Gå til innhold

Problem med Need for speed most wanted!


Anbefalte innlegg

Hei!

 

En kompis av meg prøver å spille need for speed most wanted. Spillet funker greit d, i 5 til 10 minutter. Da klikker spillet, skjermen blir svart og lyden henger seg opp og dermed avsluttes spillet. Ingen feilmelding vises, ingen grunn til at det skjer er tydelig.

Såvidt jeg kan se oppfyller pc'n hans systemkravene for spillet. Er litt usikker på skjermkortet, men...

 

Noen som har peil på hva dette kan være. Skjønner det er litt knapp informasjon, men hvis noen har opplevd det samme vil jeg gjerne vite det.

 

 

takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...

Pass på at drivere til både skjermkort og hovedkort er oppdatert. Et godt sted å starte ihvertfall. :)

 

Hadde noe alà det samme problemet med NFSMW Black Edition selv for litt siden. Det hakka og lugga noe aldeles forferdelig, og jeg bare avskreiv det som jaja.. for gammal maskinvare. (har ikke oppdatert på to år nå.. *skamme seg, skamme seg*)

 

Etter en stund fikk jeg det for meg og oppdatere driverene til hovedkortet, og minnes at jeg hadde lastet ned og installert Nforce4AMD drivere. Jeg stusset et par sekunder og tenkte... "jeg har da vitterlig Nforce3".... avinstallerte, lastet ned og installerte Nforce3 og NFSMW 'satt så ei kula'! Flaut, flaut flaut! ... all my years :blush: !

 

Poenget blir vel, pass på at du har rette drivere. Selv om det foreligger kompabilitet, som var mitt tilfelle, så betyr ikke det at dem riktige er installert. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...