Gå til innhold

Tråden til ære for Elisha Cutbert


Anbefalte innlegg

Blir ganske tåpelig å hate skuespilleren, bare fordi du ikke liker rollefiguren. Hun spiller jo bare etter manus.

5972598[/snapback]

 

Jaja, men jeg hatet henne jo ikke i begynnelsen, men når jeg starter en tråd hvor temaet er hat av Kim Bauer, og dere alle begynner å oppføre dere som forelskede skolejenter, tvinges jeg jo til å hate også skuespilleren bak den mest undergenetiske, psykelig overvektige rollefiguren i historien

5972619[/snapback]

Rapportert for usakligheter.

 

Hva er undergenetisk BTW?

5972659[/snapback]

 

Haha, det er det teiteste jeg har sett! Saken er jo nettopp at jeg hater Kim Bauer! Hvordan kan da min begrunnelse være usaklig?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kan du finne fram et bilde av det du mener er en pen, tynn dame?

5972689[/snapback]

 

Hvorfor er du så opptatt av mine seksuelle preferanser? Jeg synes dette begynner å bli ganske ubehagelig ... Tema for denne tråden er HAT AV KIM BAUER! Hater du henne eller ikke!? Og synes du hun er tjukk? Alle jeg kjenner - derunder en med doktorgrad i samfunnsmedisin - synes Kim Bauer er overvektig og har grisenese.

Lenke til kommentar
Kan du finne fram et bilde av det du mener er en pen, tynn dame?

5972689[/snapback]

 

Hvorfor er du så opptatt av mine seksuelle preferanser? Jeg synes dette begynner å bli ganske ubehagelig ... Tema for denne tråden er HAT AV KIM BAUER! Hater du henne eller ikke!? Og synes du hun er tjukk? Alle jeg kjenner - derunder en med doktorgrad i samfunnsmedisin - synes Kim Bauer er overvektig og har grisenese.

5972711[/snapback]

 

Jeg lurer på hvordan jentene i din verden ser ut når du synes at Elisha Cutbert er overvektig..

 

Kan ikke si jeg hater Kim Bauer akkurat, hu framstår som blond, og ikke veldig glup, men hu er fin å se på og det er nok. :)

Lenke til kommentar
Jeg har alle verdens admins og moderatorer i ryggen når jeg sier at det er vås at Elisha Cuthbert er psykelig overvektig.

5972820[/snapback]

 

Det kan godt hende, men du sa ikke at det var "vås" du sa at det var usakligheter. Og det var det ikke, var det vel?

Lenke til kommentar
Har du ikke noe bilde/eksempel eller?=/

5972874[/snapback]

 

Hehe, du er skikkelig hypp på å se bilde, er du ikke? Kanskje jeg en annen gang oppretter tråden "Mine seksuelle preferanser". Der skal jeg poste mange bilder av damer som passerer min fedmesensur. Men ikke her. Sorry ... Men selv om du synes Kim Bauer er fin, så kan ikke det være tilstrekkelig. Se for deg en alternativ virkelighet hvor du var sammen med Kim Bauer nå. Lukk øynene. Du kan åpne dem nå, så du kan lese resten. Hvor stor tror du EGENTLIG sjansen er for at du hadde kommet levende ut av det!? Hun hadde garantert fucket alt opp for deg hele tiden, fått deg skutt, kidnappet, og kanskje til og med voldtatt av fremmede menn, kanskje skumle serbere. Og så måtte hele tiden Jack kommet og reddet deg, dag ut og dag inn, sier jeg! Hvor kul ville du følt deg da? "Redd meg, redd meg, Jack. Kim har fucket det opp ... IGJEN. Hjelp hjelp!" Hvilket liv ville det vært!? Helt ærlig nå, vil du det!?

Lenke til kommentar
Har du ikke noe bilde/eksempel eller?=/

5972874[/snapback]

 

Hehe, du er skikkelig hypp på å se bilde, er du ikke? Kanskje jeg en annen gang oppretter tråden "Mine seksuelle preferanser". Der skal jeg poste mange bilder av damer som passerer min fedmesensur. Men ikke her. Sorry ... Men selv om du synes Kim Bauer er fin, så kan ikke det være tilstrekkelig. Se for deg en alternativ virkelighet hvor du var sammen med Kim Bauer nå. Lukk øynene. Du kan åpne dem nå, så du kan lese resten. Hvor stor tror du EGENTLIG sjansen er for at du hadde kommet levende ut av det!? Hun hadde garantert fucket alt opp for deg hele tiden, fått deg skutt, kidnappet, og kanskje til og med voldtatt av fremmede menn, kanskje skumle serbere. Og så måtte hele tiden Jack kommet og reddet deg, dag ut og dag inn, sier jeg! Hvor kul ville du følt deg da? "Redd meg, redd meg, Jack. Kim har fucket det opp ... IGJEN. Hjelp hjelp!" Hvilket liv ville det vært!? Helt ærlig nå, vil du det!?

