Gå til innhold

Tråden til ære for Elisha Cutbert


Anbefalte innlegg

Ok. Nå har jeg sett halve sesong 1 av 24, og jeg må bare få si én ting: Jeg hater Jack Bauers datter. Jeg hater Kimberly Bauer. Hun er jo fullstendig tilbakestående! Av og til får jeg lyst til å knuse skjermen min bare fordi jeg blir så provosert av Kims stupide oppførsel. "Where is Rick!" Hva faen bryr du deg for!? HAN KIDNAPPET DEG JO NETTOPP, OG DIN FAR BLE NESTEN FRAMET FOR Å HA DREPT DEN KOMMENDE PRESIDENTEN PÅ GRUNN AV RICK (og deg)! Er det bare jeg som hater henne? Jeg hater egentlig kona til Jack også, men hun forsvinner jo helt i skyggen av sin datters nobelprisverdige mangel på hjernekapasitet. Det skal godt gjøres å lage noen så teite rollefigurer. Jeg tenker bare "skyt dem, for Guds skyld, skyt dem, og grav dem dypt ned i bakken, så jeg slipper å se dem flere ganger".

Endret av M-BS
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk, det er godt at flere hater henne. Hadde det ikke vært slik, hadde jeg stengt butikken for godt, tror jeg. Om jeg får penger noen gang, skal jeg betale Fox hundre millioner dollar for å la meg skrive en episode hvor Jack innser at han har en håpløst tilbakestående datter, og får henne stuet vekk og lobotomert på et hemmelig, statlig sinnssykehus i Nevada-ørkenen ...

Lenke til kommentar

Jeg kan ikke noe for det, men jeg hater hele 24, jeg blir lei meg og kvalm hver gang jeg ser reklame om det på tv, hver gang jeg zapper å kommer innom programmet, men det værste er når det kommer ny sesong, når den ene endelig var ferdig....

 

Så jeg er ikk e helt sikker på hvem det er dere hater, men jeg hater sikkert henne og, siden jeg ikke klarer serien....

Lenke til kommentar
Hun spiller en karakter i serien. Jeg annbefaler deg å se fordi det faktum at hun er tildelt en irriterende rolle, og så bare konsentrere deg om hvor utrolig tiltrekkende hun er.

5967596[/snapback]

 

Ikke prøv deg. Hvis du synes hun er tiltrekkende, bor du på et meget øde sted med få kvinner - om noen i det hele tatt - i nærheten, for jeg sier deg: Kim Bauer er ikke tiltrekkende. Nei, hun er derimot tjukk ... og stygg! Det var noe av det første jeg tenkte, at "herregud, hva er dette for noe, for en fedmetragedie" ... Så ikke prøv deg.

Lenke til kommentar

Hva er dette for noe!? Jeg oppretter en tråd hvor tema er hat av Kim Bauer, og så flommer det formelig over av åpenbart sinnsforvirrede kjærlighetserklæringer til dette mennesket, som jeg må få minne om at JEG HATER! Den ene mer forelsket enn den andre. Jeg blir syk og må nesten kaste opp av slikt kliss!

Lenke til kommentar

Vel, hva kan jeg si? I rest my case ... Her ser vi "henne", og hva ser vi? Bollekinner? Grisenese? Kløft i haka, som enhver gammel sjølk ville misunne henne? Ja, det er det vi ser! Og jeg kunne faktisk fortsette å anføre objektive kriterier for hat inn i evigheten!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...