Gå til innhold

Tråden for utvekslingsstudenter


MartinF

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg spurte Explorius hva jeg skulle gjøre med den double placement approval, og de sa at de skulle sende et skjema hvor jeg skulle underskrive. Det var jo greit, men så spurte jeg hva som skjer viss jeg ikke godkjenner det. Da sa de at jeg kunne risikere å ikke få reise. Kan du gjøre det?

Har tenkt litt på det å bo alene med en fyr (sammen med en annen elev) og har kommet fram til det faktisk ikke er så verst, men vet ikke helt om det blir så kjekt som hvis du hadde komt til en familie, for det er jo liksom familien som er det viktigste når du kommer over. Syns dere jeg skulle tatt sjansen på å dra hvis jeg kan risikere å ikke få reise. Kan vel alltids bytte hvis det er helt forferdelig...

Lenke til kommentar

Jeg spurte Explorius hva jeg skulle gjøre med den double placement approval, og de sa at de skulle sende et skjema hvor jeg skulle underskrive. Det var jo greit, men så spurte jeg hva som skjer viss jeg ikke godkjenner det. Da sa de at jeg kunne risikere å ikke få reise. Kan du gjøre det?

Har tenkt litt på det å bo alene med en fyr (sammen med en annen elev) og har kommet fram til det faktisk ikke er så verst, men vet ikke helt om det blir så kjekt som hvis du hadde komt til en familie, for det er jo liksom familien som er det viktigste når du kommer over. Syns dere jeg skulle tatt sjansen på å dra hvis jeg kan risikere å ikke få reise. Kan vel alltids bytte hvis det er helt forferdelig...

 

Jeg ser flere fordeler meg å bo sammen med en annen utvekslingsstudent, så jeg hadde takket ja. Hvor kommer han fra forresten? For meg hadde det betydd litt hvor han kom ifra.

Lenke til kommentar

Jeg spurte Explorius hva jeg skulle gjøre med den double placement approval, og de sa at de skulle sende et skjema hvor jeg skulle underskrive. Det var jo greit, men så spurte jeg hva som skjer viss jeg ikke godkjenner det. Da sa de at jeg kunne risikere å ikke få reise. Kan du gjøre det?

Har tenkt litt på det å bo alene med en fyr (sammen med en annen elev) og har kommet fram til det faktisk ikke er så verst, men vet ikke helt om det blir så kjekt som hvis du hadde komt til en familie, for det er jo liksom familien som er det viktigste når du kommer over. Syns dere jeg skulle tatt sjansen på å dra hvis jeg kan risikere å ikke få reise. Kan vel alltids bytte hvis det er helt forferdelig...

 

Jeg syns det virker håpløst av Explorius. Man kan f. eks. ha svært personlige årsaker til å ville bo på enerom (hvis det var det du ikke skulle? Hvis ikke anser jeg det ikke som noe problem.) Du får ringe og mase, men du kan alltids prøve å bytte vertsfamilie om det blir dritkjipt, som du sier.

Endret av Attityd
Lenke til kommentar

Han er fra Tsjekkia. Nei, for meg er det ikke noe personlig problem. Ser også mange fordeler med å bo med en annen. Dessuten så tror jeg at de har valgt å dobbelt plasere fordi det bare er en enslig mann.

Vel, takk for deres meninger :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...