Gå til innhold

Warrior Tanke build :D


Anbefalte innlegg

Har hørt at Fury build og dualwield tanking i berserker stance er ganske bra. :p

 

Men fra spøk til alvor. I starten når du ikke har så bra gear er det fordel med en del points i protection. Senere kan du muligens klare deg med 15 points i protection når du har fått deg skikkelig bra gear fra BWL og slikt.

5954866[/snapback]

 

du trenger ikke bra gear for å holde aggro. det du trenger er et bra våpen, quel'serrar kan jo skaffes solo.

5955013[/snapback]

 

Jepp - jeg kan solo'e Onyxia anyday of the week :)

5955309[/snapback]

 

Er ikke akkurat vanskelig å skaffe et guild som vil ta deg med for å forge sverdet da. spør en officer i et stort guild om det er en ledig plass, og forklar at du har foror. så lenge du ikke er helt latsabb så er det ikke noe problem :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
du trenger ikke bra gear for å holde aggro. det du trenger er et bra våpen, quel'serrar kan jo skaffes solo.

Jeg måtte bare quote deg igjen fordi jeg kom på noe.

Jeg teste dette med 15 Protection talent warrior i MC. Og jeg hadde ikke noe problem med å få aggro med paladin min ved å bruke Seal of Command, Judgement of Command med Righteous Fury aktivert. :tease:

Så frem til en har så bra gear at en kan holde på aggroen, så anbefaler jeg litt mer enn 15 points i protection. :p

Endret av Cappo
Lenke til kommentar
du trenger ikke bra gear for å holde aggro. det du trenger er et bra våpen, quel'serrar kan jo skaffes solo.

Jeg måtte bare quote deg igjen fordi jeg kom på noe.

Jeg teste dette med 15 Protection talent warrior i MC. Og jeg hadde ikke noe problem med å få aggro med paladin min ved å bruke Seal of Command, Judgement of Command med Righteous Fury aktivert. :tease:

Så frem til en har så bra gear at en kan holde på aggroen, så anbefaler jeg litt mer enn 15 points i protection. :p

5955987[/snapback]

 

dårlig tank? hadde selv ikke noe trøbbel med å holde aggro med blått og grønnt gear i MC på trashmobs. bruker cruel hand of timmy som våpen.

Endret av Smeagoldfish
Lenke til kommentar

respecca til 5/29/17 for en uke siden.

Synes det fungerer veldig bra for meg i zg og mc, og helt ok til grinding også.

Edit:

litt tidlig, så jeg glemte jo halve posten.

før, når jeg kjørte veldig mye "små" instances a la strat, scholo, dm osv, var jeg veldig glad for å ha 13/5/33. veldig kjekt med conc blow, ekstra armor, silence via revenge, kjapp aggro med shield slam etc.

men det kommer vel egentlig litt an på spillestil også. jeg mener å påstå at ved en tung protectionbuild er du mye bedre rustet for uforutsette ting i små instances, med andre ord, hvis du spiller med ikke fullt så gode spillere. conc blow f.eks. var vel noe av det jeg fant hardest å gi opp.. du får en add, klasker nevnte i hodet med en conc, rekker akkurat å få ned du allerede holder på med og bytter til den halvsvimende moben før den rekker å drepe presten din.

 

min konklusjon;

hvis du vil gjøre pvp/litt tanking; 31/3/15

fury/tanking; 5/29/17 (min build, veldig fornøyd)

full prot; 13/5/33

gimped drittspec; 5/0/46

 

enjoy :)

Endret av ParaNode
Lenke til kommentar

For det første. Det er ikke bare bare å få en guild til å ta en noob med for å få onyxia drop heller da. Men uansett.

 

Jeg er en spiller ofte som MT2/OT i guildet vårt. Jeg har 31/5/15 build. MT har full prot build. Og la det være helt klart at han klarer å holde bedre på aggro enn meg med sitt build. Men han er aldeles håpløs på skade. Dvs den eneste tingen han kan gjøre i wow er å tanke. =kjedelig. Men på den annen side er han MT og får all æren som kommer med den oppgaven. Våpenet hans er ikek mer enn en god blå tankemace, mens jeg har en ok blå tankeøks.

Lenke til kommentar
jeg har 3 / 30 / 18.

 

http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...250100500000000

 

Digger dette speccet siden det er lett å holde aggro med, samt at jeg ikke blir gimp solo. Fury er forresten bra for å tanke pga blant annet flurry.

5954850[/snapback]

 

Festlig uten et eneste instant-attack? Hadde lett juksa et poeng fra Toughness for å få Bloodthirst

5961893[/snapback]

 

Du kan ikke :)

Lenke til kommentar
jeg har 3 / 30 / 18.

 

http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...250100500000000

 

Digger dette speccet siden det er lett å holde aggro med, samt at jeg ikke blir gimp solo. Fury er forresten bra for å tanke pga blant annet flurry.

5954850[/snapback]

 

Festlig uten et eneste instant-attack? Hadde lett juksa et poeng fra Toughness for å få Bloodthirst

5961893[/snapback]

 

Du kan ikke :)

5961992[/snapback]

 

 

Man kan det så fint så. respecca vekk fra dette til det jeg har nå, pga jeg ikke likte bloodthirst. bedre å bare spamme HS for solo-grinding.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...