Gå til innhold

Erfaringer med Inspiron 6400


AMDXP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tenkte jeg skulle kjøpe meg en ledning slik at jeg kan bruke min inspiron 6400 i bilen. Men så er det jo så mange forskjellige plugger i de mange laptoper på markede. Noen som gidder hjelpe meg og finne en, slik at jeg kan koble dell'en min til sigarettenneren i bilen? :)

 

Edit: Tenkte noe lignende denne eller denne. Vil det funke? Kom eventuelt med noen norske butikker som selger slike.

Endret av remmm
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

kjøpte med en dell 6400 for en stund siden. sliter med cdbrenning? prøver å brenne noen bilder over på cd. Det går å brenne, men tar en halv time før det blir ferdig. Utrolig treigt med andre ord. Noen som vet hva dete kommer av?`Å få brent 2 cd'r i løpet av en time skal vel ikke være mulig? Takker for svar da dette er utrolig irriterende

Lenke til kommentar
kjøpte med en dell 6400 for en stund siden. sliter med cdbrenning? prøver å brenne noen bilder over på cd. Det går å brenne, men tar en halv time før det blir ferdig. Utrolig treigt med andre ord. Noen som vet hva dete kommer av?`Å få brent 2 cd'r i løpet av en time skal vel ikke være mulig? Takker for svar da dette er utrolig irriterende

7653555[/snapback]

Må vel være dårlige CD-plater som ikke støtter store hastigheter, men det er kanskje ikke sikkert slike er mulige å få kjøpt lenger... så hva annet det kan være vet jeg ikke.

Lenke til kommentar
kjøpte med en dell 6400 for en stund siden. sliter med cdbrenning? prøver å brenne noen bilder over på cd. Det går å brenne, men tar en halv time før det blir ferdig. Utrolig treigt med andre ord. Noen som vet hva dete kommer av?`Å få brent 2 cd'r i løpet av en time skal vel ikke være mulig? Takker for svar da dette er utrolig irriterende

7653555[/snapback]

 

 

Ingen som vet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...