Gå til innhold

PHP·pub - Programming With Attitude - and beer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Zend funker da fett hos meg selv om jeg bruker beryl

8482651[/snapback]

 

Har du prøvt å starte ett nytt prosjekt, eller åpne så og si alle andre "undervinduer" i programmet?

Hos meg kommer det da bare en grå rute... Setter jeg vindusbehandleren tilbake til metacity, virker det fint...

Gjelder nesten alle programmer skrevet i Java

Endret av Scix
Lenke til kommentar

Har testet Eclipse, men finner ikke PHP støtte for det...

Stod noe på hjemmesiden deres, at de holdt på med å utvikle noe greier. Lastet det ned, men det eneste som skjedde var at jeg måtte reistallere Eclipse pga. alvorlig feil eller noe i den duren...

Lenke til kommentar

<?php
$myword = 'Python grusebanker dette forbaska drittspråket!';

if($myword[0] === strtoupper($myword[0]) )
{
//jepps
}

?>

Eventuelt kan du bruke substr, men det er det lite poeng i her. Du kan òg sjekke om ucfirst($myword) er lik $myword..

Endret av dabear
Lenke til kommentar
ilpostino, Los, Loomy er også her ja!

Artig!

 

Da kanskje jeg kommer til å kikke innom her litt mer siden det er flere av "oss" her.

 

Er Ueland fortsatt en del av HW, i så fall burde de snart klare å få til en avansert PHP del. Siste jeg var her så var han positiv til det.

8481399[/snapback]

Er her enda jeg og ja ;)

Gikk jo en diskusjon om det for litt siden, dog døde vel diskusjonen litt ut plutselig?

Lenke til kommentar
ilpostino, Los, Loomy er også her ja!

Artig!

 

Da kanskje jeg kommer til å kikke innom her litt mer siden det er flere av "oss" her.

 

Er Ueland fortsatt en del av HW, i så fall burde de snart klare å få til en avansert PHP del. Siste jeg var her så var han positiv til det.

8481399[/snapback]

Er her enda jeg og ja ;)

Gikk jo en diskusjon om det for litt siden, dog døde vel diskusjonen litt ut plutselig?

8498115[/snapback]

Trodde det ble vedtatt at det ikke skulle opprettes noen ny seksjon, jeg.

Ønsket og etterspørselen er jo der, hvorfor ikke bare opprette forumet som en test om ikke annet. Se hvordan det går.

Lenke til kommentar
Noen som vet hvordan det går med Vikingboard da?

8509010[/snapback]

Utviklerene er angrepet av henholdsvis eksamner og russefeiring. Jeg har en eksamen hver 14.dag fremover, litt begrenset med tid å bruke til prosjektet da desverre. Og når det appåtil er vanskelig å finne talenter som har litt tid å bruke blir det fort dødtid i eksamensperioder o.l

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...