5972942[/snapback]

 

Okay, jeg føler at du prøver å snakke deg veldig bort nå, men det er også ganske mislykket.. Jeg kan godt opprette en slik tråd jeg hvis det er ønsker for det..

Lenke til kommentar
Har du ikke noe bilde/eksempel eller?=/

5972874[/snapback]

 

Hehe, du er skikkelig hypp på å se bilde, er du ikke? Kanskje jeg en annen gang oppretter tråden "Mine seksuelle preferanser". Der skal jeg poste mange bilder av damer som passerer min fedmesensur. Men ikke her. Sorry ... Men selv om du synes Kim Bauer er fin, så kan ikke det være tilstrekkelig. Se for deg en alternativ virkelighet hvor du var sammen med Kim Bauer nå. Lukk øynene. Du kan åpne dem nå, så du kan lese resten. Hvor stor tror du EGENTLIG sjansen er for at du hadde kommet levende ut av det!? Hun hadde garantert fucket alt opp for deg hele tiden, fått deg skutt, kidnappet, og kanskje til og med voldtatt av fremmede menn, kanskje skumle serbere. Og så måtte hele tiden Jack kommet og reddet deg, dag ut og dag inn, sier jeg! Hvor kul ville du følt deg da? "Redd meg, redd meg, Jack. Kim har fucket det opp ... IGJEN. Hjelp hjelp!" Hvilket liv ville det vært!? Helt ærlig nå, vil du det!?

5972942[/snapback]

 

Okay, jeg føler at du prøver å snakke deg veldig bort nå, men det er også ganske mislykket.. Jeg kan godt opprette en slik tråd jeg hvis det er ønsker for det..

5972970[/snapback]

 

Jeg snakker meg ikke bort. Poenget er bare at Kim Bauer kan hates fra mange vinkler.

Lenke til kommentar

For en tåpelig tråd. Trur egentlig at enkelte her inne ikke skjønner at 24 egentlig er fiksjon. Den idioten som sier Elisha Cuthbert er feit er helt på jordet. Kan tenke meg hun er 165cm og veier 47 kilo.. Uten sminke og slikt synes jeg ikke hun er spesielt pen, ikke stygg heller.. Sånn midt på treet.

 

Mitt råd for den som sier hun er feit, anbefaler deg til å komme deg litt mer ut og se på jenter istedenfor å surfe på nettet og chatte med "den tynne dama di". Mest sannsynlig veier hun 110 kilo og er 155cm.. Ikke 180cm og 50 kilo som hun sier.

 

**********

 

1500 innlegg... hmm, tida går fort.. hadde 700 før jul..

Endret av Dre@m_Lord
Lenke til kommentar
For en tåpelig tråd. Trur egentlig at enkelte her inne ikke skjønner at 24 egentlig er fiksjon. Den idioten som sier Elisha Cuthbert er feit er helt på jordet. Kan tenke meg hun er 165cm og veier 47 kilo..  Uten sminke og slikt synes jeg ikke hun er spesielt pen, ikke stygg heller.. Sånn midt på treet.

 

Mitt råd for den som sier hun er feit, anbefaler deg til å komme deg litt mer ut og se på jenter istedenfor å surfe på nettet og chatte med "den tynne dama di". Mest sannsynlig veier hun 110 kilo og er 155cm.. Ikke 180cm og 50 kilo som hun sier.

 

**********

 

1500 innlegg... hmm, tida går fort.. hadde 700 før jul..

5973003[/snapback]

 

47 kilo! Come on! Har du i det hele tatts sett 24? Kim Bauer (som mitt hat primært retter seg mot) veier minst 75 kilo, i alle fall over 60, og det er objektivt sett overvekt. Å kalle meg idiot burde du holde deg for god til.

Lenke til kommentar

Det er vel ikke overraskende at Lord^ lar seg såre av at jeg hater Kim Bauer. 24 er tydeligvis yndlingsserien hans. Jeg synes også det er en ok serie, men ærlig talt, hvor mye idioti kan man takle fra Kim Bauer før man blir sinnssyk?

Lenke til kommentar
Annbefaling! Ignorer brukeren...

 

You have chosen to ignore M-BS. View this post · Un-ignore M-BS

 

Jeg har aldri brukt den funksjonen før, men nå kom den jo virkelig til sin rett!

5973182[/snapback]

 

Kult, funker det bra? Jeg skal nå hvertfall vente til han har fått den psykelig overvektige rævva si i gir og posta bilder!

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=568280

 

Say no more.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...