Gå til innhold

Teori klasse B - Tråden som kan hjelpe deg


Kron

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du får vel 1 feil likevel uansett om du tipper eller svarer blankt. Men hvis det er et spørsmål du ikke har peiling på, så kan du jo prøve å tenke deg situasjonen og prøve å huke bort de som er mest sannsynlig er feil. Så kan du tippe på de du har resonert deg frem til som mest sannsynlig er logiske svar til oppgaven. Tenk logisk. :)

Lenke til kommentar

jeg tok teorien idag for første gang.. jeg bestod med 6 feil... Skjønner ikke hvordan folk kan stryke.. det var jo relativt lett egentlig, men grunnet en bok som var utgått på dato i 1998 så var det noen spørsmål jeg fikk som ikke stod i boken.. men mesteparten av de gikk greit, men kan jo også hende at de som tryker på første forsøk ikke leser i det hele tatt og tror at dette er ren plankekjøring

Lenke til kommentar
jeg tok teorien idag for første gang.. jeg bestod med 6 feil... Skjønner ikke hvordan folk kan stryke.. det var jo relativt lett egentlig, men grunnet en bok som var utgått på dato i 1998 så var det noen spørsmål jeg fikk som ikke stod i boken.. men mesteparten av de gikk greit, men kan jo også hende at de som tryker på første forsøk ikke leser i det hele tatt og tror at dette er ren plankekjøring

7991629[/snapback]

 

Det kommer ann på hvilken prøve man får. Første gangen hadde jeg 14 feil, og hadde 4 feil andre gangen, uten å lese noe mer.

Lenke til kommentar
jeg tok teorien idag for første gang.. jeg bestod med 6 feil... Skjønner ikke hvordan folk kan stryke.. det var jo relativt lett egentlig, men grunnet en bok som var utgått på dato i 1998 så var det noen spørsmål jeg fikk som ikke stod i boken.. men mesteparten av de gikk greit, men kan jo også hende at de som tryker på første forsøk ikke leser i det hele tatt og tror at dette er ren plankekjøring

7991629[/snapback]

6 feil.. dvs. 2 feil unna å stryke. Tilfeldigheter kunne gitt deg 2 spørsmål med et noe uventet svar. Tilfeldigheter spiller mye inn her.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

OK, har tenkt og begynne med lappen nå. (viste ikke om jeg skulle opprette egen tråd, men men)

Hva skal man begynne med? kjøpe den boka og cd'en? begynne og lese på teorien?

Hvor mye koster lappen totalt egentlig? er det det som står i første post, på slutten, er det ikke mer enn det??

Har hørt om en som sa at han betalte 40K eller noe...

(er 17btw)

(bor i Oslo)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...