Gå til innhold

FIFA World Cup 2006 - Status: Ferdig, Italia vant


L@sse

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Han er vel bare tatt ut som reserveløsning dersom en av målvaktene i troppen blir skadet.

 

Det er imidlertid åpenbart at England har et problem dersom Robinson og James ikke er tilgjengelig. Dersom en Championship-spiller og Liverpools og Uniteds tredjemålvakter er det beste de har å by på bak førstevalgene, er det ikke akkurat imponerende. Dette tyder på at det ikke bare er heldig å importere spillere fra utlandet. Dersom man ser på de 20 lagene som spilte i Premiership forrige sesong, er det kun fem som hadde engelsk førstemålvakt (Everton, Manchester City, Sunderland, Tottenham, Wigan).

Lenke til kommentar
Noen som har en link til hvilke kamper nrk sender?

6188847[/snapback]

 

en.ar.key

tiivii too

6189008[/snapback]

 

Yes, fant ut av det selv, faktisk. Så nå har jeg satt opp en god liste på rundt 20 kamper i gruppespillet jeg har som mål å få med meg. VM FTW! :w00t:

6190202[/snapback]

 

Pingle, jeg skal få med meg alle.

6192752[/snapback]

 

Gidder ikke stresse med sånne noob lag som spiller. Er 4 andre i familien som også skal se på tv, så har bare valgt ut de "viktigste" som jeg skal se.

Men, hvis det blir streik i nrk, da klikker jeg!

Lenke til kommentar
Sjekk VM-bloggen min om Elfenbenskysten!

 

http://www.vgb.no/10957/

6236240[/snapback]

Fin blogg. Elfenbenkysten har mange gode spillere, og ikke minst med det, nesten alle spiller i Europeisk-toppfotball. Mange kjente navn er det også. Sant som du sier, i Dødens Gruppe (Gruppe C) kan alt skje. Argentina og Nederland vil nok strekke de lengste strående, men det blir en hard kamp om å strekke de :)

Lenke til kommentar
Noen som har en link til hvilke kamper nrk sender?

6188847[/snapback]

 

en.ar.key

tiivii too

6189008[/snapback]

 

Yes, fant ut av det selv, faktisk. Så nå har jeg satt opp en god liste på rundt 20 kamper i gruppespillet jeg har som mål å få med meg. VM FTW! :w00t:

6190202[/snapback]

hvor??

6217113[/snapback]

 

 

Hvor jeg har satt opp lista? Har bare laga en sticky på desktopen og satt inn alle kampene jeg skal se. Enkelt og greit.

Lenke til kommentar
Noen som så England spille i går? Ser ikke ut som de vil merke Rooneys fravær nevneverdig :p  Nå var dette riktig nok mot et mindre godt lag (Jamaica), men 6-0 er uansett er veldig godt resultat.

6237893[/snapback]

 

Ja, jeg så kampen, og lite tyder på at de kommer til å savne rooney hvis de spiller slik i vm. Må si jeg er meget imponert av Crouch. Likte han ikke i starten i loserpool, men han har virkelig imponert meg i de siste landskampene!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...