Gå til innhold

Sykt dårlige vitser!


Insomniatic

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817324

Trodde det var Charlie Sheen som var "winning" jeg ;)

 

-Hvilken sport liker Pingvinen i Batman mest å se på TV ?

 

Golf , spes når de slår en "birdie" :D

 

-Den mest sutrende kjendisen ?

 

HULK Hogan (Hogan sez : I ain't no cry baby , brother !)

 

Ante Valente : Sånt tull , med å gli på isen , med bilen , trenger jeg ikke , bekymre meg for. Jeg har nemlig pigger , på reinsdyra....jadda , jadda , jadda !

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her om dagen skulle jeg fortelle sønnen min om hvordan man lager blåbærsyltetøy, men jeg ga raskt opp når jeg innså at jeg ikke skjønte bæret...

 

Jeg forklarte han derfor istedet hvordan man jakter på dyr og fugler, men når jeg la ut om hvordan man skal skyte villand, så skjønte han ikke et kvekk...

Lenke til kommentar

Kona ba en kveld mannen stikke over til kiosken for å kjøpe en pakke sigaretter til henne. Han rusler av gårde bare for å finne ut at kiosken er stengt. Mannen finner ut at han skal ta en tur innom puben og kjøpe sigaretter der. Med det samme så kan han jo ta seg en rask halvliter tenker han.

 

Da mannen kommer inn på puben og setter seg ned med en skummende frisk halvliter, får han... ganske snart selskap av en lekker blondine. Praten går lystig, det blir flere halvlitere, og før mannen vet ordet av det, så er de havnet hjemme hos blondinen. Etter at de har hatt seg første omgang i sengen, så oppdager mannen at klokka er tre om natta, og kona sitter hjemme og venter på sigarettene sine.

 

- “Har du talkum?”, spør mannen. Jo da, blondinen finner frem en boks med talkum, og mannen gnir det godt ut over hendene sine. Deretter skynder han seg hjemover.

 

Hjemme sitter kona og venter på ham. Hun er rasende.

- “Hvor har du vært?” Brøler hun.

 

- “Jo, du ser det”, sier mannen. - “Det var stengt på kiosken da jeg kom bort. Derfor tenkte jeg at jeg skulle stikke innom puben for å kjøpe sigaretter der. Med det samme jeg allikevel var på puben tenkte jeg at jeg skulle ta meg en halvliter før jeg gikk hjem igjen. På puben kom jeg i prat med en nydelig blondine, det ble flere halvlitere, og før jeg visste ordet av det så lå vi hjemme i sengen hennes.”

 

- “Å ja”, sier kona. “Vis meg hendene dine.”

 

Han holder frem hendene som er tilgriset med talkum.

 

- “Løgner!”, roper hun. “Visste jeg det ikke! Du har vært og bowlet igjen!”

  • Liker 6
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hva heter det når Lars setter seg fast i Eirik?

 

Homoroide!

Hahahahahhahaha, dør av latter her. Så bare i nye innlegg på forsiden at du hadde publisert noe i Sykt dårlige vitser, så tenkte jeg.. ''Dette kan ikke gå bra, Magnus..'' Men denne her var faktisk bra, hahahah uff..

 

Får ta en jeg også da!

 

Hva sier Magnus til personalet på MacDonalds når han skal bestille burger der?

 

Jeg tar en MacMagnus!

Lenke til kommentar

Hahahahahhahaha, dør av latter her. Så bare i nye innlegg på forsiden at du hadde publisert noe i Sykt dårlige vitser, så tenkte jeg.. ''Dette kan ikke gå bra, Magnus..'' Men denne her var faktisk bra, hahahah uff..

 

Får ta en jeg også da!

 

Hva sier Magnus til personalet på MacDonalds når han skal bestille burger der?

 

Jeg tar en MacMagnus!

 

Hehehe, var bra den da! Jo tørrere jo bedre.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Denne vitsen er så sykt dårlig at den ikke kan bli fortalt, den må i stedet legges inn på akkuttmorrotaket til nærmeste sykehus. Den blir først skrevet ut når legene har funnet ut poenget.

Hva er vitsen med det?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Ingen som har noen TSA eller LAX vitser på lager ;)

 

Syns politiet gjorde en "BANG up job" på LAX i grunn , lulz.......

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Hva er likheten mellom en passasjer i TSAs makt og en julekalkun ?

 

-Begge kan regne med og få en hand opp i ræva :D

 

Den gang het det nazisme , nå kalles det TSA :D

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Kanskje grisen var gammel oxo , klukk klukk.......akkurat som Otto Jespersen ;)

 

Skremmer'n : Han Otto , han huske vi fra Trotto Libre med'n derre Kirkvaag.....det va tider ja , he he ;)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Kanskje grisen var gammel oxo , klukk klukk.......akkurat som Otto Jespersen ;)

 

Skremmer'n : Han Otto , han huske vi fra Trotto Libre med'n derre Kirkvaag.....det va tider ja , he he ;)

Otto er fortsatt konge, har du sett nårje og nattskiftet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...