synd de blir så mentalt misshandla at det går over i agressivitet og frustrasjon for bikkja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå