Gå til innhold

TES: IGN Review , snart her ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Mange blader , internett game magazine o.l har gitt ut sin review av The Elder Scrolls : Oblivion til pc og xbox 360 nå.

Men er det noen har som har en aning om når evt IGN sin Review kommer ut ? De pleier alltid og komme litt i forveien som mange andre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

PC Gamer UK har også review i neste utgave. Så review-versjoner er nok sendt ut for lenge siden. Det skal jo passe sånn at det kommer masse anmeldelser samtidig som spillet slippes for maksimal advertising. De må jo ha noen uker på seg for å spille spillet og så skrive en grundig anmeldelse. Kan ikke anmelde noen videoklipp man har sett.

Endret av Bitex
Skrevet

Skal det virkelig lages en tråd for hver omtale av Oblivion? Spørsmålet trådstarter stilte kunne da like greit postes i tråden som diskuterer Gamereactor's omtale, ettersom det har blitt postet andre omtaler der også.

Skrevet
Skal det virkelig lages en tråd for hver omtale av Oblivion? Spørsmålet trådstarter stilte kunne da like greit postes i tråden som diskuterer Gamereactor's omtale, ettersom det har blitt postet andre omtaler der også.

5742760[/snapback]

Beklager Herr Jensen men dette var bare et spørsmål fra min side i ny tråd , slik at jeg ikke skulle føre Gamereactor`s sin review litt offtopic.

Skrevet

Det skjønner jeg absolutt, men Gamereactor-tråden er allerde langt ut på villspor, og jeg prøver bare å forhindre det mange her allerede har sagt at de frykter vil skje etter at spillet har kommet ut: At det blir en overflom av tråder som handler om ditt og datt. :)

Skrevet
Det skjønner jeg absolutt, men Gamereactor-tråden er allerde langt ut på villspor, og jeg prøver bare å forhindre det mange her allerede har sagt at de frykter vil skje etter at spillet har kommet ut: At det blir en overflom av tråder som handler om ditt og datt. :)

5745883[/snapback]

Ok :)

Skrevet

Det er kanskje en idé at moderator døper om en av trådene eller lager en ny for reviews av oblivion så slipper vi 100 tråder om det.

BTW er en pirat versjon ute nå som IKKE funker

Skrevet (endret)
Personlig gleder jeg meg mest til Gamespot sin review, synest de har best kvalitet på omtalene, Begge to kommer vel snart.

5741276[/snapback]

Word. :yes:

Det er faktisk tre versjoner ute, men alle sammen er bekreftet fake.  :D

5749603[/snapback]

Hør en som har peil... :p:tease:

Endret av MiSP
Skrevet (endret)

Skiter i piratversjoner, har forhåndsbestilt Collectors Edition fra Play.com.

Får bare håpe de har nok til alle som forhåndsbestiller.

Det er så j*vla stress og sitte og vente på cracka patcher og slikt hvis det er buggete ved release.

Endret av Bitex
Skrevet

Er jo greit å spille piratkopi fram til du får plata i posten. I og med at spillet blir sluppet 21.mars i usa...

Har selv bestilt CE hos cdon.com til 518kr, men hvis jeg får muligheten til å starte spillinga noen dager før, klarer nok ikke jeg å holde meg.... :)

Skrevet
Er jo greit å spille piratkopi fram til du får plata i posten. I og med at spillet blir sluppet 21.mars i usa...

Har selv bestilt CE hos cdon.com til 518kr, men hvis jeg får muligheten til å starte spillinga noen dager før, klarer nok ikke jeg å holde meg.... :)

5749970[/snapback]

Og der har vi grunnen til at jeg venter på at DEViANCE skal få fingeren ut av rumpa.

Jeg ønsker spillet så intenst velkommen, at om jeg har muligheten til å spille det noen dager før jeg får Collectors Edition i postkassen, er den risken sannelig verdt å ta.

Hvis det er noen som fortjener godt betalt for spillene sine så er det Bethesda Softworks!

Skrevet

har også bestilt fra CDON, men håper på en piratversjon noen dager tidligere. Skulle ønske at de hadde benyttet samme systemet for nedlasting som Stardock, da kunne vui alle ha hatt spillet på maskinen nå.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...