Gå til innhold

Vårslipp til XBox360


Anbefalte innlegg

Jeg har tidligere vært svært kritisk til XBox360 i endel andre tråder pga den enorme støyen, men siden jeg ikke besitter noen Windows-PC (ei heller har planer om det) så er XBox360 det eneste alternativet for å få spilt Oblivion. Greit nok.

 

Men så kommer "cluet" - XBox360+Oblivion koster meg ±3500 kr. Det ENESTE andre spillet jeg har lyst på til 360, er GRAW. Og så har jeg sjekket kommende releaser for 360, og det finnes jaggu ikke et eneste spill som frister så langt øyet kan se.

 

Er det virkelig så dystre utsikter for 360-spill som oversikten til gamer.no viser?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For meg er spillutgivelsene denne våren fortsatt topp...

Top Spin 2, BF2 og Tomb Raider.

Så har jo FarCry, GRAW og Oblivion kommet ut allerede :)

 

Men det kommer jo helt ann på hva slags spill du liker.... selv sliter jeg med å holde følge med alle disse utgivelsene :dribble:

Lenke til kommentar

Hva er feil med windows? Ser på navnet ditt at du har noe med Linux...vel det koster å ha sine prinsipper :D

 

Personling mener jeg også at det er masse fint på tur: Moto GP 3 (Da flytter jeg definitivt inn hos Xboxlive) Gears of War. Og hva med de gamle xbox spill som det går ann å spille på 360: Halo 2, Black, Tom Clancey spillene etc etc.

Lenke til kommentar

OT:

Linuxguru forbanner alt som har med MS og gjøre av prinsipp. At han har kjøpt seg en 360 syntes jeg er rart. At det også virker som om denne konsollen kun gir ham hodebry gjør ikke saken bedre.

 

Jeg kjenner et par andre som også av prinsipp hater alt som har med MS og gjøre og jeg syntes det er patetisk og trist å påstå at MS aldri har og aldri vil, noengang, komme med et bra produkt.

 

Til saken:

 

Det kommer flere bra spill. Selv har jeg snart runnet Kameo. PG3 og Oblivion blir jeg mest sannsynlig aldri ferdig med, så det er mye moro for pengene. GRAW fortsetter jeg på når jeg er ferdig med Kameo. Jeg ser fram til GoW, Top Spin 2, Tomb Raider, Hitman og flere jeg ikke kommer på. Også håper jeg MS snart kommer med et fett rally-spill.

Lenke til kommentar

Gears Of War ser veldig bra ut - men når har det release isåfall?

 

OT:

Linuxguru forbanner alt som har med MS og gjøre av prinsipp. At han har kjøpt seg en 360 syntes jeg er rart. At det også virker som om denne konsollen kun gir ham hodebry gjør ikke saken bedre.

 

Jeg kjenner et par andre som også av prinsipp hater alt som har med MS og gjøre og jeg syntes det er patetisk og trist å påstå at MS aldri har og aldri vil, noengang, komme med et bra produkt.

 

Idiotisk uttalelse. Jeg har et problem med Windows som operativsystem, ikke Microsoft. Faktisk mener jeg de har gjort en god jobb med XBox, og hadde selv en XBox tidligere. MS burde holdt seg til det de kan, nemlig lage spillkonsoller. Og jeg har enda ikke kjøpt meg 360 pga den enorme støyen man får med på kjøpet - så kanskje du burde sjekke fakta før du lar pølsene løpe løpsk på tastaturet ditt.

Lenke til kommentar

Det MS "kan" er ikke å lage spillkonsoller, det er å lage operativsystemer og systemapplikasjoner av ymse slag. Konsollmarkedet er det naturlig at MS kaster seg ut i, men jeg vil påstå at Sony og Nintendo "kan" dette bedre, enn så lenge. At hele verden bruker windows er ikke bare fordi de er tvunget til det, altså har MS gjort noe veldig riktig. At de også gjør feil skulle bare mangle.

 

Var ikke meningen å slamme ditt syn, beklager det.

Lenke til kommentar

Ja litt rart det der med linux folk, men til trådstarter; kanskje du skulle ha venta på Ps3.. den skal jo kunne kjøre en eller annen, typisk lite dokumentert, linux distro. Men så fort prisene på MS sin developer kit til 360 synker i pris så vil nok alle de små spillutviklerne hive seg på bølgen og lage spill til x360.

 

Om dette er bra eller ikke får være din egen mening men personlig så liker jeg ikke Ps2 nettopp pga at det finnes et hav av drittspill til den konsollen. Noen få spill som hever seg i høyden og med mindre de er fra Sony selv så har ikke Ps2 så mange eksklusive tittler. De beste tittlene som du virkelig hører om kommer nok til begge konsollene så lenge det er frittstående utviklere.

Lenke til kommentar

Om du ikke finner noe du liker på lista over kommende spill, så er det jo bare å la være å kjøpe konsollen. Skjønner ikke hvorfor du vil ha en gjeng fremmede på internett til å overbevise deg om at du bør kjøpe maskinen, i hvertfall ikke når det finnes flere hundre tråder her om diverse 360-spill og 360-opplevelser allerede som man kan lese gjennom.

 

Eventuelt kan du jo kjøpe 360, spille Oblivion et par uker, og så selge den som "nesten ny" og sikkert ikke tape mer enn 500 kroner på det.

Lenke til kommentar
Skjønner ikke hvorfor du vil ha en gjeng fremmede på internett til å overbevise deg om at du bør kjøpe maskinen, i hvertfall ikke når det finnes flere hundre tråder her om diverse 360-spill og 360-opplevelser allerede som man kan lese gjennom.

 

Det er greit for oss gamlinger å få de som følger med 24/7 til å fortelle what's hot and what's not :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...