Gjest medlem-75284 Skrevet 23. mars 2006 Skrevet 23. mars 2006 Jeg har startet en Thief på Oblivion, jeg har kommet godt igang, men mangler guild. Hvordan joiner jeg thieves guild?
MiSP Skrevet 23. mars 2006 Skrevet 23. mars 2006 Jeg har startet en Thief på Oblivion, jeg har kommet godt igang, men mangler guild.Hvordan joiner jeg thieves guild? 5799395[/snapback] Etter det jeg har hørt, tar de kontakt med deg. Du må bare vise dem at du er interessert først.
smy Skrevet 23. mars 2006 Skrevet 23. mars 2006 (endret) du blir kontakt og så får beskjed om stjel en ting for bevise at fortjent ¨å komme inne Endret 23. mars 2006 av lordsmygen
Vrengtpolvott Skrevet 23. mars 2006 Skrevet 23. mars 2006 Se på wanted plakater, da får du kjennskap til en tyv, du prater med noen folk om han eller noe sånt, stjel noe så du havner i fengsel, son straffen, og de tar kontakt med deg.
Lord Hell Skrevet 24. mars 2006 Skrevet 24. mars 2006 jeg stjelte noe rett foran trynet på hun som solgte meg ett rom for natten og gikk inn der, sov 6 timer skjedde ikke no.. gikk ut men skjedde ikke noe da heller, så gikk inn igjen, sov litt til, da stod det plutselig en person på rommet mitt og lurte på noe skooma greier ^^ sov enda 6 timer (hvorfor 6 timer? aner ikke jeg, bare tenkte det hørtes okay ut ) og da kom det en dame mens jeg sov og ga meg en lapp, en lapp med location hvor jeg skal møte the grey fox
Licht Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 Hm. Jeg ramlet innom et møte i Waterfront District, og endte opp i en tyverikonkurranse med to andre, der den beste av de tre håpefulle ville bli opptatt som medlem i Thieves' Guild. ... Ja, jeg vant.
Jarbra Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 Stemmer bedre det siste der. Han som kommer til deg på natten er mannen fra Dark Brotherhood.
Sponis Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 Jeg har startet en Thief på Oblivion, jeg har kommet godt igang, men mangler guild.Hvordan joiner jeg thieves guild? 5799395[/snapback] Etter det jeg har hørt, tar de kontakt med deg. Du må bare vise dem at du er interessert først. 5799961[/snapback] Feil. Det går sikkert an å vente på de, men det er tungvindt. Du skal være med på en konkuranse ved waterfront, Imperial City. For å få questet til konkuransen, kan du enten bli venn med en tigger i byen, som forteller deg hvor du finner folka, eller få et brev fra spessielle folk. SÅ må du gå til waterfront ved midnatt konkurere mot to andre tyver, den som vinner blir med i thiefs guild.
LordjOX Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 Hmz skulle vært spoiler tags menne, på eget ansvar. Jeg ordna thieves guild ved å kjøpe en bok i en butikk i Bravil ang. Gray Wolf eller Gray Cloak (noe sånt). Ved den fant jeg ut hvordan å kontakte thieves guild.... få masse + med en begger i byen så vite mer spesifikk kontaktinfo. Mulig man må lese wanted postern i imperial city eller bare hørt om han der... Kanskje jeg tok en omvei men xD
Sinnsro Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 (endret) Når man leser wanted plakaten om gray fox får man et nytt topic hos tiggerne, persuede dem til å fortelle deg mer Derfra er det grei skuring edit: imperal city btw Endret 25. mars 2006 av sINNsRO
Dobbelmoral Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 Jeg havnet i fengsel for å ha bryti meg inn i no hus og greier. Også på et senere quest, for fighters guild hvor man skal passe på butikken til en kar, så tok jeg å vente 6 timer for at det skulle bli midnatt. Mens jeg venta så kom det en person å ga meg en note om hvor jeg skulle møte thieves guild. Etter det tok jeg opptaksprøven. Virker som det er endel muligheter for å komme i kontakt med dem
stekri88 Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 Noen som kan hjelpe meg med det presuade greiene? sjønner ikkenoe jeg. blir nesten blakk hver gang for jden eneste knappen jeg kan trykke på er bribe, og jeg kommer ikke ut heller. (Spiller på xbox360)
Gunfreak Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 har ikke takla det helt selv. jeg bare brukte 100-150g på bribe's på en tigger.
abcd423417984 Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 først ser du på en wanted poster for the gray fox i imperial city. Så finner du en tigger og overtaler han til å fortelle deg hvor du kan finne the gray fox. Da må du møte han i waterfront district ved midnatt (og KUN ved midnatt er han der). Der må du delta i en konkurranse, og vinner du er i med.
valentino Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 Noen som kan hjelpe meg med det presuade greiene? sjønner ikkenoe jeg. blir nesten blakk hver gang for jden eneste knappen jeg kan trykke på er bribe, og jeg kommer ikke ut heller. (Spiller på xbox360) 5808318[/snapback] Jeg spiller pc men regner med det er samme opplegget. Du har 4 felt. Før musepekeren over feltet og se på ansiktet til personen. Du vil da se 4 ansiktsuttrykk: Veldig blid Litt blid Litt sur Veldig sur. Treff med de store områdene på de positive ansiktsuttrykkene og de små på de negative. Bare litt øvelse så er det enkelt. Hver gang du trykker på et felt vrir de fargelagte områdene seg ett hakk. mvh. Valentino
Sponis Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 (endret) Det var forresten litt vanskelig å vinne den konkuransen, jeg fant aldri huset til han jeg skulle stjele fra, men jeg fant huset til vinneren av konkuransen, og stjal dagboken av hun. Endret 25. mars 2006 av Goz
mushi Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 Jeg vil i dark brotherhood igjen, var det med warrioren min, men startet en thief/assassin og har kommet akkurat like langt som den forrige, men han karen dukker ikke opp om natta, må jeg drepe noen uskyldige først? eller sove et spessielt sted, husker ikke hvor jeg sov forrige gang
Gunfreak Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 vet ikke, det må være et sted "han mener er trygt"
key Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 Jeg vil i dark brotherhood igjen, var det med warrioren min, men startet en thief/assassin og har kommet akkurat like langt som den forrige, men han karen dukker ikke opp om natta, må jeg drepe noen uskyldige først? eller sove et spessielt sted, husker ikke hvor jeg sov forrige gang 5809093[/snapback] Drep en uskyldig og gå å legg deg, da kommer han. Han oppsøkte meg på the fighters guild så jeg tror ikke du må sove på et spesielt trygt sted...
d'espresso Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 Jeg skal møte en dude ved den største byen.. Men jeg kommer meg ikke inn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå