Gå til innhold

utro, tilgi eller ikke?


Fry

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
her er saken: dama var utro, hadde sex med en annen. da hun var utro hadde vi vært sammen i en måned. og vi hadde problemer, hun slo opp med meg på grunn av dette.. vil også si litt om forklaringen hennes på hvorfor hun var utro.. før vi ble sammen hadde hun et forhold på fem år... hun var utrolig deppa når hun var utro over dette, og hun gikk inn i forhold med meg for tidlig. jeg hadde ikke fortalt henne hele sannheten om meg og fortiden min. så med dette var hun forvirret av en del ting med meg og. i tillegg var hun utrolig full da hun var utro, jeg var på ferie et annet sted. hun sa det til meg av fri vilje etter at vi slo opp.. vi var fremdeles venner etter at vi slo opp. nå vil hun prøve på nytt med meg.. hva burde jeg gjøre?  er utrolig forelsket i henne, burde jeg tilgi henne? hvordan burde jeg tenke får å klare å akseptere dette?

5880288[/snapback]

 

Dump og aldri tilgi noe sånt... aldri. Det er ikke bare snakk om prinsipper, men også det faktum at du mest sannsynligvis aldri kommer til å kunne stole på henne igjen.

Lenke til kommentar

Ca det samme har skjedd med meg også, men der tilga jeg henne. Største feilen jeg har gjort i mitt liv.

 

Hun var utro mot meg da jeg var på ferie, hun pulte eksen sin og sa at hun agret. Etter en liten stund ble vi enig om å prøve igjen og etter en mnd slå hu opp med meg og fant seg en annen kis med engang (vet ikke om hun hadde vært på han mens jeg var ilag med hu)

 

Så den feilen skal jeg aldri mer gjøre. Viss noen er utro, så slår jeg opp uten å tenke over det. Min mening...

 

EDIT: skrivefeil :)

Endret av joku
Lenke til kommentar
Jeg hadde aldri godtatt utroskap. Hadde min kjæreste vært utro mot meg så hadde det vært over for godt...  :ermm:

6212695[/snapback]

Ikke bare for din egen skyld kanksje, men for alle andre gutter for henne i fremtiden. Dumt å tenke på andre, men faktisk vis du godtar det viser du at hun faktisk kan slippe unna med å være utro. Og mest sannsynlig vil gjøre det igjen, og igjen mot fler andre enn deg sjøl ..

 

Så, som sagt før. Kyss ville jeg kanskje vurdert, men sex. No way! :hmm:

Lenke til kommentar
Ikke bare for din egen skyld kanksje, men for alle andre gutter for henne i fremtiden. Dumt å tenke på andre, men faktisk vis du godtar det viser du at hun faktisk kan slippe unna med å være utro. Og mest sannsynlig vil gjøre det igjen, og igjen mot fler andre enn deg sjøl ..

 

Så, som sagt før. Kyss ville jeg kanskje vurdert, men sex. No way!  :hmm:

6214372[/snapback]

Men da er du inne på definisjonen av utroskap, hvor går skillet mellom å ha vært uskikkelig og utro? Går det på hva som blir gjort, hvilke følelser som inngår, eller en miks?

Lenke til kommentar
Ikke bare for din egen skyld kanksje, men for alle andre gutter for henne i fremtiden. Dumt å tenke på andre, men faktisk vis du godtar det viser du at hun faktisk kan slippe unna med å være utro. Og mest sannsynlig vil gjøre det igjen, og igjen mot fler andre enn deg sjøl ..

 

Så, som sagt før. Kyss ville jeg kanskje vurdert, men sex. No way!  :hmm:

6214372[/snapback]

Men da er du inne på definisjonen av utroskap, hvor går skillet mellom å ha vært uskikkelig og utro? Går det på hva som blir gjort, hvilke følelser som inngår, eller en miks?

6214554[/snapback]

 

Går jo også på hvor langt det hadde gått. Skal litt mer til for å pule noen enn å kline. Hadde noen av mine venner vært utro mot damen hadde jeg latt de få vite hva jeg mener om det. Jeg blir kvalm hver gang jeg hører noe er utro! Sier så sykt mye om de som person, og det viser bare hvor egoistisk personen er. Men på den andre side, så kan folk begå feil, men da må de virkelig vite at de har handlet feil og gjøre noe for å gjøre det godt igjen.

