Gå til innhold

TES: Uofisielle/ofisielle Oblivion benchmarks.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fake fake fake.. Som de sier.. Hva med dårligere kort? 10 FPS?

De sa jo det gikk glatt på en X2 +4400 med 1900XT, å glatt vil iallefall si over 60fps mener nå jeg..

Skrevet

De sa jo det gikk glatt på en X2 +4400 med 1900XT, å glatt vil iallefall si over 60fps mener nå jeg..

5743473[/snapback]

Ja hadde du ventet at dårligere kort skulle kunne kjøre spillet med de instillingene?

Syntes talla virket meget sannsynlig, hvis jeg får 19fps med alt på max 4*aa og 16af i 1600*1200 med mitt kort, må spillet være meget godt optimalisert. Da går muligens 2*aa og 4*af glatt..

Men det er mulig jeg prioriterer HDR, jeg må nesten se forskjellene og bestemme meg når jeg har spillet. :)

Men det er jo godt mulig det er fake da, hva vet jeg :roll:

Skrevet

Jeg ble bare så utrolig skuffet over resultatene til 7800GTX kortet som jeg faktisk har :whistle:

Men ja, så ikke på setupen de kjørte.. Men vi får vente å se.. 48 timer til så har vi nok noen skikkelige benchmarks :dribble:

Skrevet

5743473[/snapback]

Ja hadde du ventet at dårligere kort skulle kunne kjøre spillet med de instillingene?

Syntes talla virket meget sannsynlig, hvis jeg får 19fps med alt på max 4*aa og 16af i 1600*1200 med mitt kort, må spillet være meget godt optimalisert. Da går muligens 2*aa og 4*af glatt..

Men det er mulig jeg prioriterer HDR, jeg må nesten se forskjellene og bestemme meg når jeg har spillet. :)

Men det er jo godt mulig det er fake da, hva vet jeg :roll:

5743579[/snapback]

er faktisk litt enig med blue--sky. å kjøre så glatt i 1600x1200 4AA 16AF er ganske bra.

Noe som tyder på at det er fake derimot, er at mitt skjermkort ligger èn FPS bak 7900GT.

til Powerfeed. At et spill går glatt er relativt. En CS-spiller kan si at det ikke går glatt før han har 90++fps, du sier 60.. For meg holder 30-35..

Skrevet

er nok bullshit test mener jeg. Hadde den vært ekte ville noen allerede ha fått tak i linken. Sikkert en som tok en "wild guess".

Skrevet (endret)

Tror ikke på noen tester før det er sikklige tester ikke fake som jeg mener den der er, der er jo standard det der at det kommer flere tullete benchmarks-resultater ut, og det værste er at folk biter på det hver gang. Og de som har 7800gt,7800gtx,x1800,x1900,7900gt,7900gtx kommer til å få en fin opplevelse det er min mening da.

Endret av Fluesopp
Skrevet

For å si det slik: Det der er et bilde på photobucket.com. Hvis det hadde vært ordentlige resultater, hadde de vært å finne på en ordentlig gamer-/hardware-side.

Skrevet

Hm. Rart at det skulle ta så lang tid før Oblivion benchmarks var ute. trodde folk skulle kaste seg over testinga. Mange har jo fått spillet :hmm:

Skrevet

Vet ikke jeg, men er linken i første post nede? kommer værtfall ikke inn på posten.

Uansett så vil jeg ta de første benchmarks i starten med en klype salt, venter heller i spenning på å se hvordan spillet virkelig yter på min egen maskin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...