Gå til innhold

Money Money Money Money Money!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men betyr virkelig wow so masse for dåke som kjøper gull då?

Betyr det so jevlig masse å ha det beste?

Dåke seier dåke speler for å ha det kjekt. Då trenge dåke ikkje ha det beste av alt!

 

Eg tenker då ikkje på det beste utstyret du får med timer med grinding og farming. Eg tenker på epic mount, og gear som kan kjøpast på AH.

Endret av scorpion87
Lenke til kommentar
Guys, guys..

 

<Ene siden av saken>:

Ulovlig er vel ulovlig?

 

Eller vil du ha det på engelsk? Ulovlig - adj. Illegal, illicit, unlawful.

 

Skjønner ikke en gang at det er en debatt om dette. Blizzard har jo sagt klart og tydelig ifra om at å kjøpe gull for ekte penger ikke er lov. Så hvis du ikke vil følge reglene for et spill, hvorfor spille det da??

 

<Andre siden av saken>:

Jo, du spiller det for å ha det morro. Er ikke det derfor du spiller alle dine PC-spill? for å ha det morro??Og er det morro å grinde penger i dagesvis ved å drepe akkurat det samme om og om og om igjen?

Nei, derfor kjøper folk gull.

 

<Mitt standpunkt>:

Vel, litt i midten, men kanskje mer mot den første siden av saken. I spill jeg har spilt før, slik som warcraft 3 etc, brukte jeg ofte cheats for å få mere gull og greier fordi det ble artigere å spille. Akkurat som når folk kjøper gull på wow fordi det blir artigere å spille.

MEN, cheatsene i WC3 var jo lovlige?

 

 

... :ermm:

5938503[/snapback]

Godt gjort å sammenligne penger å koder :p

Lenke til kommentar
På tide å dra nisselua over øynene. Hvis noen vil kaste bort penger på å kjøpe seg 'spill-gull' må de da få gjøre. Noen kaster bort penger, og andre kaster bort tid. På tide å innse at folk er forskjellig, har forskjellig utgangspunkt, og har forskjellige prioriteringer. Jeg tipper problemet for denne bitterheten rundt dette menet ligger i at dere ikke kunne gjøre det samme. Når dere har slitt for å tjene opp så mye gull skal alle ha det like ille.

 

Og på hvilken måte skader det dere at folk kjøper gull på internett forresten?

5937958[/snapback]

 

Altså, jeg vil fint tro at flesteparten kunne betalt flere hunder kroner for virituelt gull hvis det var det som sto prioritert, men så lenge Blizzard sier de ikke vil ha noe av det burde jo folk være så oppegående at de aksepterer det?

 

Det skader ikke oss på noen som helst måte, slik jeg ser det - men det er selve prinsippet. De får heller finne seg et singleplayerspill hvor de kan cheate så mye at dritten tyter ut av øra på seg hvis det er slik de vil spille - eller holde seg på LAN-servere.

5937993[/snapback]

 

Du vil bare ikke skjønne det du!jeg har kjøpt 100gull på en account jeg hadde fordi jeg ikke gadd å grinde for å kjøpe en teit hest. jeg spiller for å kose meg ikke for å komkurere med deg eller noen andre! WOW er ikke et konkurransespill!forstå det...

5938409[/snapback]

 

WoW er vel et konkurransespill på alle mulige plan, enten det er å spille og vinne i PvP, eller om det er å gjøre instancer. Du vil stort sett alltid ha en fordel hvis du har bedre equip f.eks.

 

Det er ikke det at jeg ikke forstår, det er vel mer det at jeg ikke aksepterer. Du som innrømmer å ha kjøpt gull, sier jo også at du driter en lang masj i det du aksepterte når du startet å spille spillet. På hvilken måte gjør 60%-mounten spillopplevelsen så dårlig for deg at du vil bryte regelene for å få deg en 100%-mount?

 

Hvis hesten er så teit, hvorfor kjøpte du da 100g for å få råd til den? :ermm:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V

Når folk vil bruke penger på å kjøpe virituelt gull, som eies av blizz... har de for mye penger.

Doner some shitt til røde kors eller no :p

Nei, det er feigt at de som har mye penger, kan bruke det for å få bedre gear o.l!

Lenke til kommentar
Nei, det er feigt at de som har mye penger, kan bruke det for å få bedre gear o.l!

5938804[/snapback]

Det er feigt at de som har god tid kan bruke det på å spille mye og dermed få myegull og bra utstyr.

 

Verden er urettferdig. På tide å åpne øynene.

5938828[/snapback]

 

Ehm, nei! Dei som sitter mange timer foran pcen innpå wow har brukt mange mange timer av livet sitt for det utstyret. Noken har meir tid ein andre ja, men sånn er det jo berre.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V
Det er feigt at de som har god tid kan bruke det på å spille mye og dermed få myegull og bra utstyr.

 

Ble det feigt å ha fritid også nåda. Ja, jeg vet. Mange bruker veldig lang til på wow..

Men det er bedre å kunne spilt seg til et resultat, enn å kjøpe hele dritten :p

Lenke til kommentar
Ehm, nei! Dei som sitter mange timer foran pcen innpå wow har brukt mange mange timer av livet sitt for det utstyret. Noken har meir tid ein andre ja, men sånn er det jo berre.

5938864[/snapback]

Noen har mye penger, noen har mye tid. Andre har ingen av delene og noen har begge deler. Noen liker å kaste bort tiden på wow, andre kaster heller bort penger. Ja, akkurat, sånn er det bare. Hva var poenget ditt?

Lenke til kommentar
Ble det feigt å ha fritid også nåda. Ja, jeg vet. Mange bruker veldig lang til på wow..

Men det er bedre å kunne spilt seg til et resultat, enn å kjøpe hele dritten :p

5938898[/snapback]

Ja, så hva klager du over da? Du slapp å kaste bort penger på å kjøpe gull og samtidig mener du at du fikk en skikkelig spillopplevelse. Hva er så problemet?

Lenke til kommentar
På tide å dra nisselua over øynene. Hvis noen vil kaste bort penger på å kjøpe seg 'spill-gull' må de da få gjøre. Noen kaster bort penger, og andre kaster bort tid. På tide å innse at folk er forskjellig, har forskjellig utgangspunkt, og har forskjellige prioriteringer. Jeg tipper problemet for denne bitterheten rundt dette menet ligger i at dere ikke kunne gjøre det samme. Når dere har slitt for å tjene opp så mye gull skal alle ha det like ille.

 

Og på hvilken måte skader det dere at folk kjøper gull på internett forresten?

5937958[/snapback]

 

Altså, jeg vil fint tro at flesteparten kunne betalt flere hunder kroner for virituelt gull hvis det var det som sto prioritert, men så lenge Blizzard sier de ikke vil ha noe av det burde jo folk være så oppegående at de aksepterer det?

 

Det skader ikke oss på noen som helst måte, slik jeg ser det - men det er selve prinsippet. De får heller finne seg et singleplayerspill hvor de kan cheate så mye at dritten tyter ut av øra på seg hvis det er slik de vil spille - eller holde seg på LAN-servere.

5937993[/snapback]

 

Du vil bare ikke skjønne det du!jeg har kjøpt 100gull på en account jeg hadde fordi jeg ikke gadd å grinde for å kjøpe en teit hest. jeg spiller for å kose meg ikke for å komkurere med deg eller noen andre! WOW er ikke et konkurransespill!forstå det...

5938409[/snapback]

 

WoW er vel et konkurransespill på alle mulige plan, enten det er å spille og vinne i PvP, eller om det er å gjøre instancer. Du vil stort sett alltid ha en fordel hvis du har bedre equip f.eks.

 

Det er ikke det at jeg ikke forstår, det er vel mer det at jeg ikke aksepterer. Du som innrømmer å ha kjøpt gull, sier jo også at du driter en lang masj i det du aksepterte når du startet å spille spillet. På hvilken måte gjør 60%-mounten spillopplevelsen så dårlig for deg at du vil bryte regelene for å få deg en 100%-mount?

 

Hvis hesten er så teit, hvorfor kjøpte du da 100g for å få råd til den? :ermm:

5938765[/snapback]

 

Jeg kjøpte hesten fordi jeg ikke gadd eller har tid til å grinde penger... jeg bytta inn penger med tid :) kanskje wow er en konlurranse for deg men det er det ikke for meg. så jeg føler meg egentlig ikke så skyldig...har litt penger til overs og kan godt kjøpe litt virtuelt gull for å gjøre spilleopplevelsen bedre....

Lenke til kommentar

Jeg gir også blanke helvete om det er ulovlig å kjøpe penger til spillet.

Blir jeg tatt for det, blir kontoen MIN bannet. Det er da MIN feil og det er MITT problem.

 

Hvis jeg stjeler penger fra en i virkeligheten, kan ikke sammenlignes på grenser!

Dere skal da bare drite i om han kjøper spenn fra nett eller ikke. Vil han ikke grinde, så vil han ikke grinde. ENKELT.

Steng denne tråden please.

Lenke til kommentar
Jeg gir også blanke helvete om det er ulovlig å kjøpe penger til spillet.

Blir jeg tatt for det, blir kontoen MIN bannet. Det er da MIN feil og det er MITT problem.

 

Hvis jeg stjeler penger fra en i virkeligheten, kan ikke sammenlignes på grenser!

Dere skal da bare drite i om han kjøper spenn fra nett eller ikke. Vil han ikke grinde, så vil han ikke grinde. ENKELT.

Steng denne tråden please.

5939855[/snapback]

 

Når ble du sjefen her? Så lenge Blizzard sier det er ulovlig skal da ingen kjøpe gull. Du skal da bare drite i at vi følger reglene eller ikke. ENKELT, for å bruke et av dine ord.

 

Hvis mod er nogenlunde oppegående vil han la diskusjonene gå videre under kontrollerte former.

Lenke til kommentar

Har personlig ikke noe imot de som kjøper penger på internett. Men jeg spør du som sa Blizzard kan finne ut av dette, og gi deg en permanent banning. HVORDAN?

Så hvis man f.eks mottat 500g fra en, så tror blizzard med en gang at det er ulovlige penger. Det kan faktisk være en venn du mottar pengene fra.

Men hittil har jeg bare hørt om folk som har fått en advarsel, og at de ligger i faresonen.

En venn av meg har kjøpt masse guld, og ingenting har skjedd. Synes de som har noe imot å kjøpe guld skal holde det for seg selv, og girnde så de blir lei spillet.

Lenke til kommentar
Har personlig ikke noe imot de som kjøper penger på internett. Men jeg spør du som sa Blizzard kan finne ut av dette, og gi deg en permanent banning. HVORDAN?

Så hvis man f.eks mottat 500g fra en, så tror blizzard med en gang at det er ulovlige penger. Det kan faktisk være en venn du mottar pengene fra.

Men hittil har jeg bare hørt om folk som har fått en advarsel, og at de ligger i faresonen.

En venn av meg har kjøpt masse guld, og ingenting har skjedd. Synes de som har noe imot å kjøpe guld skal holde det for seg selv, og girnde så de blir lei spillet.

5940085[/snapback]

 

Mens WoW kjøres, kjøres også et skjult program, kalt Warden, som sjekker internettlesersidene dine sin overskrift, og logger alt som inkluderer wow, gold og slikt. Har du slike sider oppe mens du spiller, kan de sjekke posten din, for å se om du har mottatt store beløp i det siste.

Lenke til kommentar
Har personlig ikke noe imot de som kjøper penger på internett. Men jeg spør du som sa Blizzard kan finne ut av dette, og gi deg en permanent banning. HVORDAN?

Så hvis man f.eks mottat 500g fra en, så tror blizzard med en gang at det er ulovlige penger. Det kan faktisk være en venn du mottar pengene fra.

Men hittil har jeg bare hørt om folk som har fått en advarsel, og at de ligger i faresonen.

En venn av meg har kjøpt masse guld, og ingenting har skjedd. Synes de som har noe imot å kjøpe guld skal holde det for seg selv, og girnde så de blir lei spillet.

5940085[/snapback]

 

Mens WoW kjøres, kjøres også et skjult program, kalt Warden, som sjekker internettlesersidene dine sin overskrift, og logger alt som inkluderer wow, gold og slikt. Har du slike sider oppe mens du spiller, kan de sjekke posten din, for å se om du har mottatt store beløp i det siste.

5940199[/snapback]

 

Det visste jeg, men tror også at de fleste visste det, så guld kjøpes kanskeje før du starter spillet? Ikke vet jeg, men håper ikke folk er så dumme :p

Lenke til kommentar
Har personlig ikke noe imot de som kjøper penger på internett. Men jeg spør du som sa Blizzard kan finne ut av dette, og gi deg en permanent banning. HVORDAN?

Så hvis man f.eks mottat 500g fra en, så tror blizzard med en gang at det er ulovlige penger. Det kan faktisk være en venn du mottar pengene fra.

Men hittil har jeg bare hørt om folk som har fått en advarsel, og at de ligger i faresonen.

En venn av meg har kjøpt masse guld, og ingenting har skjedd. Synes de som har noe imot å kjøpe guld skal holde det for seg selv, og girnde så de blir lei spillet.

5940085[/snapback]

 

Mens WoW kjøres, kjøres også et skjult program, kalt Warden, som sjekker internettlesersidene dine sin overskrift, og logger alt som inkluderer wow, gold og slikt. Har du slike sider oppe mens du spiller, kan de sjekke posten din, for å se om du har mottatt store beløp i det siste.

5940199[/snapback]

 

Det visste jeg, men tror også at de fleste visste det, så guld kjøpes kanskeje før du starter spillet? Ikke vet jeg, men håper ikke folk er så dumme :p

5940212[/snapback]

 

Det hender at folk er det ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...