Gå til innhold

Leter etter norsk guide til monkey serien

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Noen som finner norske Monkey island guider? Google fant ikke noe.

5773836[/snapback]

Tror ikke det finnes, spør her så kanskje noen kan svare :) har ihvertfall spillt igjennom det meste.

Skrevet

Hvis du klarer å spille spillet så burde du vel kunne lese en engelsk guide til spillet? Er bare å søke på google så finner du mange ivertfall.

Lykke til!

Skrevet

Men for all del, ikke les walkthroughen fra ende til annen! Da ødelegger man jo hele moroa med spillene! Mye av sjarmen til disse spillene går jo nettopp ut på at man skal måtte tenke litt, prøve alt mulig selv om det virker kjempeteit (humoren er jo utrolig viktig i disse spillene, så det er mange overraskelser i dem), traske litt rundt og se om man virkelig har vært alle steder osv.

Dersom man sitter med en walkthrough klar for hver minste ting, så går du glipp av mye, veldig mye! ;)

Skrevet

Sorry dobbelpost men har kommet til part 3 det jeg skal fornerme piratene. Hva er teknikken der? Jeg har kommet forbi den før.

Skrevet
Sorry dobbelpost men har kommet til part 3 det jeg skal fornerme piratene. Hva er teknikken der? Jeg har kommet forbi den før.

5796450[/snapback]

Er ikke noe teknikk. Du må bare se hvilke fornærmelser som oppveier hverandre.

Skrevet

Monkey Island serien er genial, har mora meg mye med dem. Det med piraten bare førsøkte jeg meg fra flere ganger. Brukte mange førsøk, men klarte det til slutt

:)

• 3 uker senere...
Skrevet
Hei du ^^

Jeg har laget en Norsk guide til The Curse of Monkey Island hvis det kunne hjelpe?

Stikk innom http://mi.moo.no og sjekk  :!:  ->Trykk på "Juks og Hjelp"

5916663[/snapback]

Jo takk :)

Men den kom noen dager for sent.. Jeg holder på med firern nå og har litt og bryne meg på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...