Gå til innhold

Hvor mange muslimer er det i Norge?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må le litt når jeg ser her hvor synd det er på FrP som har heeele pressekorpset mot seg.. Noen har en tendens til å være litt for paranoide. Virker som alle har glemt hvordan SV har blitt tatt hardt av media for alle de idiotiske innspillene enkeltmennesker har kommet med. Det er nok ikke bare FrP som får på pukkelen når de kommer med idiotiske utsagn. ;)

Lenke til kommentar

Det er noe sannhet i det, men sånn <personlig> så vet jeg om mistenkelig mange kriminelle FRP'er.

Bli kvitt alle kriminelle FRP'er og kriminelle innvandrere så kommer vi til å ha det bra i Norge. hehe

 

PS: Den siste setningen skal være en spøk så ikke angrip meg.

Endret av aleh
Lenke til kommentar
Det var ikke så mange egentlig. 50% av dem er nok heller ikke praktiserende muslimer.

5972014[/snapback]

 

Hvis ikke mer. De fleste kaller seg for muslimer, men drikker alkohol, spiser svinekjøtt og annet som andre mennesker, bare at de har troen på at Allah eksisterer (hvis de heller ikke gjør det da..).

Lenke til kommentar
I følge FPU så kommer muslimene til å ta over norge om få år^^

Hvorfor lurer du?

5973038[/snapback]

 

Få år? Trodde det var snakk om måneder eller at det allerede har skjedd?

 

Be afraid very afraid!

5973306[/snapback]

 

Hvor i alle dager får Frp det fra at muslimske innvandrere i Norge kommer til å ta over om få år, er så lei av det hele tiden blir dratt fram .. tror dette er en form for syk spøk eller noe.. dette er innvandrere som er her pga av at de har det vanskelig i sitt eget land!!

Endret av PureJoy
Lenke til kommentar

Men kan forkjsellige trodorganisasjoner bare føre deg opp uten at du vil det, hvordan kan jeg vite at jeg ikke er oppført hos allah A/S eller statskirken..

jeg gjentar at økningen hos det islamske tros greiene kan ha noe å gjøre med at de bare setter opp folk som ikke praktiserer religonen "sin" på listen for å få penger, på samme måte som statskirken....

 

hvis noen har info om dette svar gjerne

Lenke til kommentar
fig-2004-10-21-01.gif

 

Hvis man ser på aukinga -- unnskyld --økninga fra 2000 til 2004 så må vi på grovt augemål regne med ca 95.000 nå i 2006.

5971760[/snapback]

 

jeg tror at dette heller har å gjøre med at noen bare "soper" opp mennesker til sitt trossamfunn og at halvparten ikke engang vet at de er medlemmer...

Lenke til kommentar
www.vg.no - utgangsdøra til reallife

6012640[/snapback]

 

HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA

 

omg...

Den tabloide blekka der er ikke verdt noe som helst, og kan i nødsfall brukes som dasspapir. Skal strekke meg til at den kan (men ikke nødvendigvis) være en dør, men ikke til noe mer fornuftigt enn det liv som er i bb huset.

 

Men det var litt off-topic.

 

Stemmer nok med noe mellom 70.000 - 90.000muslimer i dette landet. Men det er registrerte medlemmer i trosamfunnet. Ikke nødvendigvis troende som andre har sagt.

Lenke til kommentar

Det var ironi.

 

Mange som mener at alle muslimer skal ta over landet og islamisere det og alle andre onde tanker. Og da mener jeg at mange tror vg.no forteller hvordan muslimer i virkeligheten er: bare folk som skal drepe og islamisere verden.

Endret av pavlion
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...