Gå til innhold

Meninger om filmen The Boondock Saints og The Boondock Saints II: All Saints Day


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
The Boondock Saints er en av de beste filmene jeg har sett. Filmen inneholder utrolig mange stilige actionscener, samt at den har humoren på topp. Koste meg gjennom hele filmen, og kunne ikke stoppe å le da Rocko sa; "is it dead?". Haha, best ever.

7103625[/snapback]

 

*sorry skal huske å få med replikkene ordrett neste gang*

 

fortsatt skambra film

Endret av 666=TRIPPLE-SEX
Lenke til kommentar
Var skambra det når de hadde med det tauet i sjakta å da hehe.

"What the fuck do we need the rope for? I don't know, it just seem professional.James Bond uses a rope"

7108355[/snapback]

 

Du har sett filmen ørten og en halv million ganger og klarer fortsatt ikke å få med deg replikkene?

 

Connor: [picking out weapons and gear] Do ya know what we need, man? Some rope.

Murphy: Absolutely. What are you, insane?

Connor: No I ain't. Charlie Bronson's always got rope.

Murphy: What?

Connor: Yeah. He's got a lot of rope strapped around him in the movies, and they always end up using it.

Murphy: You've lost it, haven't ya?

Connor: No, I'm serious.

Murphy: That's stupid. Name one thing you'd need a rope for.

Connor: You don't fuckin' know what you're gonna need it for. They just always need it.

Murphy: What's this 'they' shit? This isn't a movie.

Connor: Oh, right.

[picks up large knife out of Murphy's bag]

Connor: Is that right, Rambo?

Murphy: All right. Get your stupid fuckin' rope.

Connor: I'll get my stupid rope. I'll get it. There's a rope right there.

Lenke til kommentar
Var skambra det når de hadde med det tauet i sjakta å da hehe.

"What the fuck do we need the rope for? I don't know, it just seem professional.James Bond uses a rope"

7108355[/snapback]

 

Du har sett filmen ørten og en halv million ganger og klarer fortsatt ikke å få med deg replikkene?

 

Connor: [picking out weapons and gear] Do ya know what we need, man? Some rope.

Murphy: Absolutely. What are you, insane?

Connor: No I ain't. Charlie Bronson's always got rope.

Murphy: What?

Connor: Yeah. He's got a lot of rope strapped around him in the movies, and they always end up using it.

Murphy: You've lost it, haven't ya?

Connor: No, I'm serious.

Murphy: That's stupid. Name one thing you'd need a rope for.

Connor: You don't fuckin' know what you're gonna need it for. They just always need it.

Murphy: What's this 'they' shit? This isn't a movie.

Connor: Oh, right.

[picks up large knife out of Murphy's bag]

Connor: Is that right, Rambo?

Murphy: All right. Get your stupid fuckin' rope.

Connor: I'll get my stupid rope. I'll get it. There's a rope right there.

7108475[/snapback]

 

OMG sillyness :)

 

Personlig likte jeg filmen veldig godt :)

Lenke til kommentar
Må bare unnskylde meg, men jeg takler enkelt og greit ikke feilsitater.

7108640[/snapback]

 

No offence taken hehe =) Beklager jeg også får at jeg ikke hadde sitatene korrekt.

 

Er det noen som har peiling på noen filmer som har omtrent samme handling som i boondock saints`?

 

Ikke akkurat godt mot ondt filmer det finnes jo overalt :p hehe men noe som er om 2 søsken eller brødre som skal utrette noe godt.

Lenke til kommentar
Må bare unnskylde meg, men jeg takler enkelt og greit ikke feilsitater.

7108640[/snapback]

 

No offence taken hehe =) Beklager jeg også får at jeg ikke hadde sitatene korrekt.

 

Er det noen som har peiling på noen filmer som har omtrent samme handling som i boondock saints`?

 

Ikke akkurat godt mot ondt filmer det finnes jo overalt :p hehe men noe som er om 2 søsken eller brødre som skal utrette noe godt.

7113825[/snapback]

Dead Man's Shoe tipper jeg du vil like.

 

Edit: Dead Man's Shoes heter den ;)

Endret av EDB
Lenke til kommentar
Må bare unnskylde meg, men jeg takler enkelt og greit ikke feilsitater.

