Tåkefyrste Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 Å i det hele tatt vurdere å bruke paladins som (melee)dps i raids er så tåpelig at vedkommende fortjener nakkeskudd. Ingen instant-attacks whatsoever, kun autoattacks hvor man krysser fingra for en SoC-proc. Naturligvis kan man kaste en Hammer of Wrath i ny og ne, men fakta faen er at paladins er en supportclass. l2p. Vil gjerne se screenshot av MC/BWL med en paladin som ligger 10% bak #1 på damage done. Du står der med din 3,50 speed ashkandi og venter på neste autoattack, høres innmari festlig ut 5946411[/snapback] Regner med den var retta til meg... Du snakker virkelig som en ekte warrior. Jeg sa aldri at paladins gjør 10% mindre skade enn #1 i raidet, for det er så langt ifra warriors. Både hunters, warlocks, mages og rogues gjør mer skade enn meatshields. Og ikke våg og komme med den l2p dritten, jeg vet hvordan jeg skal spille klassen min mer enn bra nok takk... Må ikke tro jeg går dps I AQ osv. Er nok kun I MC jeg har det privilegium. Og hvorfor skal jeg gidde og poste screenshot? Det blir da bare avfeid som enten 1) Juks, eller 2) l2p support, uansett. Nei, ta med deg den bortskjemte warriorrævva di og lær deg å tanke.
ahpadt Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 *fyre opp tråden* Tror jeg kan out-dpse en paladin, naken (jeg er priest). Haheheah..
wonnim Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 *fyre opp tråden* Tror jeg kan out-dpse en paladin, naken (jeg er priest). Haheheah.. 5948507[/snapback] Her blir det liv!
.Marcus Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 *fyre opp tråden* Tror jeg kan out-dpse en paladin, naken (jeg er priest). Haheheah.. 5948507[/snapback] Her blir det liv! 5948574[/snapback] Rai Rai!
gamer73 Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 Både hunters, warlocks, mages og rogues gjør mer skade enn meatshields. Det andre du skrev er greit nok men akkurat her tar jo du feil. Warriors er med i toppen der blandt dem andre du nevnte. Vi har jo uttalige eksempler fra folk sine poster her inne som beviser nettopp det.
Tåkefyrste Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 *fyre opp tråden* Tror jeg kan out-dpse en paladin, naken (jeg er priest). Haheheah.. 5948507[/snapback] he-he-he, lykke til
Cappo Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 Både hunters, warlocks, mages og rogues gjør mer skade enn meatshields. Det andre du skrev er greit nok men akkurat her tar jo du feil. Warriors er med i toppen der blandt dem andre du nevnte. Vi har jo uttalige eksempler fra folk sine poster her inne som beviser nettopp det. Nei. Her har han nok rett. Vi har mages, warlocks, rogues og warriors med det meste av det syke damagegearet som finnes til de respektive klassene og warrior blir outdamage av mages, rogues og locks. Apollox: Kan gjøre damage i BWL også da. Ebonroc og Flamegor f.eks. Judgement of Wisdom, autoattack også er det ut i Windows for å finne på noe annet i mens
Jørgen Sørheim Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 I f.eks stratholme, på undeads klarer jeg ikke å holde følge med en tilsvarende utstyrt holy spec paladin på dps'en med min hunter. 5944024[/snapback] Joda, men er det mer i WoW enn Strat/Scholo. Det blir som å si at warlocker er fantastiske siden de kan gjøre 12k crits.. i BWL.. på mobs med shadowvulnerability.
Degame Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 http://www.itgrottan.se/pic/dps.jpg En paladin på serveren min. Paladins kan ikke gjøre damage?
likferd Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 http://www.itgrottan.se/pic/dps.jpgEn paladin på serveren min. Paladins kan ikke gjøre damage? 5949087[/snapback] Det må være den rareste damagemeteren jeg har sett. For det første er en mage på topp, og 4 warriors i raidet, ingen på topp 15 engang. 4 prot specced warriors og elendige roguer?
