Gå til innhold

TES: Post dine Oblivion-relaterte screenshots her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg hadde mange screens i fra mancar camoran's paradise men siden lyn og torden svidde absolutt alt inni pc'en min så tviler jeg på at harddiskene mine overlevde. jordledningen til telefonen gikkt til h*** også :p.... det blir nok billig. fint det ikke er jeg som betaler.

Endret av oddis89
Lenke til kommentar
Lol! Sjekk hva jeg fant da jeg studerte dette skjermbildet! Er et ansikt blant fossilene i den stenen.. stakkars fyr må ha druknet levende i lava :S

 

FET DETALJ <3 OBLIVION <3

6670452[/snapback]

 

Og hvor i all verden er det ansiktet? Og hvilke mods bruker han som har bildet? Jeg skal få meg nytt skjermkort snart så jeg lurer fælt!

Lenke til kommentar

Noen flere...

 

 

ooh...

 

 

Gamle char'en min, Nord som bærte litt mye :whistle:

 

 

ny char...

 

 

den nye... tok en vakt i lvl 1 :!:

 

Har startet enda en ny dark elf, siden den over hadde dårlig valgte skills... kommer vel noen bilder av den jeg nå bruker snart og snart....

 

Bildene er fra:

AMD s939 x2 4600+

2gb Ram

powercolor x800gt 256mb

 

Kan ikke folk begynne og poste korte specs i tillegg? Så vi vet litt hvordan det ser ut på forskjellige systemer?

 

Bytter ut mitt x800gt med ett x1900xt 512mb i morgen ( onsdag) så da kommer noen flere bilder :)

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

Nye Char'en min, Spellsword-aktig

 

Fant noe å stjele for å selge

 

Også for å selge, fra Figthers guilden i Anvil, bare 1 i def

 

 

Bildene er fra:

Asus A8n-Sli Premium

AMD s939 x2 4600+

2gb Ram

Club3D x1900xt

 

Ikke fikset noe i INI enda eller noen tekstur mods enda, skal ta noen utebilder for å skryte av skjermkortet mitt snart med mods :blush:

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

Klarte å slette characteren min med et uhell, så måtte starte på nytt. Startet som female dunmer igjen, bare at nå går jeg mest warrior-baserte skills. Denne characteren skal være en skikkelig "adventurer", og fikk derfor standard classname(Adventurer). Derfor har jeg armorer og alchemy for å klare meg alene, samt marksman og sneak til jakting.

 

Min nye character, 'Narja'.

post-44756-1157736534_thumb.jpg

 

Her ser hun nedover dalen.

post-44756-1157736626_thumb.jpg

 

Oppe på fjellet; her sjekker hun offeret sitt.

post-44756-1157736698_thumb.jpg

 

Intel Core 2 Duo E6600

ATI Radeon X1900XT 512mb

2048mb DDR2 RAM.

 

Spiller med 1280x1024, men screenshots er forminsket til 800x640 for å ta mindre plass. Heller mindre oppløsning, og bedre kvalitet. ;)

Lenke til kommentar

Spiller med 1280x1024, men screenshots er forminsket til 800x640 for å ta mindre plass. Heller mindre oppløsning, og bedre kvalitet. ;)

 

 

 

 

Ikke kødd med Lakus! Da kommer teh aye of teh Tigah!

 

 

Bildene er fra:

Asus A8n-Sli Premium

AMD s939 x2 4600+

2gb Ram

Club3D x1900xt

1280:1024 oppløsning, (skal koble til den gamle CRT skjermen nå for litt høyere oplløsning, få se åssn det går)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...