Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Showcase: 95' Volvo 960 2,5l 24v


Anbefalte innlegg

  • 4 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
eg skjønner ikkje at du bytta ut superstar felger med Alessio F1, eg syns vertfall superstar felgane er noke av det lekreste som er å få tak i til 900\S90 ;) men vanvittig pen bil :D

 

Det har sin enkle begrunnelse at jeg ble nervevrak av å kjøre med dem på. Pent? Javisst. Dyrt? Åjadda du!! Hadde hjertet i halsen hver gang jeg nærma meg noe som kunne minne om grusvei eller småstein i veibanen. Fant ut etterhvert at dersom uhellet skulle være ute var det lettere å erstatte en felg til omlag 2.000 per over 9.000 per.

 

:)

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...

hei, vurderer å kjøpe meg en 960 95' stasjonsvogn.

hvilket innpress har den? et40 eller?

 

har funnet en 95' 960 stv med 2.5, men blir vel å hive den ut og så ta twinturbo motoren fra 242en min, hugge 242en og selge den i deler, samt selge 245en min.. v90tt hadde vel vært noe? :p

 

eller, jeg sier blir da.. har ikke beestemt meg helt enda, samt jeg venter på bedre bilder av bilen (får på torsdag).

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Trur aldri jeg har sett den bilen rulle i storgata jeg men ;)

 

Hehe. La vel igjen mine mil i min tid. Sjangsen er nok liten for at du ser den i storgata igjen med det første. Bilen befinner seg nå i traktene rundt Nordfjord. Er fortsatt i kontakt med kjøper som sender meg stadige oppdateringer så go'bilen har havna i gode hender.

Lenke til kommentar
Trur aldri jeg har sett den bilen rulle i storgata jeg men ;)

 

Hehe. La vel igjen mine mil i min tid. Sjangsen er nok liten for at du ser den i storgata igjen med det første. Bilen befinner seg nå i traktene rundt Nordfjord. Er fortsatt i kontakt med kjøper som sender meg stadige oppdateringer så go'bilen har havna i gode hender.

 

HeHe, okei =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...