Gå til innhold

FIFA World Cup 2006 - Status: Ferdig, Italia vant


L@sse

Anbefalte innlegg

Har satt 500 spenn på Italia som vinner! Til pene 10.00 i odds... Har også satt 500 på Luca Toni som toppscorer. Forza Italia :D

6258617[/snapback]

Er det på Lang Oddsen eller? Kan du fortelle meg nærmere?

6258914[/snapback]

http://www.expekt.com. Kan spille på nesten alt mulig! Har på følelsen at det blir mye gambling under VM ass :yes: BTW Oddsen på Luca Toni var 20 blank...

Endret av muon
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg tror jeg skal satse på crouchie som toppskårer :p

6259015[/snapback]

Hehe, det værste er at han fort kan putte en 4-5 mål. Paraguay viste jo på Ullevål at de ikke var all verden i lufta + at Trinidad & Tobago ikke er så mye bedre enn Jamaica (som han jo scorte 2 1/2 mål mot)...

Lenke til kommentar
Jeg tror jeg skal satse på crouchie som toppskårer :p

6259015[/snapback]

Hehe, det værste er at han fort kan putte en 4-5 mål. Paraguay viste jo på Ullevål at de ikke var all verden i lufta + at Trinidad & Tobago ikke er så mye bedre enn Jamaica (som han jo scorte 2 1/2 mål mot)...

6259053[/snapback]

 

Hvordan spiller man? Må man være medlem over 18? Koster det noe å registrere?

Lenke til kommentar
Ja, det lurer jeg også på? Og for all del, er det trygt? Når jeg ser .com etter adressen da blir jeg paranoid.

6261172[/snapback]

 

Jepp, sider som expekt.com, unibet.com og betsson.com er alle trygge og de har norske avdelinger innad i siden.

Spiller selv på sistnevnte pga. god odds og utvalg.

Lenke til kommentar

Treneren til Frankrike er helt syk! Dere vet sikkert at han ikke har tatt med Guily. Patetisk. Guily ikke god nok for det Franske landslaget? Han vant nettopp Champions League med Barcelona. Jeg tror treneren skal tenke seg nøye etter nå at Cisse er skadet. Helt idiotisk å ikke ha med Guliy. Når det er sagt, så syns jeg ikke synd på Cisse. Han klarer absolutt ingenting og er ikke en klok fotballspiller uansett. Hans avsluttninger er til å le av, han er ikke den typen som er flink til å putte mål. Det har dere sett i hans sjangser for Liverpool.

 

Jeg så kampen forresten, Zidane (den mest elegante midtbane-spilleren som har levd hittil) brente straffe og Henry, Trezeguet og Riebery scoret for Frankrike. Kina scoret et mål. Det ble 3-1.

Endret av onyX
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...