Gå til innhold

Tråden til ære for Elisha Cutbert


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, hva er dette for noen idiotiske beskyldninger? Jeg har ikke i det hele tatt opprettet noen "jonviljar", og så lenge ingen kan underbygge sine beskyldninger med annet enn svake indisier foreslår jeg at de holder kjeft. Hva skal det for eksempel bevise, ErlendRU, at verken jeg eller "jonviljar" har vært pålogget på flere dager? Ingenting. Jeg tror du skal legge vekk Frøken Detektiv-bøkene dine en stund ... Jeg har ikke behov for støtte. Mitt hat står fint på egne ben.

Lenke til kommentar
herregud, irriterer deg over personen som spiller karakteren i en serie.. dessuten, hva får deg til å si at elisha er fet?

aner jeg en liten maddox-wannabe.. ikke det at det han skriver ikke er dritbra men..

6029230[/snapback]

 

Herregud, hva er nå dette? Hvem er "maddox"?

Lenke til kommentar

Altså greit nok at du ikke liker henne, men du kan ikke dømme henne ut ifra hvordan

henne spiller rollen sin. Selv om hun kanskje er tilbakestående i 24 betyr ikke det at

hun er slik i virkeligheten, og si at hene er feit eller overvektig blir bare teit. Hvem som

helst kan se at hun ligger langt under det som kan kalles overvektø.

Lenke til kommentar
Altså greit nok at du ikke liker henne, men du kan ikke dømme henne ut ifra hvordan

henne spiller rollen sin. Selv om hun kanskje er tilbakestående i 24 betyr ikke det at

hun er slik i virkeligheten, og si at hene er feit eller overvektig blir bare teit. Hvem som

helst kan se at hun ligger langt under det som kan kalles overvektø.

6036329[/snapback]

 

Nå omhandlet denne tråden opprinnelig mitt hat til Kimberly Bauer - rollefiguren - men jeg ble så lei av alle de siklende, pubertale og intelligensmessig tilbakestående kjærlighetserklæringene til skuespilleren bak rollefiguren at jeg ble tvunget til å utvide hatet til å omfatte også henne. Jeg håper det gjorde situasjonen klarere for deg.

Lenke til kommentar

Jeg har da ikke sett noen kjærlighetserklæringer. Det er faktisk noen her som ikke synes hun er så tiltrekkende, blant annet meg. Folk prøver bare å forklare deg at hun ikke lider av fedme eller noen annen spiseforstyrrelse. Hun har en normal vekt og er frisk. Jeg tror nok at ditt hat mot Elisha har overtatt hjernen din. Mistenker du ikke at noe er galt når det er 50 brukere som mener at du tar feil?

Endret av KGB-
Lenke til kommentar

Først, KGB-: Hatet mitt retter seg primært mot KIMBERLY BAUER! Dette har jeg understreket nok ganger nå. Videre gir jeg faen i hva 50 brukere måtte mene om saken, for jeg synes uansett Kim Bauer har flerfoldige kilo for mye, og jeg kommer aldri til å underkaste meg noe demokratisk meningstyrrani, i alle fall ikke på dette forumet. Jeg ler når jeg ser hvordan dere på mekanisk vis krester ut meninger som ungdomsskolelærere og tjukke klassevenninner har sementert inn i hjernene deres.

Lenke til kommentar
Først, KGB-: Hatet mitt retter seg primært mot KIMBERLY BAUER! Dette har jeg understreket nok ganger nå. Videre gir jeg faen i hva 50 brukere måtte mene om saken, for jeg synes uansett Kim Bauer har flerfoldige kilo for mye, og jeg kommer aldri til å underkaste meg noe demokratisk meningstyrrani, i alle fall ikke på dette forumet. Jeg ler når jeg ser hvordan dere på mekanisk vis krester ut meninger som ungdomsskolelærere og tjukke klassevenninner har sementert inn i hjernene deres.

6037303[/snapback]

Ja, det har jeg fått med meg for lenge siden. Men du sa jo selv

Nå omhandlet denne tråden opprinnelig mitt hat til Kimberly Bauer - rollefiguren - men jeg ble så lei av alle de siklende, pubertale og intelligensmessig tilbakestående kjærlighetserklæringene til skuespilleren bak rollefiguren at jeg ble tvunget til å utvide hatet til å omfatte også henne.

 

Ungdomskolelærere har ingenting med saken å gjøre. De fleste her er voksne nok til å ha egne meninger. Det vi sier er at du har fått feil inntrykk av hvordan en kvinne burde se ut. Men hey, er det slike damer du liker, er det greit for meg. Bare pass på at du ikke brekker drømmekvinnen din når dere skal ha sex.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
  • 2 uker senere...

Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg:

 

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's.

Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. :)

 

(Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.)

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...