7108640[/snapback]

 

No offence taken hehe =) Beklager jeg også får at jeg ikke hadde sitatene korrekt.

 

Er det noen som har peiling på noen filmer som har omtrent samme handling som i boondock saints`?

 

Ikke akkurat godt mot ondt filmer det finnes jo overalt :p hehe men noe som er om 2 søsken eller brødre som skal utrette noe godt.

7113825[/snapback]

Dead Man's Shoe tipper jeg du vil like.

 

Edit: Dead Man's Shoes heter den ;)

7113922[/snapback]

 

*Off Topic*

Så filmen etter din anbefaling, ekstremt bra film. Tror jeg må opprette en egen tråd for denne filmen i og med at den var så sykt bra. Bedre enn Boondock Saints i hvertfall. Hvordan skal jeg si det? Den var mer ekte for og si det sånn. *Off Topic Slutt*

 

Interessen til folk om denne tråden er forsovet liten, så jeg ber herved en moderator stenge tråden etter mitt ønske.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Hah... jeg velger å åpne denne tråden fra dvalen rett og slett fordi jeg synes Boondock Saints er en av mine absolutte favoritter... :cool:

 

Grunnen til at den ikke er blitt en såkalt kultfilm tror jeg er fordi det er utrolig mange som ikke har hørt om den, men de aller fleste jeg vet av som har sett den synes den er utrolig digg...

 

og alle ny bekjentskaper som låner den eller som ser den hos meg synes også den er utrolig digg...

 

Og at noen synes Alien er bedre... HAH... blir litt det samme som å påstå at månen varmer mer enn sola... :whistle:

 

Aner ikke hvor mange ganger jeg har sett filmen, men jeg går aldri lei... :cool:

Lenke til kommentar

Jeg har nå lest gjennom trådens 6 sider og har sjeldent ledd så godt av enkelte kommentarer.

666 = Triple SEX; you made my day. :wee:

Har sjeldent sett en bruker ha så mye problemer med å formulere seg/bestemme seg/sitere/prøve-å skape liv i tråden med x-antall spam-innlegg. :---D

 

Det er forøvrig en god film med flere gullkorn enn jeg får telt på en hånd. Ikke blant de absolutte favorittene, men definitivt noe å eie på DVD.

 

The Boondock Saints: All Saints Day er tittelen på den halvveis planlagte oppfølgeren som aldri kommer til å komme. Troy Duffy har begått sosialt selvmord i Hollywood og kommer aldri til å få finansiert en eventuell produksjon. Kan være prosjektet blir plukket opp av noen andre, men jeg tviler på at Duffy selger sitt "hjertebarn".

5941802[/snapback]

 

Er det nå jeg skal linke hit og fnise litt? Hihi. :wee:

Endret av dimiles
Lenke til kommentar

dimiles: Du må gjerne gjøre det, men vi har hørt det samme utrolig lenge nå. Jeg mistenker at det bare er promotering av den nye filmen hans som er motivasjonen bak meldingen, og da henger han seg på det eneste han har å henge seg på; den første filmen. Han lover en oppfølger, snakker om hvor perfekt denne andre, nye filmen kommer til å være for alle Saints-fans, og før du vet ordet av det er All Saint's Day utsatt på nytt.

Lenke til kommentar
dimiles: Du må gjerne gjøre det, men vi har hørt det samme utrolig lenge nå. Jeg mistenker at det bare er promotering av den nye filmen hans som er motivasjonen bak meldingen, og da henger han seg på det eneste han har å henge seg på; den første filmen. Han lover en oppfølger, snakker om hvor perfekt denne andre, nye filmen kommer til å være for alle Saints-fans, og før du vet ordet av det er All Saint's Day utsatt på nytt.

7366583[/snapback]

 

SteffyBoy: Altså, jeg skal ikke stille meg på bakbeina hvis det viser seg at dette er motivasjonen / baktanken hans. Synes bare det var litt..treffende. :)

 

Driver forøvrig å kverrulerer/diskuterer med meg selv angående hvilken utgave av filmen jeg skal kjøpe. Den utgaven de hadde på cdon.com var jo ikke tilgjengelig på lager for øyeblikket. =/

 

*offtopic* Grattis med 19 år. :)

Endret av dimiles
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...