Gå til innhold

awp, hva syns du?


Anbefalte innlegg

SLutt no å whine om at folk bruker AWP / AWM! de fleste som whiner er faktisk folk som ikke vet hvordan man skal bruke våpenet! det er faktisk mye mer teknikk å hoppe ut fra et hjørne å time skuddet akkuratt når man lander en å spraye som en gal ku med colten sin i beina på andre folk for å så skyte HS!

 

hvis du hater folk som bruker AWP / AWM så spill litt mer CS, spar litt mer penger, bruk våpenet litt oftere og prøv å drep de da! du vil merke at folk som har brukt våpenet mye vil drepe deg så lett som en flue.

 

Våpenet har sine fordeler / ulemper slik som alle våpen i CS. Ikke kom her å si at det er feigt å bruke et våpen som bare duger på lange distanser og koster mer penger en de fleste andre våpen!

 

vær så snill, slutt med denne hysteriske whiningen på AWP / AWM horer som dere kaller dem :thumbdown:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

AWP er som armbrøst på middelalderen, bare litt bedre: Ett skudd og en fyr daua, men bomma du ville du hatt store problemer siden den tar 2 minutter og lade. En pil som til og med er avfyrt fra en langbue har ikke utgangshastighet i nærheten av det en armbrøst har, og vil nærmest fungere som scout.

 

Ta også å tenk deg at i denne 1 on 1 situasjonen, så er sverd en Colt.

 

Metamods med tanks er vel heller ikke direkte "feigt"............

Det er jo MULIG, det krever bare "skills" å få det til.

Endret av Camper_killer
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Med alle andre våpen så er det fordel å forflytte seg fra sted til sted siden det er sjeldent ett skudd dreper. Man må også storme(som de fleste her aldri har gjort), og da er man faktisk i fart!

 

Med awp er det bare å finne en koselig krok, og når det kommer noen forbi er det bare å klikke på knappen. I uheldige tilfeller der du er såpass dårlig at du rett og slett ikke GREIER å trykke på personen, så må man flytte seg til en krok lenger bak. Derfor er det bare å klikke på knappen, den som har problemer med å forstå det logiske med det bør rett og slett oppsøke en psykolog eller kaste sin star trek samling.

7449389[/snapback]

Fy fan, CS diskusjoner er lame.

"kaste sin star trek samling" wtf?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm

AWP er en del av spillet. Lev med det, eller bytt spill. Jeg hater når folk bruker AWP jeg og, og jeg kan ikke å bruke det selv, men jeg gidder ikke begynne å grine. Bare å hoppe litt det, også skyte når AWPduden lader

Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217
Jeg er jævli lei av folk som whiner om at AWP er imba / feigt og alt det drittet der. Hvis dere mener at våpenet er så bra og lett å bruke så kan dere jo teste det selv og sjekke hvor lett det er... man må faktisk ha skills for å kunne beherske AWP'en bra.

7556861[/snapback]

Ja, men man trenger omtrent like mye skills som en halv blind bestemor.

 

'æN shji ejnt liit!

Lenke til kommentar
Jeg er jævli lei av folk som whiner om at AWP er imba / feigt og alt det drittet der. Hvis dere mener at våpenet er så bra og lett å bruke så kan dere jo teste det selv og sjekke hvor lett det er... man må faktisk ha skills for å kunne beherske AWP'en bra.

7556861[/snapback]

Ja, men man trenger omtrent like mye skills som en halv blind bestemor.

 

'æN shji ejnt liit!

7556991[/snapback]

tullprat, du må ha aim for å kunne bruke den....

Lenke til kommentar

Awp er en del av cs, uansett om man vil det eller ikke. Noen liker den ikke, noen gjør. Dette blir en bagatell uansett i denne verden, og det er ingen vits i å klage og whine om at de som bruker den er teite. Denne tråden burde egentlig stenges, når det egentlig bare har blitt til en whine-tråd i lengden...

Lenke til kommentar
Jeg er jævli lei av folk som whiner om at AWP er imba / feigt og alt det drittet der. Hvis dere mener at våpenet er så bra og lett å bruke så kan dere jo teste det selv og sjekke hvor lett det er... man må faktisk ha skills for å kunne beherske AWP'en bra.

7556861[/snapback]

Ja, men man trenger omtrent like mye skills som en halv blind bestemor.

 

'æN shji ejnt liit!

7556991[/snapback]

Vi kan godt møtes på en ren AWP bane, og så skal vi se om det er "skills" eller ikke?

Det gjelder forsåvidt alle andre her inne og.

Lenke til kommentar

Hva synes jeg om AWP/AWM?

 

For nesten 5 laken får du dette dyret! :dribble:

Ai_sm.jpg

 

Genialt våpen!

 

Så til saken..

 

Å ta ansvaret som sniper krever faktisk litt av deg.

 

Å springe med et automatvåpen krever mindre av deg i form av treffsikkerhet.

 

Treffer du ikke på den første bursten kan du bare repetere samme handling i hodehøyde til fienden. Eller du kan storme og bare sprute ut 30 skudd mot kroppen til fienden og håpe på det beste, eller 50 skudd om du har P90èn.

Å angripe en sniper i cs er en relativt kort taktisk løpetur.

 

 

Så har du den rasen cs-spillere som tror at uansett hvor man står med sniper, er man en camper.

Jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har blitt kalt camper når jeg er ct og bomben til terror ligger 20 meter unna meg.

Det samme gjelder når jeg spiller terror og passer gisler på feks office.

På hellfragger der jeg spiller har de heldigvis en kick-ordning for weaponwhine. :thumbup:

 

 

AWP/AWM er ingen trussel hvis du vet hva du skal som ct eller terror

Lenke til kommentar

Man trenger ikke stor awm skills for å ta en med pistol eller hva det nå enn skal være.. Man trenger bare skills med awm når man skal møte en annen med awm.

Jeg har møtt mange noobs med awm, eier ikke skils at all. Men når jeg kommer rundt en kant, så står kisen med awm og har støtt der 24/7 og ventet på at en kommer, da trenger ikke han å være pro gamer for å ta andre-_-

Lenke til kommentar
Man trenger ikke stor awm skills for å ta en med pistol eller hva det nå enn skal være.. Man trenger bare skills med awm når man skal møte en annen med awm.

Jeg har møtt mange noobs med awm, eier ikke skils at all. Men når jeg kommer rundt en kant, så står kisen med awm og har støtt der 24/7 og ventet på at en kommer, da trenger ikke han å være pro gamer for å ta andre-_-

7561471[/snapback]

Man trenger ikke å ha mye skills med colt/ak for å ta en med pistol eller hva det måtte være.

 

Jeg har møtt mange noobs med awm, colt, ak, dgl, usp, glock, når jeg tenker meg om så har jeg møtt noobs med absolutt alle våpnene i CS. Og når jeg har kommet rundt forskjellige kanter og stått på dumme steder så er det ikke så mye skills som skal til for å ta meg med MAC10. Med andre ord, det handler vel litt om hva du gjør også?

 

For det første mener jeg at man skal basere diskusjonen ut ifra spilling på et høyere nivå enn public. Public har man valget, de som ikke liker AWM, kan spille på AWM-frie servere.

 

CS handler om å vinne, kort og godt. For å vinne trenger et lag samarbeid og forskjellige spillere som mestrer forskjellig "fagområder" av spillet. AWM er en særs viktig del av spillet på utrolig mange maps. Alle lag som spiller på et profesjonelt nivå har en person som, så mye han kan, kun kjører AWM, så lenge mappet tilsier at dette er fornuftig.

 

En sniper utfyller en utrolig viktig lag-rolle: Spotting av steder (på avstand, lite synsfelt osv.) En AWM kan til og med, hvis mappet tillater det, holde en spot alene. En enkel, og kanskje ikke så risikabel måte å få entry-frag på.

 

Men(!), når det er sagt, en AWM funker ikke med mindre teamplayet er der. AWM er ikke suverent ovenfor de andre standardvåpnene i CS. Det har jevnt med fordeler og ulemper, på lik linje med andre våpen.

 

Eksempel, to jevne lag på relativt høyt nivå:

En AWM kan holde alene bakerst på platå, dd2, b1. Da har han kanskje en eller to lagkamerater utenfor som holder midten/b1. Hvis det kommer en storm fra mørket kan han være heldig å plukke en eller to, avhengi av dyktighet på seg selv og motstanderen. Men så fort han har løsnet første skuddet vil det røsse opp med smoke, flash og HE fra T-siden, hvis det ikke har skjedd alt før stormen, noe som ville vært trolig. Da er AWM'en helt avhengi av lagkamerater til å gjøre store deler av den resterende jobben. Hvis ikke de kommer til unnsetning fort, vil han bli nadet, stormet og drept uten å få gjort så mye.

 

Kanskje et dårlig eksempel, men man skjønner forhåpentligvis tegninga.

 

For å mestre AWM trenger man store ferdigheter, på lik linje med resten av våpnene. Det er ikke enklere å bli god med AWM, enn med andre våpen. Noen har lettere for å bli gode med AWM enn andre, og det samme gjelder AK/Colt.

 

Så, de som sier at AWM er suverent og bedre enn alle andre våpnene på CS, bør kanskje tenke to ganger. Hvis det er så suverent osv., hvorfor bruker ikke profesjonelle lag _kun_ AWM? De ville jo vunnet lett da, eller?

Endret av dagan
Lenke til kommentar
Men når jeg kommer rundt en kant, så står kisen med awm og har støtt der 24/7 og ventet på at en kommer, da trenger ikke han å være pro gamer for å ta andre-_-

7561471[/snapback]

 

Vel, hvis du har støtt på han 24/7 er vel det kanskje på tide å velge en annen vei? :!:

7562762[/snapback]

Eller spille litt mindre :hmm:

Eller mer, så du faktisk blir god nok til å ta ham.

Eller mindre, slik at du slepper å klage på en så liten ting :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...