Gå til innhold

TES: Cdon og forhåndsbestilling...?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hey,

har forhåndsbestilt Oblivion fra Cdon.no.

Første gangen jeg har gjort det ; har cdon god service? Kjappe, tidlig ute osv?

Damn, lenge siden jeg har hatt sånne "sjekke forumer hver dag" forventinger til et spill, haha! Går i barndommen! :D

Endret av thomanil
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som vet hvor jeg er garantert spillet på launchdagen?

så jeg slipper å vente.

Er nok best å kjøpe online, da har man sjansen for å få det litt før.

Skrevet

Jeg har bare forhåndsbestilt et spill før, og det var World of Warcraft fra CDON. Jeg fikk spillet med posten releasedagen, så jeg regner med at jeg vil få Oblivion den 24. også.

(Ja, jeg har også forhåndsbestilt Oblivion fra CDON.)

Skrevet

Betryggende å høre at de bruker å være presis! Det begynner å bli såpass lenge siden jeg bestilte oblivion (fra cdon) at jeg nesten glemte av det her en dag. :D

Skrevet
En venn av meg kjøpte Black & White 2 der... han fikk det dagen før releasen.

5754099[/snapback]

Jeg har bestillt fra Gamezone, håper jeg får det dagen før! :p

5754101[/snapback]

Skrevet (endret)

Forhåndsbestillte mario kart ds hos gamezone, og det fikk jeg dagen etter release :whistle: , men tipper ikke det hadde topp prioritet. Regner med at oblivion kommer på dagen (eller før) :)

Endret av Blue--Sky
Skrevet

Hehe, en gang da jeg forhåndsbestilte KOTOR2 fra CDON, fikk jeg det hele tre dager før release.

Haken var dog at jeg fikk X-box versjonen når jeg hadde bestilt PC-versjonen. Dere kan tro jeg ble irritert! ^^

Slike feil er dog slikt som skjer med alle i alle butikker, det er langt ifra noe CDON-only tilfelle, og de er generelt sett flinke på service. Jeg har aldri hatt problemer med dem før, og det sier litt, for jeg har bestilt MASSE derifra i løpet av de siste årene.

Både CDON og Gamezone er gode butikker. Begge to er fullt til å stole på, og begge to sender ut et par dager før release slik at du kan få det på dagen/en dag før (om du er veldig heldig). :)

Skrevet (endret)

Litt offtopic: Jeg bestillte Command & Conquer: The First Decade natt til mandag i forrige uke fra Gamezone, å jeg hadde det tirsdag ettermiddag...

Antar/håper at jeg har spillet en dag før jeg :)

Edit: Om det har noe å si om en har vært tidlig ute med å forhåndsbestille?

Endret av Istapp
Skrevet

Noen som vet om platekompaniet vanligvis leverer raskt? Bestilte noen cder der en gang, og mener å huske at det gikk rimelig kjapt, men har aldri gjort forhåndsbestillinger der før.

Skrevet
Noen som vet om platekompaniet vanligvis leverer raskt? Bestilte noen cder der en gang, og mener å huske at det gikk rimelig kjapt, men har aldri gjort forhåndsbestillinger der før.

5755381[/snapback]

har ikke forhånds bestillt der før, men tok 1-2 dager bare, men jeg bor i oslo så det meste tar kort tid. bestshop har rekorden da. 12 timer fra jeg bestillte til den dumpa ned i postkassa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...