^Desloch Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Følte dette var rett underforum å poste i Noen som klarer å finne driveren til dette kortet: http://www.pchub.com/uph/laptop/73-16720-1...ous-Item-B.html ? Jeg har lett og lett, men må nesten si jeg gir opp Trenger Windows 2000 driver.
Dr S Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Hei. Denne siden som du bruker som ref, kan jo kanskje hjelpe deg. Det er vanskelig å si om det finnes noen drivere ute på nettet som kan fungere, men driverhq kan jo kanskje hjelpe deg. Lykke til!!
^Desloch Skrevet 4. april 2006 Forfatter Skrevet 4. april 2006 Var i kontakt med dem, men de kunne dessverre ikke hjelpe Dette var ikke lett...
Dr S Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Hei En kamarat av meg brukte følgende side for et annet driver problem. Kanskje kan hjelpe
^Desloch Skrevet 5. april 2006 Forfatter Skrevet 5. april 2006 HeiEn kamarat av meg brukte følgende side for et annet driver problem. Kanskje kan hjelpe 5870849[/snapback] Ok, takk. Var inne der for noen dager siden, men kommer ikke inn der på den bærbare, fordi jeg må ha driveren for å få den på nett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå