Gå til innhold

DVD-er på tilbud.

Venerable

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn.. Da skal handlinga endelig gjøres på DD.. Måtte overføre penger osv.. :p

Skal nok ha meg the Complete King of Queens (eller MacGyver).. Noen som vet om noen andre bokser jeg bare MÅ ha?

Skrevet
Å dæven. Greit dollaren er svak, men det blir fort penger av det når du ganger den svake kursen med 688. ^^

Det er derfor jeg bare har lagt sammen summen i dollar, jeg tørr ikke å gange med den norske kursen :p

Skrevet (endret)

Jeg skulle gjerne hoppet på r1 salgene, men mangler en sonefri dvd spiller.. Får ta det i julegave :)

Forøvrig så har hmv.co.uk Band of Brothers boksen til £14.99.

cd-wow.com har et voucher giveaway som avslutter i dag. Er alle slags mulige summer, er du heldig kan du få en fin sum. Selv fikk jeg bare £0.50 som må brukes før midnatt i dag. Om noen vil ha den, hyl ut!

Endret av hsds
Skrevet
Jeg skulle gjerne hoppet på r1 salgene, men mangler en sonefri dvd spiller.. Får ta det i julegave :)

Forøvrig så har hmv.co.uk Band of Brothers boksen til £14.99.

cd-wow.com har et voucher giveaway som avslutter i dag. Er alle slags mulige summer, er du heldig kan du få en fin sum. Selv fikk jeg bare £0.50 som må brukes før midnatt i dag. Om noen vil ha den, hyl ut!

Hvor finner man denne giveaway-en?

Skrevet
Blir sur om DD sender mine to bestillinger i en!! Den ene er tollpliktig, det er ikke den andre, og blir de lagt sammen blir jo begge tollpliktige.. :S

DeepDiscount slår ikke sammen bestillinger (derimot splitter de opp, hvis ikke alt er 'in stock' når de sender, uten å ta eksta betalt for flere forsendelser. Kan brukes kreativt til å få f.eks. forhåndsbestillinger "fraktfritt", eller i hvert fall med lav frakt).

Skrevet (endret)

Amazon.co.uk har Band of brothers Tin Box etc til £16.97 her.

Hmm jeg tror jeg klarer meg med den vanlige utgaven. Men sikler sterkt på tin!

Hmv.co.uk har James Bond: Ultimate Collectors: 42dvd: Box Set til £99.99 her.

Endret av hsds
  • 2 uker senere...
Skrevet
For de som bor i kristiansand. Narvesen (Tror det er den) på Sørlandssenteret selger ut gammel leiefilm til 4 for 100kr.

Med tanke på hvordan tilstanden pleier å være på mange leiefilmer så hørtes dette ikke spesielt billig ut :D

Den dagen jeg tillater en tidligere leiefilm å entre min dvdsamling....da har jeg virkelig havnet i et økonomisk uføre :cry:

Skrevet

Jeg vil jo ikke si at 25spenn for en film er noe upris (Så lenge det ikke er hakk da) Hvis den hakker synes jeg det er for mye. Jeg vet også at leiefilm som er brukt ofte er brukt hardt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...