Gå til innhold

Har du blitt lurt idag? Av hvem?


Torjus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg sto opp rundt 11:00, og gikk ut av rommet halvdau for å lage meg mat.

 

Fant frem et rundtstykke, skjærte det i to.. tok på litt skinke.

 

tok en usunn vri, og tok ut en hamburger fra igår.

Tok så ut melken, begynte å helle oppi koppen.(Ja koppen, som jeg ikke ser igjennom. (Forsatt halvdau.)

 

Uvisst om at det var vann med salt, tok jeg meg en slurk. :(

 

------

 

Ble lurt av typen til mamma.

Lenke til kommentar

Har ikke blitt lurt ennå.. Men:

Andreas sier:

Fuck.

Andreas sier:

Jeg skulle kjøre meg en liten tur til butikken.. Også skulle jeg dra den litt på girene. (ca. 10k rpm) Så plutselig låser bakdekket seg 

Andreas sier:

Fikk av sylen når jeg kom hjem. Ser assfucked ut... 

POoTiE TaNg!10-4!"#¤ sier:

neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeei

POoTiE TaNg!10-4!"#¤ sier:

koffor i helvete dro du den så langt då

POoTiE TaNg!10-4!"#¤ sier:

send den til borring med engang

Andreas sier:

aprilsnarr 

POoTiE TaNg!10-4!"#¤ sier:

ahhhhh ,du er faen stgg du

(kan vel være en ide å nevne at jeg holder på med innkjøring nå. så skal ikke dra den så veldig :p)

 

Ble lurt av norbits.. Mer sier jeg ikke smile.gif

Ble ikke akkurat lurt. Men begynte nesten å lure litt når jeg så:Ratio: 3.045

ligger vel mer på 0.3 :p

Endret av Kvammis
Lenke til kommentar

Kammerat ringer meg kl 1 i natt:

F**n Marius, du veit det var sinnsykt glatt ute, så jeg kommer inn i rundkjøringa ved rimi og fortsetter bare rett fram.

(skal sies at han hørtes skikkelig stressa ut)

Og før han rekker og si noe mer så sier jeg at jeg kommer med EN gang.

 

Kaster tau, vire, vinsj og lillebror inn i bilen og kjører så fort jeg kan (stedet er 2 minutter unna der jeg bor)

Kommer dit og ser en bil med nødblink, stående _pent_ parkert i veikanten, med en kammerat som står og ler ved siden av. :tease:

Endret av mariunae
Lenke til kommentar
Jeg ble også lurt av Steina :p Men det var fordi jeg så spøken hans i natt, og da tenkte jeg ikke på datoen.

5849294[/snapback]

hehe, jeg har lurt så ufattelig mange med det at jeg har "brekt armen". Har ikke telling mere.

@ fUzZy^: Jeg synes nesten den var slem, med tanke på hvor glad du er i mopeden din :love::p

 

BeFs: Les den vedlagte tekstfilen da..

Logg fra en samtale jeg hadde på MSN.. =p

MSN_sp_k.txt

Lenke til kommentar

Jeg har ikke blitt lurt, men jeg har lurt folk... :p 1. april er en av yndlingsagene mine fordi da får jeg lurt folk med god samvittighet. Vet man ikke at det er 1. april i dag, ja da får de bare ha det så godt.

 

Første til å bli lurt i dag var fattern. Jeg stod opp først, så gikk jeg i dusjen, så så jeg shampoo flaska hans (hvit ugjennomsiktig flaske). Da fattern skulle dusje blei han plutselig rød i håret gitt :D Av Idun chili-ketchup+shampo (han tar shampoen rett i håret, og ikke i henda slik normale folk gjør).

 

Neste var muttern som stod opp litt senere. Da er fattern ute og graver opp stigen siden feieren skulle komme senere. Så går jeg inn på badet der mamma er og gjør meg skikkelig redd og forstyrret og sier at det er to menn som lusker rundt huset (mamma har noia for ukjente folk som går rundt huset, siden det ikke finnes noen grunn til å gå rundt huset vårt). Så sniker jeg og mamma oss sakte frem mot verandaen, også drar jeg opp døra og begynner og skrike og mamma blir kjemperedd og sier jeg skal slutte så tilfelle de kommer. :p Så kom pappa opp og spøken var over. Hehe, hun blei SKIKKELIG redd :D

 

Så klarte jeg nesten å lure en kunde på jobben, sa at alkoholsalget stengte klokken 14.00 i dag på grunn av kommune-politikerne hadde bestemt det fordi det var for mange alkiser i kommunen vår. Sa det hadde vært oppslag i lokal-avisen, men den hadde han ikke lest. Så sier han "faen hvorfor skjer dette?? neeeeeiii... vent litt. er det ikke 1.ste april i dag? :D" Så han tok meg... faen :p

 

Har en til på lur til seinere. Skal på besøk til et kvinnfolk, og da skal jeg legge meg i trappa utenfor huset hennes, ringe henne og si jeg har falt ned trappa utenfor huset og si at jeg tror hun må kjøre meg på legevakta fordi jeg har forstuet hoften eller noe jeg finner på. Hun har ikke lappen så det blir ekstra gøy å se om jeg kan dra den så langt at hun faktisk setter seg i bilen og skal til å kjøre :D:D

Endret av Feh
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...