Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Showcase: 95' Volvo 960 2,5l 24v


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det blir aldri det samme likevel, Volvo er liksom ikke biler som skal se ut som et såpestykke, de skal være litt firkantet :yes:

5965553[/snapback]

 

Huff nei jeg har hatt tre stk firkantet Volvo og komfor finnes ikke der dessverre...

 

Gå fra en 240 til en S60 så skjønner du fort ut hva som er framkost kontra bil...

Endret av Jada-jada
Lenke til kommentar
Det blir aldri det samme likevel, Volvo er liksom ikke biler som skal se ut som et såpestykke, de skal være litt firkantet :yes:

5965553[/snapback]

 

Huff nei jeg har hatt tre stk firkantet Volvo og komfor finnes ikke der dessverre...

 

Gå fra en 240 til en S60 så skjønner du fort ut hva som er framkost kontra bil...

5965629[/snapback]

 

Så komfort finnes ikke i en 960? Eller en S70? Gamle V70? Alle de er firkanta og knakende gode å sitte i. Selv om S60'n til gammer'n er fantastisk å sitte i da.

Lenke til kommentar
Det blir aldri det samme likevel, Volvo er liksom ikke biler som skal se ut som et såpestykke, de skal være litt firkantet :yes:

5965553[/snapback]

 

Huff nei jeg har hatt tre stk firkantet Volvo og komfor finnes ikke der dessverre...

 

Gå fra en 240 til en S60 så skjønner du fort ut hva som er framkost kontra bil...

5965629[/snapback]

 

Så komfort finnes ikke i en 960? Eller en S70? Gamle V70? Alle de er firkanta og knakende gode å sitte i. Selv om S60'n til gammer'n er fantastisk å sitte i da.

5965642[/snapback]

 

Jeg tenker ikke 960 eller S70 når man tar frem begrepet firkantet og dette er to biler som har veldig god komfor.

 

Jeg tenker 240 jeg ;) Allle biler er jo egentlig firkantet men jeg tror du skjønner hva jeg mener...

Endret av Jada-jada
Lenke til kommentar
Denne bilen er jo fra Volvo`s storhetstid, penere bil har ikke rullet ut derfra i hvertfall og det kommer nok ikke ut noen som er penere heller.

5965453[/snapback]

 

Det var da store ord... Har du sett de nyeste bilene til Volvo i det hele tatt?

Jeg syntes faktisk Volvo har kommet med mye bra de siste årene feks S60...

5965494[/snapback]

 

Det der er vel Evolve-stylinga..

Se på S60R, DEN er rå!

 

Men, fin bil til trådstarter! Liker den motoren der.. Mangler bare turbo :cool: hehe..

 

Fikk du den nye motoren på forsikringen? Kjipt å måtte bytte slikt selv.. Dyrt!!

Lenke til kommentar
hvor holder du til?

6012711[/snapback]

 

Jeg tar en råsjangs og sier Notodden - Aller mest fordi det står "notodden bilpleie" i profilen hans og på bildene ;)

6012790[/snapback]

 

Fullstendig korrekt! :-)

 

Forøvrig så er nypris på delta-link senkebakaksel på denne modellen 6900 + mva. (Dette er da KUN bak). Griiiisedyrt så jeg har gjort det på den enkle måten. Originale senkefjærer foran, blylodd fra dem gamle 240-varebilene baki. Skulle bare være en temp. løsning for et par uker, men av en eller annen grunn bare blei det værende sånn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...