Gå til innhold

Flytråden for de reiseglade

Anbefalte innlegg

Skrevet
Håper dere ikke har brukt opp alt for mye på gaver, slik at dere ikke kan reise noe neste år. :!:
For best mulig pris bestiller man god tid i forveien så her ligger godbitene for neste år allerede linet opp som perler på en snor. :cool:

God jul til alle sammen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som har noen erfaringer med Air Asia? Skal fly de fra BKK til SGN 28. feb.

Har bestilt litt ekstra ting som bra sete, mat, comfort kit og priority boarding.

Skrevet

Air Asia er et lavprisselskap og kan sammenlignes med easyJet og Ryanair i Europa. Dog, det er noe bedre enn disse. Asiatiske selskaper er generelt gode.

Jeg valgte det bort når jeg skulle bestille billetter til Vietnam. Mest pga. grufulle avgangstider.

Skrevet (endret)

Er det noen søkemotorer som ikke krever utreise og hjemreisetid?

Jeg har tenkt til å bare finne meg et sted å reise, for så å bare velge billigste avganger siden jeg er fleksibel mht. avreise og hjemreise.

Det er utrolig vanskelig å få til når alle søkemotorer krever spesifikke datoer.

Endret av multisync
Skrevet

Jeg har tenkt til å bare finne meg et sted å reise, for så å bare velge billigste avganger siden jeg er fleksibel mht. avreise og hjemreise.

Det er utrolig vanskelig å få til når alle søkemotorer krever spesifikke datoer.

Søkemotoren over alle søkemotorer:

http://matrix.itasoftware.com/

Skrevet (endret)

Tusen takk, rart hvor mye mange søkemotorer mangler av info.

den ovenfor fant f.eks. ikke swiss air osl-hkg til noe i nærheten av samme pris som hvis jeg søkte på finn-motoren

Edit: eller kan man skylde på valutakurs selv med såppas stor forskjell som 800kr?

Endret av multisync
Skrevet

http://Flybilligst.com/ Om du skal på en enkel reise gir denne oversikt over prisutviklingen over en lang periode

http://momondo.no/ om du vet ca når du skal dra gir denne tips om det er lurt å flytte en av datoene opptil en uke

• 2 uker senere...
Skrevet

Dette er på pallplass over det dummeste jeg har lest i hele mitt liv.

Dummere enn forslaget om spesialskatt på flybilletter til uhjelp?

Ligger og vaker i det sjiktet.

Sammen med handicap-do i alle hjem.

Skrevet

Skal prisen i Matrix stemme med den man får hvis man ringer SAS f.eks. for å booke en tur?

Skal reise til/fra flere destinasjoner, så får ikke bestilt på siden deres.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...