thomanil Skrevet 14. mars 2006 Skrevet 14. mars 2006 (endret) Hey, har forhåndsbestilt Oblivion fra Cdon.no. Første gangen jeg har gjort det ; har cdon god service? Kjappe, tidlig ute osv? Damn, lenge siden jeg har hatt sånne "sjekke forumer hver dag" forventinger til et spill, haha! Går i barndommen! Endret 14. mars 2006 av thomanil
stekri88 Skrevet 14. mars 2006 Skrevet 14. mars 2006 Noen som vet hvor jeg er garantert spillet på launchdagen? så jeg slipper å vente. Er nok best å kjøpe online, da har man sjansen for å få det litt før.
Dʋgɢtung Skrevet 14. mars 2006 Skrevet 14. mars 2006 Jeg har bare forhåndsbestilt et spill før, og det var World of Warcraft fra CDON. Jeg fikk spillet med posten releasedagen, så jeg regner med at jeg vil få Oblivion den 24. også. (Ja, jeg har også forhåndsbestilt Oblivion fra CDON.)
Hr. Jenssen Skrevet 14. mars 2006 Skrevet 14. mars 2006 CDON sender slik at du får det på release-datoen, så med mindre Mr. Mailman flopper, skal den ligge i postkassa di den 24. Mars (eller når spillet måtte komme ut).
slash Skrevet 14. mars 2006 Skrevet 14. mars 2006 Betryggende å høre at de bruker å være presis! Det begynner å bli såpass lenge siden jeg bestilte oblivion (fra cdon) at jeg nesten glemte av det her en dag.
akristina92 Skrevet 14. mars 2006 Skrevet 14. mars 2006 Stjeler tråden litt, jeg Gamezone.no - hvordan er de? Tror dere jeg vil få spillet på release-dagen?
stekri88 Skrevet 14. mars 2006 Skrevet 14. mars 2006 En venn av meg kjøpte Black & White 2 der... han fikk det dagen før releasen.
Saddlefall Skrevet 14. mars 2006 Skrevet 14. mars 2006 En venn av meg kjøpte Black & White 2 der... han fikk det dagen før releasen. 5754099[/snapback] Jeg har bestillt fra Gamezone, håper jeg får det dagen før!
Istapp Skrevet 14. mars 2006 Skrevet 14. mars 2006 Har også bestillt fra Gamezone. La oss håpe det er "the real thing"
Catch`Alpha Skrevet 14. mars 2006 Skrevet 14. mars 2006 En venn av meg kjøpte Black & White 2 der... han fikk det dagen før releasen. 5754099[/snapback] Jeg har bestillt fra Gamezone, håper jeg får det dagen før! 5754101[/snapback]
Blue--Sky Skrevet 14. mars 2006 Skrevet 14. mars 2006 (endret) Forhåndsbestillte mario kart ds hos gamezone, og det fikk jeg dagen etter release , men tipper ikke det hadde topp prioritet. Regner med at oblivion kommer på dagen (eller før) Endret 14. mars 2006 av Blue--Sky
Hr. Jenssen Skrevet 14. mars 2006 Skrevet 14. mars 2006 Hehe, en gang da jeg forhåndsbestilte KOTOR2 fra CDON, fikk jeg det hele tre dager før release. Haken var dog at jeg fikk X-box versjonen når jeg hadde bestilt PC-versjonen. Dere kan tro jeg ble irritert! ^^ Slike feil er dog slikt som skjer med alle i alle butikker, det er langt ifra noe CDON-only tilfelle, og de er generelt sett flinke på service. Jeg har aldri hatt problemer med dem før, og det sier litt, for jeg har bestilt MASSE derifra i løpet av de siste årene. Både CDON og Gamezone er gode butikker. Begge to er fullt til å stole på, og begge to sender ut et par dager før release slik at du kan få det på dagen/en dag før (om du er veldig heldig).
Istapp Skrevet 14. mars 2006 Skrevet 14. mars 2006 (endret) Litt offtopic: Jeg bestillte Command & Conquer: The First Decade natt til mandag i forrige uke fra Gamezone, å jeg hadde det tirsdag ettermiddag... Antar/håper at jeg har spillet en dag før jeg Edit: Om det har noe å si om en har vært tidlig ute med å forhåndsbestille? Endret 14. mars 2006 av Istapp
DP Rusher Skrevet 14. mars 2006 Skrevet 14. mars 2006 Noen som vet om platekompaniet vanligvis leverer raskt? Bestilte noen cder der en gang, og mener å huske at det gikk rimelig kjapt, men har aldri gjort forhåndsbestillinger der før.
thomassit0 Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 BF2 fikk jeg faktisk 2 dager før rls men når jeg har bestilt cder, altså ikke forhåndsbestilling så tar det ofte en hel uke før jeg får den.
Gunfreak Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 Noen som vet om platekompaniet vanligvis leverer raskt? Bestilte noen cder der en gang, og mener å huske at det gikk rimelig kjapt, men har aldri gjort forhåndsbestillinger der før. 5755381[/snapback] har ikke forhånds bestillt der før, men tok 1-2 dager bare, men jeg bor i oslo så det meste tar kort tid. bestshop har rekorden da. 12 timer fra jeg bestillte til den dumpa ned i postkassa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå