Gå til innhold

Money Money Money Money Money!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

 

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V
Farming er kjedelig, mye enklere å bare kjøpe.

5936469[/snapback]

 

Så de med fars kredittkort skal kunne skrive in nummeret og få gull?

Er ikke det litt urettferdig mot de som faktisk prøver å få tak i gull på en ærlig måte?

Lenke til kommentar
Kan jo bruke sitt eget kort også.

Ang kjøping synest jeg det er helt greit, så lenge du ikke blir tatt.

 

Spamming av reklame for å kjøpe gull derimot... :thumbdown:

5936715[/snapback]

Erre greit å stjele/drepe/w/e så lenge du ikke blir tatt også da eller?

5936734[/snapback]

Tror han mener for den som kjøper

Lenke til kommentar
Kan jo bruke sitt eget kort også.

Ang kjøping synest jeg det er helt greit, så lenge du ikke blir tatt.

 

Spamming av reklame for å kjøpe gull derimot... :thumbdown:

5936715[/snapback]

Erre greit å stjele/drepe/w/e så lenge du ikke blir tatt også da eller?

5936734[/snapback]

 

Herregud, at noen må sammenligne å "jukse" i dataspill med grov kriminalitet *hver eneste gang*

 

Jeg blir helt paff.

 

Det er ingen *lover* i et dataspill, det er *regler* som leverandøren stiller, men man blir ikke satt i fengsel/bøtelagt om man bryter disse.

 

Get a clue, please.

post-69595-1145287825_thumb.jpg

Endret av mythix
Lenke til kommentar

For min del gir jeg blanke f... i om det er OK eller ikke. Istedet for å grinde i 3 mnd for å få en mount kjøpte jeg 1000G på en kjent side for ca $100. Logga inn på spillet, venta ei stund, så tok det 40 minutter, jeg fikk /tell fra en lvl 1 kar som verifiserte at jeg var meg. Og vips, så hadde han sendt penga til mailen min.

 

Jeg var på det tidspunktet så drit, hakke lei av hele grindespillet at jeg aldri hadde taklet å "jobbe" for å skaffe nok penger. Jeg syns det er totalt bortkastet tid. Buhu, begynn å grin folkens. Cry me a river osv.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Personlig ville jeg aldri ha kjøpt gull. Synes det er morsomt å grinde, for det føles så jævlig digg ut når man endelig har fått seg det man skal ha.

 

Samtidig ser jeg ikke ned på de som kjøper gull. Ikke alle har like mye tid og muligheter til å grinde masse, og da kan det være en grei løsning. De beste itemsa får du uansett ved instance/bg-farming.

 

Når det er sagt synes jeg kjøpt av accounter/powerlevling er helt latterlig. Den som gjør det har ikke helt fått meg seg hva som er gleden i spillet også videre.

Lenke til kommentar
Personlig ville jeg aldri ha kjøpt gull. Synes det er morsomt å grinde, for det føles så jævlig digg ut når man endelig har fått seg det man skal ha.

 

Samtidig ser jeg ikke ned på de som kjøper gull. Ikke alle har like mye tid og muligheter til å grinde masse, og da kan det være en grei løsning. De beste itemsa får du uansett ved instance/bg-farming.

 

Når det er sagt synes jeg kjøpt av accounter/powerlevling er helt latterlig. Den som gjør det har ikke helt fått meg seg hva som er gleden i spillet også videre.

5936903[/snapback]

 

Word :w00t: Helt enig.

Lenke til kommentar

Vel, jeg syns ren grinding er møkka kjedelig, og hadde sluttet å spille for lenge siden om jeg ikke hadde fått den gullboosten. Så jeg har ingen problemer med det. Men å kjøpe noen for å levele, da kan man like godt bare si opp kontoen sin på en måte. Man spiller jo ikke selv lengre.

Lenke til kommentar
Kan jo bruke sitt eget kort også.

Ang kjøping synest jeg det er helt greit, så lenge du ikke blir tatt.

 

Spamming av reklame for å kjøpe gull derimot... :thumbdown:

5936715[/snapback]

Erre greit å stjele/drepe/w/e så lenge du ikke blir tatt også da eller?

5936734[/snapback]

er vel mer snakk om at noen skaffer en lovlig vare og selger den videre. Et våpen IRL er vel mer samme sak.

Lenke til kommentar
Kan jo bruke sitt eget kort også.

Ang kjøping synest jeg det er helt greit, så lenge du ikke blir tatt.

 

Spamming av reklame for å kjøpe gull derimot... :thumbdown:

5936715[/snapback]

Erre greit å stjele/drepe/w/e så lenge du ikke blir tatt også da eller?

5936734[/snapback]

er vel mer snakk om at noen skaffer en lovlig vare og selger den videre. Et våpen IRL er vel mer samme sak.

5937018[/snapback]

Hvordan vet du at han skaffer den lovelig? Hvorfor tror du dem hacker kontoer?

Helleri kaller vi det. Det er straffbart, tenk.

Lenke til kommentar
For å snu det helt opp ned: Hvordan vet du at dem ikke får tak i det lovlig?

5937063[/snapback]

Fordi det hackes kontoer hele tiden, og det er umulig å oppdrive så mye gull som dem selger ved å ha 25 koreanere som grinder. Sjangsen er stor for at det brukes ulovelige tilltak for å skaffe det.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...