CurSe Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 Begynner å bli en smule lei av at mange av kompisene mine som spiller sier at jeg burde kjøpe WOW. Jeg har ingen interesse for å betale 100kr i måneden for et spill + at det ikke ser så spennende ut som de skal ha det til. For all del, det er sikkert skamrått når man har kommet inn i det, men som tilskuer ser jeg ikke det helt store i akkurat det spillet. Nå vil jeg ikke fyre opp en debatt om WOW er bra eller ikke, men jeg lurer rett og slett på om det er flere som aldri har spilt WOW? Er det sånn at jeg nesten burde skamme meg siden jeg aldri har testet det spillet? Nå er det en grunn til at jeg ikke la denne tråden i WOW-kategorien så vennligst ikke flytt den. Siden jeg ikke spiller/har aldri spilt WOW så er jeg aldri innom den kategorien og hvis det er flere i min bås så tviler jeg for at de henger der
Ozelot Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 Jeg har heller aldri prøvd WoW. Litt fordi du må betale 100,- i måneden, og kanskje litt fordi jeg tror det er veldig lett å bli avhengig på det. Også er jeg en slik spiller at jeg alltid holder på med 2-3 spill på en gang. Space Rangers 2 denne helgen, og kanskje most wanted neste helg(har forresten akkurat gått ut av ports of call...).
Fantasy6 Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 Sign me up Har faktisk aldri prøvd, og har heller ingen planer om å prøve WOW. Faktisk så har jeg heller aldri sett noen spille det heller Mye på grunn av som dere sier, at det koster 100 kroner per måned, jeg gidder ikke betale 1200 kroner i året for et spill! Jeg blir ofte lei av det spillet jeg holder på med og liker å bytte på forskjellige spill. Forresten, når jeg tenker på det så er det snart 1,5 måneder siden sist jeg spilte et dataspill hvis jeg ikke husker helt feil
RockFord_ Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 Jeg har heller aldri spilt WoW fordi jeg ikke liker den type spill generelt og at de er så utrolig avhengighets skapende. Kommer heller adri til og spille det
VbD Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 nope har aldri prøvd, kommer heller ikke til å gjøre det i frykt av å bli avhengig, noe som er noe uheldig når man studerer har heller ikke fristet noe, men Age Of Conan ser vanvittig fett ut og er noe jeg har lyst å prøve, men får se om hvordan det blir med betaling hver mnd etc..
Gjakmarrja Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 Jeg har aldri spilt WOW og det er jeg nesten litt stolt over. Med tanke på at jeg fremdeles sikkert tilbringer flere timer foran dataen til daglig enn ivrige wow fans
Doogle Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 (endret) Aldri spilt WOW. Tør ikke å prøve heller; er redd for å bli fanget av galskapen - tilbringer allerede altfor mye tid foran PC-skjermen Endret 11. mars 2006 av Doogle
pizzafordi Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 enten wow eller bf2, alldri spillt wow, men ser liten vits i det når jeg har bf2
spøkelset Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 Har testet det hos en kompis, men fant ikke den store gleden i å spille det
Khalifen Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 Selvfølgelig så er WoW aldri noe interessant å spille hvis du skal bare teste det ut i 5 min elns. Man kommer ikke inn i noe på så kort tid. Men hvorfor folk klager over at WoW er så dyrt synes jeg er litt merkelig. WoW koster 100-120kr i måneden. Hvis man spiller 2 timer hver dag så vil man altså betale 2 kr i timen. Det er vel ikke så ille? Tenk på hva du kjøper vanlig da. En sjokolade her, en cola der. Noen boller kanskje? Penger forsvinner fort, og 100-120kr fordelt på 1 måned er ikke alt for mye. Dessuten så holder WoW ofte lenger enn vanlige SP-spill. Jeg har selv spilt et sted mellom 800 og 1000 timer WoW! Aldri har jeg spilt ett spill så lenge! Kanskje Oblivion vil ta over den plassen?
reds Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 Har testet det hos en kompis, men fant ikke den store gleden i å spille det 5735826[/snapback] Second!
quakie Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 Selvfølgelig så er WoW aldri noe interessant å spille hvis du skal bare teste det ut i 5 min elns. Man kommer ikke inn i noe på så kort tid. Men hvorfor folk klager over at WoW er så dyrt synes jeg er litt merkelig. WoW koster 100-120kr i måneden. Hvis man spiller 2 timer hver dag så vil man altså betale 2 kr i timen. Det er vel ikke så ille? Tenk på hva du kjøper vanlig da. En sjokolade her, en cola der. Noen boller kanskje? Penger forsvinner fort, og 100-120kr fordelt på 1 måned er ikke alt for mye. Dessuten så holder WoW ofte lenger enn vanlige SP-spill. Jeg har selv spilt et sted mellom 800 og 1000 timer WoW! Aldri har jeg spilt ett spill så lenge! Kanskje Oblivion vil ta over den plassen? 5735880[/snapback] [OT]Nå var ikke dette emnet ment for innlegg for at WoW osv.. er så bra da[OT/] Jeg har prøvd WoW hos kamerater og 14 dagers pass, men har ikke den store interessen for det
Nevnarion Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 Jeg har aldri prøvd det, og kommer nok aldri til å gjøre det heller. Hvertfall ikke lage noen egen account.
valentino Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 Jeg har heller aldri prøvd WOW. Dette er 2 grunner til dette: Jeg bruker for mye tid på rollespill når jeg starter. Blir helt oppslukt Jeg synes 500 kr. er dyrt for et dataspill, så jeg gidder ihvertfall ikke betale 1200 kr pr. år for å spille WOW i tillegg til kjøp av lisens. mvh. Valentino
KristianF Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 Har aldri spillt WOW, og kommer forhåpentligvis aldri til å gjøre det heller.. Har sett litt på når folk spiller, og det har ikke imponert meg noe spesiellt heller..
Zeph Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 Eg har sett eit par minuttar på win som spelar WoW, men har til dags dato aldri spelt det, ikkje har eg planar om det heller.
Lightningwolf Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 Jeg har aldri spilt wow pga jeg ikke er helt begeistret for den type spill.
brd Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 Jeg har heller aldri prøvd WOW. Dette er 2 grunner til dette: Jeg bruker for mye tid på rollespill når jeg starter. Blir helt oppslukt Jeg synes 500 kr. er dyrt for et dataspill, så jeg gidder ihvertfall ikke betale 1200 kr pr. år for å spille WOW i tillegg til kjøp av lisens. mvh. Valentino 5735992[/snapback] Du tok mine ord
embark Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 Har aldri prøvd det, og vil ikke prøve det heller når man ser på hvordan de som spiller det blir.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå