Datata Skrevet tirsdag kl 16:21 Forfatter Skrevet tirsdag kl 16:21 tsetsefluen skrev (6 timer siden): Ta kontakt med Telenor på Facebook da. Mye enklere Jeg er ikke på noen sk sosiale medier dessverre.
Inge Rognmo Skrevet tirsdag kl 16:32 Skrevet tirsdag kl 16:32 Satan666 skrev (10 timer siden): Se det i motsetning til å kontakte Telenors kundeservice, der man risikerer å måtte vente i 30-45 minutter, høre på ventemusikk, bare for å snakke med en uopplyst noldus som ikke skjønner problemet, som sier han skal sette deg over til noen som kan svare, bare for at samtalen avbrytes. Du glemmer det momentet hvor man først må forklare problemet sitt overfor en chat-bot (eller "tast 1 for ditt, tast 2 for datt") før man kanskje får snakke med et menneske, om man er heldig og har god nok tålmodighet. (jeg har forøvrig hittil aldri vært borti en kundeservice-chat-bot som har klart å løse problemet mitt, bare kaste bort tiden min...) 2 1
Bjerknez Skrevet tirsdag kl 17:30 Skrevet tirsdag kl 17:30 (endret) Satan666 skrev (11 timer siden): Det er enklere å få vettuge svar fra forumet enn fra Telenors kundeservice.... Hvordan synes du det har gått så langt?😅 Endret tirsdag kl 17:30 av Bjerknez 2
Bjerknez Skrevet tirsdag kl 17:32 Skrevet tirsdag kl 17:32 Jeg ringte telenor for 3-4 timer siden angående spørsmål om en faktura. 15 minutter etterpå er saken løst. Når startet denne tråden? 2
Runar Skrevet tirsdag kl 17:41 Skrevet tirsdag kl 17:41 Datata skrev (1 time siden): Den kom som en e-faktura. Hva sto det på den?
Datata Skrevet tirsdag kl 18:57 Forfatter Skrevet tirsdag kl 18:57 Runar skrev (1 time siden): Hva sto det på den? «Forstå fakturaen din Dersom du nylig har bestilt, endret eller avsluttet abonnement kan fakturaen din se annerledes ut enn forventet. Dette skyldes at dato for endring får konsekvenser for perioden du er fakturert for. Mer info på www.telenor.no/faktura Med Mitt Telenor-appen kan du se, betale eller utsette fakturaen din. Last ned appen ved å sende MT til 1999»
Jobs Skrevet tirsdag kl 19:12 Skrevet tirsdag kl 19:12 Send melding og skriv at du trenger og dele opp faktura i avdrag.😆 3
Datata Skrevet tirsdag kl 19:27 Forfatter Skrevet tirsdag kl 19:27 Jobs skrev (13 minutter siden): Send melding og skriv at du trenger og dele opp faktura i avdrag.😆 Ja, det kan absolutt være et alternativ! 🤣🤣🤣
Datata Skrevet tirsdag kl 19:35 Forfatter Skrevet tirsdag kl 19:35 Et lite sidesprang: En annen ytterlighet skjedde i min yrkesaktive tid, den gang det nesten bare var fasttelefon, da fikk jeg postsendt en faktura fra Telenor, den var på hele 18 sider!
Norsk Rev og Co Skrevet tirsdag kl 19:56 Skrevet tirsdag kl 19:56 Å fillern... I natt drømte jeg om en enorm telefonregning på en haug av sider. 1
Runar Skrevet tirsdag kl 22:46 Skrevet tirsdag kl 22:46 Datata skrev (3 timer siden): «Forstå fakturaen din Dersom du nylig har bestilt, endret eller avsluttet abonnement kan fakturaen din se annerledes ut enn forventet. Dette skyldes at dato for endring får konsekvenser for perioden du er fakturert for. Mer info på www.telenor.no/faktura Med Mitt Telenor-appen kan du se, betale eller utsette fakturaen din. Last ned appen ved å sende MT til 1999» Alle fakturaer har linjer med hva som er kjøpt (fakturert) og prisen, i tillegg til totalsum og betalingsdetaljer. Hva står det der? Det du siterer er ingen faktura. 1
Bjerknez Skrevet i går, 02:39 Skrevet i går, 02:39 Er det bare jeg som sitter og venter på det vettuga svaret TS venter på i denne tråden? 😅 1
Norsk Rev og Co Skrevet i går, 05:28 Skrevet i går, 05:28 Lurer på hvor lenge TS klarer å holde denne tråden gående ved å ikke klare å si noe som helst fornuftig om innholdet i denne fakturaen. 1
Bjerknez Skrevet i går, 05:31 Skrevet i går, 05:31 Har man fått en faktura pålydende 0 kr. så er det neppe svindelforsøk. I såfall er det et dårlig et. Det er nå over et døgn fra jeg fik ksvar fra Telenor angående MIn faktura og TS venter fortsatt på en oppklarende svar i denne tråden, selv uten å komme med hva fakturaen inneholder. Ganske fantastisk 😅 1 1
Datata Skrevet 15 timer siden Forfatter Skrevet 15 timer siden Runar skrev (21 timer siden): Alle fakturaer har linjer med hva som er kjøpt (fakturert) og prisen, i tillegg til totalsum og betalingsdetaljer. Hva står det der? Det du siterer er ingen faktura. Jo, dette er alt som står! Pluss summen.
Datata Skrevet 15 timer siden Forfatter Skrevet 15 timer siden Bjerknez skrev (17 timer siden): Er det bare jeg som sitter og venter på det vettuga svaret TS venter på i denne tråden? 😅 Tror ikke vi kommer noen vei med denne. 🫤
Hårek Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden Ser at jeg har en Online e-post faktura med slik tekst under Informasjon. "alt som står! Pluss summen": Men oppe i høyre hjørne står det "Side 1 av 2". Scroll PDF ned til side 2, der står Faktura-spesifikasjon. 1
tsetsefluen Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Datata skrev (På 3.3.2026 den 17.21): Jeg er ikke på noen sk sosiale medier dessverre. Hei. Har funnet ut at en slik faktura betyr at det er de som skylder deg penger. Derfor null kroner
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå