Gå til innhold

Den store hufsa tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg har videoen!

Kan sikkert fixe en scene hvor vi får se mer av hufsa også. Og jeg har filmet fra min egen film, med mitt eget kamera.

5920434[/snapback]

TIDENES! Rett og slett tidenes! :thumbup:

Men nå skylder jeg på deg for å ha ødelagt nattesøvnen min...

Skrevet

huff, jeg tok opp 6 timer med mumitrollet da jeg var 3-5 år, huff jeg husker den gangen, det var klokka 12,(mumitid) som sniff skulle hjem, så sto hufsa på venstreside av trappen og skremte vettet av meg!!

Skrevet (endret)

Fy faen, som jeg hater Hufsa. Jeg tror det sitter dypt inne ifra jeg var liten gutt og så på Mumidalen på Barne-TV. Jeg husker det ikke i det hele tatt, men jeg ble sikkert dritredd.

Endret av ehs5
Skrevet

Husker jeg så Hufsa en gang... blei pissredd begynnte å grine og ropte til pappa at han skulle skru av tven :p "skru av! skru av! vræææl" :D

Hufsa og Mummienes første møte med Hatti Fnattene må være noe av det skumleste EVER!

Skrevet

Hufsa og dessa hattifnattan eller hva de heter er skumle.

Utallige barn har hatt mareritt av Mummitrollet, men alikevell elsker alle serien :p

Skrevet

Litt offtopic, men er det noen som har sett den episoden av Mummitrollet der Isdronningen er med? Hun var også skikkelig skummel, om enn ikke så skummel som Hufsa. Kanskje noen klarer å finne ett bilde av Isdronningen? :)

• 5 måneder senere...
Skrevet

Hufsa var skummel, ja. Men uten henne hadde mummidalen blitt alt for stille :p

Men mens vi er inne på temaet, noen som vet hva Hattifnatt er på engelsk? (hvis det finnes)

Prøver å google bilder av hattifnatter, men det er sinnsykt dårlig resultat..

Skrevet

Hufsa er forferdelig skummel! :ph34r:

Btw: Yndlings-episoden min av Mummi er når Mummi-mamma har bursdag og de lager den kjempe-gedigne blomsterhagen som er et bilde av Mummi-mamma.

• 4 måneder senere...
Gjest Slettet-U4NJ3Omm
Skrevet

ÆÆ! Hvem fanden startet denne tråden? Takk så mye for at jeg nesten garrantert ikke tør å gå hjem i natt da!

Pompel og Pilt skummel meg i rævva! Hufsa som er verst! Husker også hun derre iskjerringa. Generelt synes jeg mumitrollet hadde en ganske creepy stemning hele tiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...