Gå til innhold

Telenor faktura kr 0,-

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ikke kunde hos Telenor, likevel har de sendt meg en faktura på kr 0! 
Hvordan skal jeg forstå dette?

Flere som er blitt utsatt for liknende?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde jeg fått en faktura på 0 kr så hadde jeg rammet den inn og hengt det på veggen. Hva var forfall dato på faktura ?

Skrevet
Nimrad skrev (7 minutter siden):

Utrolig hva folk spør om på internett i stedet for å bare kontakte de som kan svare på dette.

Det er enklere å få vettuge svar fra forumet enn fra Telenors kundeservice.

Å skrive en forumpost tar maks 30 sekunder. Deretter kan man sjekke svarene noen dager senere, og det tar maks et par minutter å skumlese og sile ut et vettugt svar.

Total tidsbruk på forumet er altså maksimalt 2,5 minutter.

Se det i motsetning til å kontakte Telenors kundeservice, der man risikerer å måtte vente i 30-45 minutter, høre på ventemusikk, bare for å snakke med en uopplyst noldus som ikke skjønner problemet, som sier han skal sette deg over til noen som kan svare, bare for at samtalen avbrytes.

• Liker 4
  • Innsiktsfullt 1
Skrevet
Datata skrev (12 timer siden):

Jeg er ikke kunde hos Telenor, likevel har de sendt meg en faktura på kr 0! 
Hvordan skal jeg forstå dette?

Flere som er blitt utsatt for liknende?

Det må stå noe informasjon på faktura som kan peke deg i retning hva det gjelder? 

• Liker 1
Skrevet
Satan666 skrev (9 minutter siden):

Å skrive en forumpost tar maks 30 sekunder. Deretter kan man sjekke svarene noen dager senere, og det tar maks et par minutter å skumlese og sile ut et vettugt svar.

Total tidsbruk på forumet er altså maksimalt 2,5 minutter.

Se det i motsetning til å kontakte Telenors kundeservice, der man risikerer å måtte vente i 30-45 minutter, høre på ventemusikk, bare for å snakke med en uopplyst noldus som ikke skjønner problemet, som sier han skal sette deg over til noen som kan svare, bare for at samtalen avbrytes.

Man kan også sende en mail til telenor...

• Liker 1
Skrevet
Bjerknez skrev (12 minutter siden):

Det kan man, men det er stadig enklere å få svar fra forumet. Hvis man ikke får svar fra forumet så kan man alltids utsette seg selv for Telenors kundeservice, en form for psykisk selvskading.

• Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Skrevet

Hvordan har du mottatt fakturaen, efaktura eller epost?

Sistnevnte er mest sannsynlig spam for å lure deg. Sjekk avsender eposten skikkelig, som regel står det noe annet enn Telenor, men noen greier også å sende med noe som ser ekte ut.

Hvis du har hatt ett kundeforhold før med Telenor, så kan det være ett problem i systemet dems, da må de kontaktes så sletter de den.

• Innsiktsfullt 1
Skrevet
Satan666 skrev (35 minutter siden):

Ingen på forumet kan fortelle trådstarter hvorfor han eller hun har fått fakturaen, da ingen av oss kjenner til verken fakturaen eller trådstarters eventuelle kundeforhold. Vi kan synse, og dele egne erfaringer med Telenor og med fakturaer på 0 kroner, men for å få en faktisk forklaring må trådstarter snakke med Telenor.

Dessuten overdriver du scenarioet du beskriver. Ring på riktig tid og forklar problemet på en fornuftig måte så slipper du å vente så lenge.

• Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Skrevet
Jobs skrev (18 timer siden):

Hadde jeg fått en faktura på 0 kr så hadde jeg rammet den inn og hengt det på veggen. Hva var forfall dato på faktura ?

Husker ikke

Skrevet
Nimrad skrev (10 timer siden):

Utrolig hva folk spør om på internett i stedet for å bare kontakte de som kan svare på dette.

Man får ikke rede på om andre har opplevd det samme ved å kontakte Telenor.

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet
Bjerknez skrev (10 timer siden):

Ja, men det tar laaaang tid før man får svar, hvis noen gang.

• Innsiktsfullt 1
Skrevet
tsetsefluen skrev (6 timer siden):

Ta kontakt med Telenor på Facebook da. Mye enklere 

Mange har ikke face..hvorfor skal Meta blandes inn her?

• Liker 1
Skrevet
AndersT2 skrev (9 timer siden):

Hvordan har du mottatt fakturaen, efaktura eller epost?

Sistnevnte er mest sannsynlig spam for å lure deg. Sjekk avsender eposten skikkelig, som regel står det noe annet enn Telenor, men noen greier også å sende med noe som ser ekte ut.

Hvis du har hatt ett kundeforhold før med Telenor, så kan det være ett problem i systemet dems, da må de kontaktes så sletter de den.

Den kom som en e-faktura.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...