Gå til innhold

TES: Post dine Oblivion-relaterte screenshots her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Print Screen finner du som regel helt på toppen av tastaturet, i en rett linje over høyre piltast. Legg merke til at du som regel ikke kan ta screenshot uten å skru av AA.

Skrevet (endret)

Jeg anbefaler på det sterkeste å installere Fraps og ta bilder med det. Da trenger man ikke å bry seg med AA og slikt, og dessuten får man ikke opp de fine beskjedene om at du har tatt et bilde.

Edit: Dessuten er Fraps genialt bra til å vise FPS med, og du kan ta opp filmer fra spillene (egentlig enhver 3D-applikasjon).

Endret av MiSP
Skrevet (endret)

hvorfor kommer ikke bildet mitt opp da?

Jeg trykker "bla gjennom", finner bildet

trykker åpne

trykker "legg til vedlegg"

og vips..!

Ingenting

Endret av BacardiKillah
Skrevet (endret)
Her er mitt søte kjæledyr

8089173[/snapback]

Hvilken armor har du på deg?

8101832[/snapback]

Dread armor. Samme armorratinga som daedric. Bruker OOO-mod'en. Du finner den i Yeleri; en ayleid ruin nord-vest for Anvil. Hele ruinen er befesta med noen hardbarka jevler av soldater. Bossen har den armouren på seg. Den gir også diverse "resist-enchantmens". Morsomste av alt er at man kan conjure ulver, bjørner, tigere og villsvin.

Endret av tjalla
Skrevet
Var i en dungeon med ooo 1,31 og der var det ikke helt normale folk. Det var bare damer der og navnene på folkene der var litt spesiell.

8114592[/snapback]

Mmmm.. det er damer som hater mannfolk. Man har en hule på Imperial City-øya som bare inneholder dem.

Skrevet
Mmmm.. det er damer som hater mannfolk. Man har en hule på Imperial City-øya som bare inneholder dem.

8114733[/snapback]

Sist gang jeg kom i kontakt med dem, hatet de kvinnfolk også. :p

Skrevet (endret)

Flere som liker å gå inn i Oblivion gates på søken etter den perfekte steinen? ;)

Fant endelig de fordømte glass bootsa

Bruker naturligvis ikke Fox-hjelmen når jeg er i byer

post-11172-1173547937_thumb.jpg

post-11172-1173547962_thumb.jpg

Endret av tjalla
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...