Gå til innhold

Teori klasse B - Tråden som kan hjelpe deg


Kron

Anbefalte innlegg

JAAAAAAAA!

 

da var endelig teorieprøven endelig bestått! fikk 6 feil da men bestått er bestått.

Leste litt igår, det jeg leste mest på var hele Atferd i trafikk kapitele siden du får mest spørsmal fra det kapitele.

 

Lykke til videre dere andre  :thumbup:

8587568[/snapback]

Gratulerer! Det er ein utruleg herleg følelse! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Les, ta prøver. Les, ta prøver og les, ta prøver.. Einaste som hjelper =)

 

Kan trøsta deg med at ein venn av meg som ikkje har klart han. Fyrste gongen hadde han 9 feil.. Den andre gongen hadde han 14 og no nettopp hadde han 11. :p

Endret av aspic
Lenke til kommentar
Det var ikke så laaaaang ventetid, tok 10 min :yes:

Men jeg greide det IKKE :realmad:  :realmad:  :realmad:

Kan ikke huske sist jeg ble så sur ass :nei:

 

Men sånn er det, men er det noen som har noen tips til meg?

Skal ta den igjen om 2 uker

8639238[/snapback]

 

Synn, hvor mangen feil fikk du?

Et tips fra meg, les hele Atferd i trafikken kapitele så mye at du kan nesten alt om utenatt, les gjennom det en gang daglig, skumles på de andre kapitlene også så klart, gå på teoritentamen.no å ta den prøven så mangen ganger så mulig.

 

En jeg kjenner brukte 9 fårsøk på teorien hehe :p

Lenke til kommentar
Det var ikke så laaaaang ventetid, tok 10 min :yes:

Men jeg greide det IKKE :realmad:  :realmad:  :realmad:

Kan ikke huske sist jeg ble så sur ass :nei:

 

Men sånn er det, men er det noen som har noen tips til meg?

Skal ta den igjen om 2 uker

8639238[/snapback]

 

Synn, hvor mangen feil fikk du?

Et tips fra meg, les hele Atferd i trafikken kapitele så mye at du kan nesten alt om utenatt, les gjennom det en gang daglig, skumles på de andre kapitlene også så klart, gå på teoritentamen.no å ta den prøven så mangen ganger så mulig.

 

En jeg kjenner brukte 9 fårsøk på teorien hehe :p

8651074[/snapback]

Fikk 12 feil :blush: Men leste HELE boka, men kanskje ikke godt nok, eller så fikk jeg bare "feil" prøve :p Men håper jeg består neste gang, har allerede bestått den prøven på teoriproven.no :yes: Men den du anbefaler, er det den som koster 30 kr?

Lenke til kommentar

Skal ta teoriprøven på Onsdag. Har tatt testen på teoritentamen.no 12-13ganger og har lest boka en gang. Har bestått alle gangene jeg har prøvd. De siste gangene fikk jeg alt riktig. Jeg forstår det slik at teoritentamen nesten er lik den virkelige teoriprøven. Kan noen bekrefte dette? :)

 

Mvh

Christian

Lenke til kommentar

Jepp, da var teoriprøva gjennomført. Stod med fire feil :)

 

Da gjenstår en veiledningstime, en langkjøring, og en kort langkjøring, og til slutt oppkjøringa :)

 

Et tips til alle dere som skal ta teoriprøva, se godt på bildene. Jeg kikket over alle spørsmålene før jeg gjorde med ferdig og så plutselig på et bilde at det var et vikepliktsskilt gjemt der :p Så se godt etter på bildene ;)

Lenke til kommentar
Jepp, da var teoriprøva gjennomført. Stod med fire feil :)

 

Da gjenstår en veiledningstime, en langkjøring, og en kort langkjøring, og til slutt oppkjøringa :)

 

Et tips til alle dere som skal ta teoriprøva, se godt på bildene. Jeg kikket over alle spørsmålene før jeg gjorde med ferdig og så plutselig på et bilde at det var et vikepliktsskilt gjemt der :p Så se godt etter på bildene ;)

8679934[/snapback]

Det SKAL jeg huske på neste gang ;) Gratulerer så mye med teorien ;) 4 Feil er ikk dårlig ass :thumbup:

Lenke til kommentar
Jepp, da var teoriprøva gjennomført. Stod med fire feil :)

 

Da gjenstår en veiledningstime, en langkjøring, og en kort langkjøring, og til slutt oppkjøringa :)

 

Et tips til alle dere som skal ta teoriprøva, se godt på bildene. Jeg kikket over alle spørsmålene før jeg gjorde med ferdig og så plutselig på et bilde at det var et vikepliktsskilt gjemt der :p Så se godt etter på bildene ;)

8679934[/snapback]

 

Gratulerer, 4 feil på første forsøk var jo ganske bra.

 

Jeg har trafikkalt grunnkurs og førstehjelpskurs igjen så er det oppkjøringa :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...