Gå til innhold

GeForce4 Ti 4200


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Heisann

 

Har et GeForce4 Ti 4200 i dag, men kjøpt ny TV (37") med HDMI og DVI inngang. Noen som har skjermkort å anbefale? Har en shuttle pc med mainboard FB61.

5761808[/snapback]

 

Det spørs litt hvilket bruk du skal ha det til? Film/TV-serier/Internett osv eller spill?

Endret av oysfaerg
Lenke til kommentar
Heisann

 

Har et GeForce4 Ti 4200 i dag, men kjøpt ny TV (37") med HDMI og DVI inngang. Noen som har skjermkort å anbefale? Har en shuttle pc med mainboard FB61.

5761808[/snapback]

 

Det spørs litt hvilket bruk du skal ha det til? Film/TV-serier/Internett osv eller spill?

 

Edit: Til vanlig bruk kan jo kanskje dette kortet være aktuelt. Har hdmi istedet for DVI.

5761827[/snapback]

 

Ser film og tv serier gjennom den. Snille DC++ :thumbup:

Spiller battlefield 2 og Counter strike (battlefield 2 kun på min bærbare per idag)

Surfer normalt.

Enkel bildebehandling.

Lenke til kommentar
Har du ikke DVI utgang på Ti4200? Det har jeg.

5761866[/snapback]

 

Jo, det stemmer nok det, men er jo interessert i å oppgradere til ett kort som Battlefield 2 funker på. HDMI utgangen er jo noe å sikle på det også om bare hovedkortet mitt støtter den type skjermkort? :whistle:

Lenke til kommentar

Har nå sett litt på dette.. Powercolor Radeon X800 Pro

 

Er det noe for min TV og ønske for bruk syntes dere? :whistle:

 

Merker at mitt TI 4200 ikke akkurat er veldig rått på den nye tven. Klarte ikke høyere oppløsning enn 1024x768. Leit. I tillegg er bilde noe uklart. Når jeg ser DVD klarer den ikke å takle at teksten kommer inn og når jeg kjører avi filer (både musikkvideoer og tv-serier) så kutter den i alle ender; null fullskjerm.. igjen leit.

 

Tips råd vink kjeft enyting goås!!

 

Koblet til med DVI kabel btw

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...