Gå til innhold

Fant bille i ølflasken


Grishnack

Anbefalte innlegg

Takket være denne tråden turte jeg ikke lese Donald mens jeg spiste frokostblanding, men fulgte heller med på hver skje som skulle inn i munnen min. *sutre*

5792700[/snapback]

 

Jeg så heller aldri på frokostblandingen min. Spiste vel mellom en halv og en kvart porsjon havregryn full av små svarte insekter (husker ikke hva de heter). Fikk litt av et sjokk når jeg så ned i bollen.

 

Insektene kom fra dyremat og infiserte kjøkkenet vårt en periode, de hadde tydeligvis funnet veien ned i havregrynet også selv om det var i plastboks med lokk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

bare meg som lurer på hvordan billa kom nedi? var det en kjempebille på flytur rundt om i verden som måtte gå ned i en flaske før korken ble satt på?

For meg virker det logisk a t en bille ikke er dum nok til å gå nedi frivillig og ikke at den har noen grunn til å "slippe" seg nedi :)

Lenke til kommentar

En gang så fant vi to kokte larver i kjelen hvor det var kokt brokkoli. Æsj! Og mamman min våkna faktisk da en edderkopp gikk inn i munnen og nedover :S

 

Edit: Og hvis jeg hadde funnet en knivspiss e.l fra noen matvarer fra Gilde, Freia etc. og de hadde bydd meg matvarer/penger for å holde kjeft, så hadde jeg tatt opp samtalen og solgt det til en konkurrent for enda mere penger :devil:

Endret av king_of_kong
Lenke til kommentar

Faren min jobbet sammen med en som hadde vært en slags kontrollør/matinspektør en periode. Han sjekket blant annet isprodusenter, åpnet rør og gikk grundig til verks. Hos Diplom-IS hadde de åpnet flere rør der det kravlet av larver i pakningene. Tvilsomt om de kom seg i med isen, men antakeligvis kom det av små egg som hadde fulgt med melken til isen, krøpet inn i pakningene og klekket der. I en laaang periode etterpå kjøpte jeg kun Hennig Olsen is (og Drammens is... var før de ble bombet sønder og sammen).

Lenke til kommentar
Faren min jobbet sammen med en som hadde vært en slags kontrollør/matinspektør en periode. Han sjekket blant annet isprodusenter, åpnet rør og gikk grundig til verks. Hos Diplom-IS hadde de åpnet flere rør der det kravlet av larver i pakningene. Tvilsomt om de kom seg i med isen, men antakeligvis kom det av små egg som hadde fulgt med melken til isen, krøpet inn i pakningene og klekket der. I en laaang periode etterpå kjøpte jeg kun Hennig Olsen is (og Drammens is... var før de ble bombet sønder og sammen).

5814997[/snapback]

Jeg fikk plutselig ikke så veldig lyst på Diplom-is. :ermm:

Lenke til kommentar
Er det bare jeg eller jeg bare GANSKE heldig og ikke fått noe mystiske dyr eller noe annet oppi maten eller drikken min hitili iløpet av mitt liv :ermm:  :hmm:   Denne posten her har forandret mitt syn på mat og drikke fra nå av :D  :ermm:

5804349[/snapback]

 

Eller du har ikke lagt merke til dyrene?

5804831[/snapback]

mwhahaha, du er ond

Lenke til kommentar
Det snakkes veldig mye om larver her. Noen som vet hva de blir til, til slutt?

5815055[/snapback]

 

Melormer som man lett kan få i melposer som blir stående lenge, blir til biller...

 

Ganske ekkle greier, husker jeg skulle ta ut en pakke mel en gang, også revna hele dritten, og ut kravla det masse biller :p... De blei fort fanga og kasta inn til øgla :D

Lenke til kommentar

Hmm, ettter å ha lest dette kjennes det ut som om de småjævlene krabber rundt på kroppen min :dontgetit: Dessuten fikk jeg plustelig skikkelig lyst til å vaske rommet mitt, er sikker masse ekle dyr der..

 

Vel, jeg har da også en slik historie på lager. Jeg satt og så på tv mens jeg spiste sånn ferdig salat fra butikken, cæsar salat. Jeg hadde spist omtrent halve, da jeg førte gaffelen mot munnen. Vet ikke helt hva som fikk meg til å se på gaffelen akkurat da, men der så det et helvetes ekkel innsekt! Det så ut som en blanding av møll og gresshoppe! Den var død, men fy f*** så ekkelt! Klarer ikke få det bildet ut av hode, dødt innsekt med dressing.. Mmm :ermm:

 

Har ikke spist ferdigsalater etter det. Ble så kvalm at jeg brakk meg. Tenk om jeg ikke hadde sett det!? Og det som værre er; tenk om den hadde romkamerater!

Lenke til kommentar
En gang satt vi to store feite marker i en baguette til en vi kjenner...Han spiste nesten hele og stoppet pga han skjønte vi hadde putett oppi noe... Han kastet opp da han åpnet baguetten og så endene av de to markene..Han sa det smakte jord.. haha!

5825914[/snapback]

Du er ond. :cry:

5825931[/snapback]

 

Me ond? :devil:

Lenke til kommentar
En gang satt vi to store feite marker i en baguette til en vi kjenner...Han spiste nesten hele og stoppet pga han skjønte vi hadde putett oppi noe... Han kastet opp da han åpnet baguetten og så endene av de to markene..Han sa det smakte jord.. haha!

5825914[/snapback]

:!:

Er vel verre ting man kan stappe i seg tross alt :!:

Lenke til kommentar
Dette var den siste flasken i sekspakningen.

Altså de begynte å bli ganske fulle?

5808396[/snapback]

Hvor full blir man av en sekspakning? Særlig når man er tre personer?

5808432[/snapback]

på bildet ser det ut til og ver 1,5 eller 1,25 liters flasker det er snakk om

 

Det snakkes veldig mye om larver her. Noen som vet hva de blir til, til slutt?

5815055[/snapback]

 

Melormer som man lett kan få i melposer som blir stående lenge, blir til biller...

 

Ganske ekkle greier, husker jeg skulle ta ut en pakke mel en gang, også revna hele dritten, og ut kravla det masse biller :p... De blei fort fanga og kasta inn til øgla :D

5819546[/snapback]

 

 

er vell faktisk melorm egg i alle typer mel , eggene er mindre en melet og dermet er det ingen måte og få det vekk

 

 

 

hadde en bekjent i kristiansand som jobbet på mølla der , han sa at di aldrig tok av di sist 2-3 meterene fra siliene , det var mest egg og sånt der .

 

/ \

| |

| | <- mel silo

| |

| |

|_| under denne streken hentet di ikke mel

| |

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...