Gå til innhold

FIFA World Cup 2006 - Status: Ferdig, Italia vant


L@sse

Anbefalte innlegg

Hvis Norge ikke er med, holder jeg alltid med England... Jeg er imidlertid relativt sikker på at Brasil stikker av med pokalen... Grunn: Ronaldinho, Adriano, Robinho, Ronaldinho, Kaka, Ronaldo og sist, men ikke minst Ronaldinho....

 

Som dere skjønner er jeg relativt sikker på at Ronaldinho er rosinen i pølsa på Brasils lag, og at han blir VM's beste....

Men hadde vært digg om England, med Rooney i spissen, stakk av med seiern :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sant nok.. Men han byner vel å dra på åra...

Men for all del; en over middels back!!

5952349[/snapback]

 

han har vel 3 (eller 4) VM på rad nå, så han holder nok til han er 50 ;)

litt overdrevet, men tror han holder på til han er 40... synes han holder svært høyt nivå enda ;)

Lenke til kommentar
Sommerens høydepunkt!:D

Håper det blir England - Brasil i finalen! Selv om England ville vært sjangseløse:P

5952682[/snapback]

Ingen er sjanseløse i et mesterskap. England har et fantastisk mannskap og kommer helt sikkert til å gjøre det skarpt.

 

Silkeføttene til Lampard og Gerrard -> spisskompetansen til blant annet Wayne Rooney kommer til å slå det meste i dette verdensmesterskapet. :)

Endret av LarsP
Lenke til kommentar

Gleder meg noe helt absurd, og skal forsøke å se samtlige kamper (hvis dette praktisk lar seg gjøre), slik som jeg gjorde under EM 2004.

 

Regner med at Brasil stikker av med seieren også i år. Etter mitt skjønn er de sterkere enn noensinne, med spisskompetanse i samtlige ledd. Dida (Milan) er sikkerheten selv i mål, og Cris, Lucio og Cicinho er blant verdens absolutt beste forsvarsspillere (i tillegg har Benfica et par glimrende brasilianske forsvarere hvis navn jeg ikke kommer på nå). Midtbanen er også utrolig sterk, med navn som Ronaldinho, Julio Baptista, Gilberto Silva, Kaka og Juninho. Med en spissrekke anført av Adriano er de også sikret mål i bøtter og spann.

 

Har alltid hatt sansen for Sveits, så jeg kommer til å holde med dem under mesterskapet, selv om det ikke er usannsynlig at de ryker ut forholdsvis tidlig.

Lenke til kommentar
Og hva med Carlos? Holder ikke han høyt nok nivå?

5954479[/snapback]

 

neppe, han er gamel og begynne å bli treg men er forsatt veldig sterk!

men carlos er best uansett :w00t:

 

han er 33 år nå og eg trur denne VM er den siste for han :cry:

ellers håpe eg han holde niveå oppe

Lenke til kommentar
tyrkia har gode spiller men dei burde skjerpa seg der ja...

Brasil Argentina Frankrike Tyskland    

Brasil med Adriano Ronaldinho Edmlison  osv

Argentina med Leo Messi

Frankrike med Henry, Vieira

Tyskland med Ballack osv

5949982[/snapback]

 

Hva ville du med denne posten egentlig?

 

Gull at NRK og TV2 har kamper!

*nevermind, fant det*

Endret av dub
Lenke til kommentar
Sommerens høydepunkt!:D

Håper det blir England - Brasil i finalen! Selv om England ville vært sjangseløse:P

5952682[/snapback]

Ingen er sjanseløse i et mesterskap. England har et fantastisk mannskap og kommer helt sikkert til å gjøre det skarpt.

 

Silkeføttene til Lampard og Gerrard -> spisskompetansen til blant annet Wayne Rooney kommer til å slå det meste i dette verdensmesterskapet. :)

5952709[/snapback]

 

 

 

Det har du helt rett i, bare se på Hellas fra EM 2004...

 

 

 

jeg for min del håper og tror på MASSE sambafotball, det er så vakkert :love:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...