Gå til innhold

Tråden for utvekslingsstudenter


MartinF

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har fått sånn at jeg skal søke om visum, nå...

Jeg har ikke fått det nye passet enda, og får det uti neste uke, og drar til Italia neste lørdag i 2 uker... I følge ei fra EF funka det med ferien, men det er vel ikke noe stress å dra på ambassaden rett etter Italia? Har ikke fått familie enda..

Lenke til kommentar

Så man får egentlig ikke lov til å få Visa fra dem? :p Eller sa de at det var greit?

 

Med slikt kort kan man vel kjøpe ting på nett?

Tydeligvis ikke. Når jeg registerte meg der, brukte jeg bare BankID fra den andre banken min, og fikk kort i posten.

 

Men for et par måneder siden, glemte jeg passordet mitt, og når jeg snakket med Skandiabanken for å få nytt, sa de at kunder egentlig måtte være over 18 år, men siden jeg hadde vært kunde såppas lenge, og hadde en grei inntekt, fikk jeg fortsette å være der! :)

 

Vet ikke om de har tettet det nå, men det skader ikke å prøve :)

Lenke til kommentar

En urban drittunge skal dra til det amerikanske bondelandet for å bo sammen med en familie på to, plus en annen utvekslingsstudent. Skolen er på størrelse med hagen min. Håper alle de andre som drar får et like fantastisk år som meg!

Lenke til kommentar

En urban drittunge skal dra til det amerikanske bondelandet for å bo sammen med en familie på to, plus en annen utvekslingsstudent. Skolen er på størrelse med hagen min. Håper alle de andre som drar får et like fantastisk år som meg!

 

'Kondolerer' Hvis det blir helt for jævlig drit skulle det vel vært mulig å bytte familie/sted?

 

By/stat?

Lenke til kommentar

Er det vanlig praksis å skaffe seg mobilabonnement i det landet man bor i når det bare er snakk om et år? Ser det er lagt opp til mange 12mnd bindinger ol, men jeg blir jo ikke borte mer enn 9mnd. Det er jo ikke så fryktelig å måtte betale for de siste tre månedene, men hvordan det gjøres når man ikke lenger bor i landet aner jeg jo ikke.

Lenke til kommentar

Dere som har vært på ambassaden, hvilken konvolutt brukte dere? Sliter med å finne en konvolutt som passer målene som er i instruksjonen(25x16)

 

det gjorde jeg og, bare å ta den nærmeste du kommer og som har plass til pass og litt papirer. IKKE boble/spesielgreie konvolutt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...