Gå til innhold

Playstation 3 lanseres i november 2006


Anbefalte innlegg

Endelig (NB NB NB) er det 100% klart at sony har blitt krafig forsinket på grunn av komplikasjoner vedr. valget av blueray formatet. Konsollen kommer på markedet et år etter MS X360 :thumbup: (TOMMELEN I VÆRET FOR AT PS3 I DET HELE TATT KOMMER.)

 

Joystiq

 

NB :

Ordet "endelig" er i denne sammenhengen brukt for å påpeke at dette er etterlengtet informasjon, ikke at jeg virkelig godter meg over Sonys forsinkelser.

Endret av wilbur626
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Klokken 07:00 i morgen tidlig norsk tid får vi vite sannheten fra Sony.

Men dette ser utrolig mørkt ut.

 

Xbox360 får nå et gratis år å etablere seg enda bedre på, så kommer kanskje revolution som neste konsoll, noen blir selvfølgelig å kjøpe den også, men hvem i all verden har viljestyrke nok til å vente helt til 2007 med å kjøpe sin neste konsoll.

 

Frykter for at sony har stukket kjepper i sine egne hjul nå ja. :hrm:

Lenke til kommentar
Klokken 07:00 i morgen tidlig norsk tid får vi vite sannheten fra Sony.

Men dette ser utrolig mørkt ut.

 

Xbox360 får nå et gratis år å etablere seg enda bedre på, så kommer kanskje revolution som neste konsoll, noen blir selvfølgelig å kjøpe den også, men hvem i all verden har viljestyrke nok til å vente helt til 2007 med å kjøpe sin neste konsoll.

 

Frykter for at sony har stukket kjepper i sine egne hjul nå ja.  :hrm:

5754948[/snapback]

 

Ser mørkt ut?? Selvfølgelig skulle vi gjerne hatt PS3 nå. Men det er da på ingen måte negativt at Xbox360 får etablert seg? Det er en knakende god konsoll. Og Revolution kan jo også bli spennende.

 

Jeg tror at denne utsettelsen er bra for prisnivået på PS3, blueray eller ikke.

 

Dr Peedee

Lenke til kommentar
Ser mørkt ut?? Selvfølgelig skulle vi gjerne hatt PS3 nå. Men det er da på ingen måte negativt at Xbox360 får etablert seg? Det er en knakende god konsoll. Og Revolution kan jo også bli spennende.

 

Jeg tror at denne utsettelsen er bra for prisnivået på PS3, blueray eller ikke.

 

Dr Peedee

5754984[/snapback]

 

Ser mørkt ut for salgstallene for Sony ja. Jeg tror de færreste vil kjøpe ps3 etter at de allerede har kjøpt en eller to neste generasjonskonsoller, uannsett hvor god pris de kommer med.

 

Men i morgen får vi i alle fall vite hvordan Sony ser på situasjonen.

Lenke til kommentar
Ser mørkt ut?? Selvfølgelig skulle vi gjerne hatt PS3 nå. Men det er da på ingen måte negativt at Xbox360 får etablert seg? Det er en knakende god konsoll. Og Revolution kan jo også bli spennende.

 

Jeg tror at denne utsettelsen er bra for prisnivået på PS3, blueray eller ikke.

 

Dr Peedee

5754984[/snapback]

 

Ser mørkt ut for salgstallene for Sony ja. Jeg tror de færreste vil kjøpe ps3 etter at de allerede har kjøpt en eller to neste generasjonskonsoller, uannsett hvor god pris de kommer med.

 

Men i morgen får vi i alle fall vite hvordan Sony ser på situasjonen.

5755049[/snapback]

 

Ok, på Sony's vegne så.. da forstår jeg. Men for oss forbrukere tror dette bare betyr lengre ventetid. Sony kommer til å selge i bøtter og spann. Bare vent. Så lenge det heter Sony så...

 

Dr Peedee

Lenke til kommentar
Endelig er det 100% klart at sony har blitt krafig forsinket på grunn av komplikasjoner vedr. valget av blueray formatet. Konsollen kommer på markedet et år etter MS X360  :thumbup:

 

Joystiq

5754577[/snapback]

Jeg har beklageligvis dårlig erfaring med Joystiq som kildehenvisning da de ofte spyr ut rykter i stort antall. Om du har en mer sikker kilde kunne det være å foretrekke. Uansett så virker det ikke helt usannsynlig at den lanseres i november 2007, men man vet jo aldri. Ellers tror jeg ikke vi skal henge oss for mye opp i at den kommer et år senere enn Xbox 360. Sony har en sterk fast kundebase i Asia som av en eller annen grunn ofte foretrekker asiatiske produkter.

 

Det er litt som med den amerikanske borger som skal ha alle de fine "amerikanske" produktene som selges, og ikke noe skit fra Asia. Det var vel slik før, men det er vel gått vekk nå. Hvertfall nesten helt.

 

Ellers gleder jeg meg veldig til Revolution. Man kan jo nesten ikke vente på å høre om alle konsollene :)

Lenke til kommentar

Kilde nr 2 :

 

http://www.gamesindustry.biz/content_page.php?aid=15354

 

"However, it's not clear whether Nihon Keizai Shimbun is reporting on leaked details from this conference, or whether the report is based on information from other sources."

 

De som venter på PS3 kan jo be på sine knær fram til klokka 0700 om at dette bare er tullprat ;)

 

Revolution kommer til å stjele hele showet fra ps3, så sony er eid.

Endret av wilbur626
Lenke til kommentar

PS3, XBox360, Revolution, whatever... Er det vanskelig for folk å skjønne at KONKURRANSE mellom de ulike produsentene er det som gir gode produkter? Å sitte og juble over at en konsoll er utsatt, er så uintelligent at jeg skjemmes på vedkommendes vegne.

Endret av Linuxguru
Lenke til kommentar

Meget smart av Sony. Vent til 360 er gammelt nytt og begynner å henge langt etter PC-er grafisk. De som har kjøpt 360 har gått lei og venter på det store nye, og så kommer PS3, med kremgrafikk og titler som har fått mange måneders ekstra utvikling, i motsetning til 360-spillene som er rushet ut til release og leveres fulle av bugs som må patches i ettertid.

 

PS3 FTW!

Endret av Rævalution
Lenke til kommentar
PS3, XBox360, Revolution, whatever... Er det vanskelig for folk å skjønne at KONKURRANSE mellom de ulike produsentene er det som gir gode produkter? Å sitte og juble over at en konsoll er utsatt, er så uintelligent at jeg skjemmes på vedkommendes vegne.

5755433[/snapback]

 

Hvem har jublet ?

Lenke til kommentar

Oioioi, dette taper de stort på.

 

Det viser bare at det virkelig var et sjakktrekk av Microsoft å lansere uten å vente på at noe nytt film/lagringsformat var ferdig spesifisert og klart for masseproduksjon. Hvem vet; nå ser det vel kanskje ut til at HD-DVD-tillegget til Xbox 360 er på markedet FØR Sony i det hele tatt slipper PS3 med Blu-Ray - utrolig hvis Xbox 360 tross alt ender opp med å bli den første konsollen som har støtte for et nytt medieformat!

 

Tror nok at mange av de som har sittet på gjerdet kommer til å gå for Xbox 360 nå - greit nok å vente en måned eller tre for noe man tror er bedre eller har et merkelig fan-forhold til, men når det er snakk om i beste fall et helt års ventetid - kanskje 1,5 år her i Europa i forhold til Xbox 360-lanseringen så vil fristelsen blir stor for mange. Og jo lenger frem til PS3 jo flere vil tenke som så at de like gjerne kan ha et års moro med Xbox 360 og heller kjøpe PS3 senere hvis den viser seg å være merkbart bedre.

Endret av Doogle
Lenke til kommentar
Hvem har jublet?

 

Endelig er det 100% klart at sony har blitt krafig forsinket på grunn av komplikasjoner vedr. valget av blueray formatet. Konsollen kommer på markedet et år etter MS X360  :thumbup:

 

Joystiq

5754577[/snapback]

 

Dette ser ut som jubling for meg da. Tommelen opp, og ordlyden med "endelig", så ser det ut som dette er noe du har gledet deg til.

Endret av Pastor Lorentzen
Lenke til kommentar

"Endelig" betyr at det er kommet en konklusjon på alle rykter og spekulasjoner. "Endelig er det klart at Jesus har kommet tilbake fra heden" betyr ikke at "Jesus endelig er kommet tilbake fra heden".

 

Tommel opp viser min takknemmelighet for at PS3 faktisk blir lansert.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...