Lenke til kommentar

Enkelt svar: Ja, du skal tilgi henne. En får det generelt bedre med seg selv om en greier å tilgi folk. Det er ihvertfall min erfaring...

 

Men om du skal gi henne en ny sjanse? Vel, hvis hun er verdt det; hva har du å tape? Om hun skulle vise seg å være råtten på bunnen er det selvsagt trist, men du overlever.

Lenke til kommentar
Enkelt svar: Ja, du skal tilgi henne. En får det generelt bedre med seg selv om en greier å tilgi folk. Det er ihvertfall min erfaring...

 

Men om du skal gi henne en ny sjanse? Vel, hvis hun er verdt det; hva har du å tape? Om hun skulle vise seg å være råtten på bunnen er det selvsagt trist, men du overlever.

6214896[/snapback]

Vet ikke om du svarer trådstarter eller snakker mer generelt, men trådstarter tilga henne og ble dumpet en måned senere.

Lenke til kommentar
ja... det blir nok til en ny sjanse... vet det er mange skeptiske her. men sett dere i min situasjon, jeg hadde ikke vært ærlig.. og forvirret henne med å ungå å si sannheten.. og er utrolig forelsket i henne... og dette forholdet ble aldri seriøst, og hun tenke mye pá eksen sin over 5 år, de hadde nettopp slått opp..

5889141[/snapback]

 

1. Du har selv lyst.

2. Du er forelsket

3. Verdt risikoen om du selv føler at du kan bli lykkelig.

4. Du forsvarer henne, ergo.. det er noe bakom.

 

Jeg sier gogo.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-87354

En gang utro, alltid utro. Bare glem den dama der, hvordan vet du at hun ikke kommer til å knulle en annen neste gang hun er full å deppa?

Dessuten, å være full eller deppa er faen ingen unnskyldning for å pule en annen!

Og var utroskapen ment som hevn over exen hun var sammen med i 5år?

Dersom det er saken, er hun neppe komt over han ennå.

 

Bra du ikke ble sammen med den geita, finn deg noe annet. Du fortjener bedre!

 

Jeg er imot utroskap, alle som er utro mot kjæresten sin fortjener å brenne i helvete for alltid!

Lenke til kommentar
Må le litt her nå.

 

De siste postene viser hvor mange som ikke sjekker om tråden er gammel, og heller ikke leser hele tråden.

vel, blei aldri sammen med henne igjen.. klarer ikke glemme dette.. har mott ei annen ei jeg liker.

6215896[/snapback]

Selv om en tråd er gammel, har nemlig postet veldig tidlig, så betyr vel ikke at diskusjonen bør legges død?

Lenke til kommentar

Jeg kjenner frysningene bare komme nå.. Dersom du er normalt kjekk osv osv. DROPP DAMA. Dersom du ser ut som du aldri kommer til å finne deg noen så burde du revurdere å bli homse. Neida.

 

En person skrev at du skal tilgi - han er sikkert kristen osv osv, fordi det er pisspreik. Dropp dama, fortell henne akkurat det du mener om henne, er du forbanna - kall hu gjerne for ludder, hore, fitte osv osv.

 

La dem få føle det på kroppen, blås deg opp, knus litt ting og tang så hu virkelig skjønner at det var fuckings alvor!

 

Drama er tingen - And i just happen to be the world champ:-)

Endret av coban
Lenke til kommentar

vel mange som svarer om jeg skal tilgi eller ikke, jeg bestemte meg faar aa tilgi, men klarte ikke glemme tanken paa at hun var utro, og naar vi da maa ha et langdistanseforhold en liten periode, sa jeg nei i stedet, vi er fortsatt venner, men ikke sammen, og kommer ikke til aa bli det... men har blitt kjent med ei annen jeg liker og hun liker meg, hvertfall hinter hun masse til det.. jeg spurte exen som var utro om raad om hun nye jeg liker, og hun har hjulpet meg mamsse med raad..

 

men jeg blei altsaa aldri sammen med henne igjen, jeg tilga henne ikke.. men fortsetter venner med henne

Lenke til kommentar

En ting er å tilgi sånt, men man klarer aldri å glemme det.

 

Hvis dama er utro er risikoen stor for at sånt skjer igjen, før eller siden.. Og når du tenker over det kommer du aldri til å kunne stole 100% på henne igjen. Sånt sitter langt langt inne! ;)

 

Veldig bra avgjørelse forresten! :thumbup:

Endret av Dr.X
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...