Gå til innhold

TES: Spiller du Oblivion på Xbox 360 eller PC?

Spiller du Oblivion på Xbox 360 eller PC?  

214 stemmer

1. 1. Spiller du Oblivion på Xbox 360 eller PC?

• Xbox 360
      64
    • PC
      135
    • Spiller ikke Oblivion
      15

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og jeg mener alle spill er best på PC(mus og tastatur kan bare ikke konkureres med :p

5842640[/snapback]

Gamepad i sofaen i mørk stue med projektor og 5.1-lyd slår nok den. Men jeg skal ikke starte konsoll vs pc krig her, hehe...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og jeg mener alle spill er best på PC(mus og tastatur kan bare ikke konkureres med :p

5842640[/snapback]

Gamepad i sofaen i mørk stue med projektor og 5.1-lyd slår nok den. Men jeg skal ikke starte konsoll vs pc krig her, hehe...

5843568[/snapback]

Pffft. :roll: Projektor og 5.1-lyd kan du få på PC også. :p:w00t:

Skrevet (endret)

5842640[/snapback]

5843568[/snapback]

Pffft. :roll: Projektor og 5.1-lyd kan du få på PC også. :p:w00t:

5844020[/snapback]

Ja, men jeg blir så himmla fumlete med tastatur og mus i sofaen. Call of Cthulu f.eks er ikke lett når jeg ikke ser tastene. Touch-teknikken min funker liksom ikke når tastaturet er på fanget! ;)

Endret av thomanil
Skrevet

Spiller på Xbox360. Grunn: måtte ha brukt en hel masse penger på grafikk kort osv for å få den samme grafikken som jeg har på xbox360.

Skrevet
Ja, men jeg blir så himmla fumlete med tastatur og mus i sofaen. Call of Cthulu f.eks er ikke lett når jeg ikke ser tastene. Touch-teknikken min funker liksom ikke når tastaturet er på fanget! ;)

5844031[/snapback]

Sier ikke noe på det med sofaen jeg. ;) PC-utstyr gjør seg best på et bord e.l. Jeg bare avfeier alt det andre du kommer med. :tease::w00t:

Skrevet

5844031[/snapback]

Sier ikke noe på det med sofaen jeg. ;) PC-utstyr gjør seg best på et bord e.l. Jeg bare avfeier alt det andre du kommer med. :tease::w00t:

5844122[/snapback]

Lurer på om noen kombinerer pc-versjon på skrivepult/kontorstol kombinert med projektor? :p

Skrevet
Lurer på om noen kombinerer pc-versjon på skrivepult/kontorstol kombinert med projektor? :p

5844130[/snapback]

Hørt om salongbord? :tease: Begynner å nærme seg Xbox-posisjon nå, bortsett fra ligginga. :!: :w00t:

Skrevet

For meg sto valget mellom å kjøpe meg en Xbox360 eller ny PC. Det ble ny PC til 10.000. Grunnen for dette valget var at det ikke er så mange spill på xbox'en som frister. Jeg liker RPG og strategi.

Oblivion funker som rakkern på min PC. Hadde også flaks med bestillingen. Hadde ikke råd til et skjermkort på mer enn 256 MB, men fikk likevel et Nvidia 7300 LE med 512 MB. Dette er første gang jeg ikke vil klage på en feillevering. :!:

Skrevet (endret)

Xbox360 32" M51B samsung lcd...en drøm!

Pc'en min har såpass ræva 3dkort så jeg bruker mer enn gjerne 360'en. Dessuten føler jeg meg ikke så jævla nerd når jeg sitter der i sofaen min og switcher fra tv til oblivion og lener meg tilbake :whistle:

PLUSS, det er ingen installasjon, ingen oppstart av pc når jeg vil spille, og mod's skal da virkelig kunne lastes ned! Det er jo en egen "downloads" tab der, og oblivion er live-enabled.

Endret av SolidBluR
Skrevet

Jeg for min del spiller på PC... Ble skuffa da jeg så Ob på 360... Jeg har bedre grafikk med min mellom-klasse PC jo. Hehe (ikke at jeg er grafikk-hore)

Skrevet

Spiller på PC da jeg har rævva TV og heller ikke 360.

dessuten så PWNS pcen min og det ville vært synd å ha brukt så mye på den hvis jeg ikke skal bruke den.

men det å slenge seg på sofaen og spille RPG er det lite som kan konkurere med :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...