Lacim Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 Å i det hele tatt vurdere å bruke paladins som (melee)dps i raids er så tåpelig at vedkommende fortjener nakkeskudd. Ingen instant-attacks whatsoever, kun autoattacks hvor man krysser fingra for en SoC-proc. Naturligvis kan man kaste en Hammer of Wrath i ny og ne, men fakta faen er at paladins er en supportclass. l2p. Vil gjerne se screenshot av MC/BWL med en paladin som ligger 10% bak #1 på damage done. Du står der med din 3,50 speed ashkandi og venter på neste autoattack, høres innmari festlig ut 5946411[/snapback] Regner med den var retta til meg... Du snakker virkelig som en ekte warrior. Jeg sa aldri at paladins gjør 10% mindre skade enn #1 i raidet, for det er så langt ifra warriors. Både hunters, warlocks, mages og rogues gjør mer skade enn meatshields. Og ikke våg og komme med den l2p dritten, jeg vet hvordan jeg skal spille klassen min mer enn bra nok takk... Må ikke tro jeg går dps I AQ osv. Er nok kun I MC jeg har det privilegium. Og hvorfor skal jeg gidde og poste screenshot? Det blir da bare avfeid som enten 1) Juks, eller 2) l2p support, uansett. Nei, ta med deg den bortskjemte warriorrævva di og lær deg å tanke. 5948427[/snapback] Gratulerer mr. obvious. Den var retta til deg. /golfclap. Warriors kan tanke, og er de beste damage dealerne grunnet class design. l2p your class
Nikkor Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 Å i det hele tatt vurdere å bruke paladins som (melee)dps i raids er så tåpelig at vedkommende fortjener nakkeskudd. Ingen instant-attacks whatsoever, kun autoattacks hvor man krysser fingra for en SoC-proc. Naturligvis kan man kaste en Hammer of Wrath i ny og ne, men fakta faen er at paladins er en supportclass. l2p. Vil gjerne se screenshot av MC/BWL med en paladin som ligger 10% bak #1 på damage done. Du står der med din 3,50 speed ashkandi og venter på neste autoattack, høres innmari festlig ut 5946411[/snapback] Vi kan jo judge seal of command da.
Tåkefyrste Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 Gratulerer mr. obvious. Den var retta til deg. /golfclap. Warriors kan tanke, og er de beste damage dealerne grunnet class design. l2p your class 5949778[/snapback] Gratulerer mr. Høy-på-pæra. Siden når ble warriors de beste dmg dealerne? Du blir jo mer og mer latterlig her. Warriors når rett og slett ikke helt opp til rogues og mages, punktum. Skal jeg l2p fordi warriors er de beste damage dealerne? smarting.
a_sondre Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 Tror nok warrior's kan være høyest på dps lista ja. Kjenner en som har respeccet til fury warrior med mye av det råeste utstyret. Har sett han har hatt oppe i 2300ap og da skal jeg love deg han gjør syk dmg både i mc\bwl og aq40.
chokke Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 Gratulerer mr. obvious. Den var retta til deg. /golfclap. Warriors kan tanke, og er de beste damage dealerne grunnet class design. l2p your class 5949778[/snapback] Gratulerer mr. Høy-på-pæra. Siden når ble warriors de beste dmg dealerne? Du blir jo mer og mer latterlig her. Warriors når rett og slett ikke helt opp til rogues og mages, punktum. Skal jeg l2p fordi warriors er de beste damage dealerne? smarting. 5949864[/snapback] nå er det du som syter at du kan gjøre syk dps osv da...
Tåkefyrste Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 nå er det du som syter at du kan gjøre syk dps osv da... 5950030[/snapback] Nei, jeg bare sier at dpsadins har potensiale til å gjøre ganske bra dps, og at bra våpen er ikke så bortkasta på dem som mange vil ha det til. Selvfølgelig vil vi aldri gjøre like mye dmg som warriors, men at de gjør dobbelt så mye skade er latterlig. Ikke engang mages og rogues gjør så mye mer.. Men vi har gått nok OT i denne tråden nå tror jeg, så for min del er diskusjonen avsluttet her. Så skal jeg kose meg med å heale/cleanse et raid igjennom BWL i mellomtiden
gamer73 Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 Nei. Her har han nok rett.Vi har mages, warlocks, rogues og warriors med det meste av det syke damagegearet som finnes til de respektive klassene og warrior blir outdamage av mages, rogues og locks. Nei..dmg warriors er der oppe blant dem andre på toppen!
Lacim Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 At du ikke fatter hvorfor manaclasses/rogues er dårligere som damage dealers enn warriors er helt latterlig. Uansett, inn med teskje. Energy er begrenset av regen, som kun kan økes med Adrenaline Rush, ZG-trinket eller Thistle Tea, mana er begrenset av manapool og regen. Warriors kan - og vil outdamage gode rogues i PvE-dps, ragegeneration scaler drastisk med gear. Alt med moderasjon naturligvis, funker dårlig å tanke i fullt dps-gear og vice versa. Naturligvis, fortsett å forsvar din egen klasse. Ser du har blitt ganske flink til det.
Xtra Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 (endret) Så du gjør mer damage enn en tilsvarende geared rogue/mage? Såklart er det mulig, men har mine tviler. Vennligst, legg av deg denne "jeg er bedre enn alle og vet best" holdningen din. Den eneste det gjør er å framstille deg som barnslig. Endret 19. april 2006 av Xtra
Acurus Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 Warriors kan - og vil outdamage gode rogues i PvE-dps Hahahahahahahahahahahahahahahaha :!: :!:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå