Gå til innhold

utro, tilgi eller ikke?


Fry

Anbefalte innlegg

her er saken: dama var utro, hadde sex med en annen. da hun var utro hadde vi vært sammen i en måned. og vi hadde problemer, hun slo opp med meg på grunn av dette.. vil også si litt om forklaringen hennes på hvorfor hun var utro.. før vi ble sammen hadde hun et forhold på fem år... hun var utrolig deppa når hun var utro over dette, og hun gikk inn i forhold med meg for tidlig. jeg hadde ikke fortalt henne hele sannheten om meg og fortiden min. så med dette var hun forvirret av en del ting med meg og. i tillegg var hun utrolig full da hun var utro, jeg var på ferie et annet sted. hun sa det til meg av fri vilje etter at vi slo opp.. vi var fremdeles venner etter at vi slo opp. nå vil hun prøve på nytt med meg.. hva burde jeg gjøre? er utrolig forelsket i henne, burde jeg tilgi henne? hvordan burde jeg tenke får å klare å akseptere dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

dårlig/useriøst tips:

knull henne så lenge/hardt at hun aldri vil ha noen andre enn deg :p

 

semiseriøst tips:

 

med tanke på tilstanden hennes (drita) og at du er forelsket i henne så kan du jo gi en "liten" advarsel, og det at hun sa det til deg frivillig oppfatter jeg som at hun angrer endel, jeg sier gi henne EN ny sjanse :thumbup:

Endret av Bruker_Wilhelm
Lenke til kommentar
her er saken: dama var utro, hadde sex med en annen. da hun var utro hadde vi vært sammen i en måned. og vi hadde problemer, hun slo opp med meg på grunn av dette.. vil også si litt om forklaringen hennes på hvorfor hun var utro.. før vi ble sammen hadde hun et forhold på fem år... hun var utrolig deppa når hun var utro over dette, og hun gikk inn i forhold med meg for tidlig. jeg hadde ikke fortalt henne hele sannheten om meg og fortiden min. så med dette var hun forvirret av en del ting med meg og. i tillegg var hun utrolig full da hun var utro, jeg var på ferie et annet sted. hun sa det til meg av fri vilje etter at vi slo opp.. vi var fremdeles venner etter at vi slo opp. nå vil hun prøve på nytt med meg.. hva burde jeg gjøre?  er utrolig forelsket i henne, burde jeg tilgi henne? hvordan burde jeg tenke får å klare å akseptere dette?

5880288[/snapback]

 

Flærting og kosing, sjanse for at jeg hadde tilgitt.. Kyssing og klining, liten sjans for at jeg hadde tilgitt.. Men sex. Neppe! :thumbdown:

 

Personlig mening..

Lenke til kommentar
her er saken: dama var utro, hadde sex med en annen. da hun var utro hadde vi vært sammen i en måned. og vi hadde problemer, hun slo opp med meg på grunn av dette.. vil også si litt om forklaringen hennes på hvorfor hun var utro.. før vi ble sammen hadde hun et forhold på fem år... hun var utrolig deppa når hun var utro over dette, og hun gikk inn i forhold med meg for tidlig. jeg hadde ikke fortalt henne hele sannheten om meg og fortiden min. så med dette var hun forvirret av en del ting med meg og. i tillegg var hun utrolig full da hun var utro, jeg var på ferie et annet sted. hun sa det til meg av fri vilje etter at vi slo opp.. vi var fremdeles venner etter at vi slo opp. nå vil hun prøve på nytt med meg.. hva burde jeg gjøre?  er utrolig forelsket i henne, burde jeg tilgi henne? hvordan burde jeg tenke får å klare å akseptere dette?

5880288[/snapback]

 

Flærting og kosing, sjanse for at jeg hadde tilgitt.. Kyssing og klining, liten sjans for at jeg hadde tilgitt.. Men sex. Neppe! :thumbdown:

 

Personlig mening..

5880326[/snapback]

Second that...
Lenke til kommentar

ja utrolig lyst til á gi henne en ny sjanse, kan stå fram her og si hva jeg skjulte.... fortiden min var vanskelig, og tok nesten selvmord to ganger, senere var jeg mye deppet og drev med selvskading, og har med det noen arr på armene, som jeg sa jeg fikk i en ulykke.. fortalte henne senere sannheten... men når jeg tenker på at hun var utro føler jeg meg sint, hvordan skal jeg tenke, får å akseptere dette? har utrolig lyst til å prøve på nytt

Lenke til kommentar
ja utrolig lyst til á gi henne en ny sjanse, kan stå fram her og si hva jeg skjulte.... fortiden min var vanskelig, og tok nesten selvmord to ganger, senere var jeg mye deppet og drev med selvskading, og har med det noen arr på armene, som jeg sa jeg fikk i en ulykke.. fortalte henne senere sannheten... men når jeg tenker på at hun var utro føler jeg meg sint, hvordan skal jeg tenke, får å akseptere dette? har utrolig lyst til å prøve på nytt

5880394[/snapback]

 

Hva du skjulte har vel ingenting med saken siden det ikke direkte påvirker forholdet deres. Spesielt ikke etter 1 månede. Men du må jo snakke med henne for å finne en måte å akseptere det på. Tror ikke vi kan gi ett bedre råd, en det du vil klare å komme fram til sammen med henne.

 

Lykke til uansett! :)

Lenke til kommentar
vel, for å være ærlig blir jeg på en måte litt lei av dette,

  

      du liker henne

      hun liker deg (har fåt inntrykket av det)

 

hva venter dere på da?

5880479[/snapback]

 

Har du lest innlegget? :p Problemet er at hun har vært utro. Vis dama di er utro, men ennå liker deg og du liker ho (det bør du nemli siden du akkurat har vært sammen med ho). Ville du da hoppet rett på ho igjen?

 

EDIT: Du må ha lest siden du svarte istad, men prøv kanskje å skjønn at han venter på råd om hvordan takle det? Ikke at du er lei av sånt.

Endret av HoaXed
Lenke til kommentar

Hvis hun faktisk har vært utro mot deg en gang før, og er istand til faktisk å være utro, så kan det fort skje igjen! Kjekt å ha dette i bakhodet. Personlig hadde jeg aldri tilgitt dama for noe så slemt. Hvis hun var ute etter sex med andre, hvorfor i all verden bli sammen med noen da? Det blir rett og slett for dumt. Move on mate! :)

 

edit: Neste dame du møter, vær ærlig!

Endret av theck1
Lenke til kommentar
vel, for å være ærlig blir jeg på en måte litt lei av dette,

  

      du liker henne

      hun liker deg (har fåt inntrykket av det)

 

hva venter dere på da?

5880479[/snapback]

 

Har du lest innlegget? :p Problemet er at hun har vært utro. Vis dama di er utro, men ennå liker deg og du liker ho (det bør du nemli siden du akkurat har vært sammen med ho). Ville du da hoppet rett på ho igjen?

 

EDIT: Du må ha lest siden du svarte istad, men prøv kanskje å skjønn at han venter på råd om hvordan takle det? Ikke at du er lei av sånt.

5880510[/snapback]

 

 

har desverre ikke dame nå :cry:

men du har et godt poeng, synes bare at det virket litt som om begge var klare for å gå videre ;)

og da er det vel ingenting å vente på :p

Lenke til kommentar

Jeg for min del hadde sagt nei. Hvofor? Vel, har man vært utro en gang, hva holder en fra å gjøre det en gang til? Sagt med andre ord, jeg ville aldri i verden stolt på henne igjen. Skulle det vært noe forhold måtte hu ha holdt seg fysisk unna alt som heter gutter for at jeg i det heltatt skulle klart å sove trygt om natten. Sier seg selv at slikt ikke funker. En annen ting er at det skjedde i fylla. Fylla har aldri skylda og en står like fult ansvarlig for det man gjør. Gjør man slike ting i fylla burde man holdt seg unna fylla. Bare det alene ville for meg vært nok til å vike godt unna.

Endret av Ernie
Lenke til kommentar
Jeg for min del hadde sagt nei. Hvofor? Vel, har man vært utro en gang, hva holder en fra å gjøre det en gang til? Sagt med andre ord, jeg ville aldri i verden stolt på henne igjen. Skulle det vært noe forhold måtte hu ha holdt seg fysisk unna alt som heter gutter for at jeg i det heltatt skulle klart å sove trygt om natten. Sier seg selv at slikt ikke funker. En annen ting er at det skjedde i fylla. Fylla har aldri skylda og en står like fult ansvarlig for det man gjør. Gjør man slike ting i fylla burde man holdt seg unna fylla. Bare det alene ville for meg vært nok til å vike godt unna.

5880655[/snapback]

 

 

Vel jeg har alltid tenkt at alle fortjener en sjanse til.. jeg fikk det med livet mitt... og hun har lovet at hun aldri skal drikke seg full mere.

Lenke til kommentar
Jeg for min del hadde sagt nei. Hvofor? Vel, har man vært utro en gang, hva holder en fra å gjøre det en gang til? Sagt med andre ord, jeg ville aldri i verden stolt på henne igjen. Skulle det vært noe forhold måtte hu ha holdt seg fysisk unna alt som heter gutter for at jeg i det heltatt skulle klart å sove trygt om natten. Sier seg selv at slikt ikke funker. En annen ting er at det skjedde i fylla. Fylla har aldri skylda og en står like fult ansvarlig for det man gjør. Gjør man slike ting i fylla burde man holdt seg unna fylla. Bare det alene ville for meg vært nok til å vike godt unna.

5880655[/snapback]

 

 

Vel jeg har alltid tenkt at alle fortjener en sjanse til.. jeg fikk det med livet mitt... og hun har lovet at hun aldri skal drikke seg full mere.

5880679[/snapback]

Vel, altså det var nå min mening da. Til syvend og sist må du ta avgjørelsen selv. Føler du at du kan stole på henne og at du tror hu aldri vil gjøre det igjen, ja så gi henne en ny sjanse. Derimot vil det være dumt om du ikke klarer å stole på henne igjen.

 

Det er vel egentlig det beste rådet man kan gi.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...