Gå til innhold

Teori klasse B - Tråden som kan hjelpe deg


Kron

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvor er det man søker om å få ta lappen? På internett liksom.

8307597[/snapback]

 

Du kan få søknadsskjema på alle kjøreskoler eller hos statens vegvesen. Du kan også søke på internett - da får du en kode som du må ta vare på til senere. Denne trenger du for å f.eks bestille oppkjøring senere.

Lenke til kommentar

Jeg har lese og skrivevansker som folk kaller det, det heter jo egentlig dysleksi. Men men… Jeg skal ta teoriprøven til onsdag neste uke. På hvilke måte er det best å øve på?

Jeg er ikke helt dum eller, har 3-4 på skolen…

Noen andre som har dysleksi her som har bestått prøven?

Lenke til kommentar
Jeg har lese og skrivevansker som folk kaller det, det heter jo egentlig dysleksi. Men men… Jeg skal ta teoriprøven til onsdag neste uke. På hvilke måte er det best å øve på?

Jeg er ikke helt dum eller, har 3-4 på skolen…

Noen andre som har dysleksi her som har bestått prøven?

8355466[/snapback]

 

Jeg kjenner mange med dysleksi som har strøket pga det. Dersom du føler at dette kan bli et problem behøver du ikke uroe deg. Si ifra om dette i god tid, og du kan avlegge en muntlig prøve med sensor. Uansett mener jeg at de nye prøvene med kun ett riktig svaralternativ er bedre tilrettelagt folk med dysleksi. :)

 

Beste måte å øve på? Tror teoriboken fra ATL finnes på lyd-CD. Kanskje den beste fremgangsmetoden for de med lese og skrivevansker.

Lenke til kommentar

Tok akkurat prøven for første gang, 3 feil =) Syns den var stort sett ganske enkel, var endel vanskelige spørsmål, men alternativene gjorde det lett, Hva kvadratroten av 82222 er blir ganske enkelt hvis alternativene er gul, rød, blå, 286 og agurk.. hehe...

 

1 ting jeg holdt på å brenne meg på: se GODT etter kollektivskilt og "buss" i kjørefeltene, etter å ha gått gjennom hadde jeg krysset 3 feil pga. at jeg ikke så at det stod "buss", syns det stod litt vel svakt for å være en prøve. Men ellers grei skuring.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...